Негізгі мазмұнға өту
Негізгі шарлау мәзіріне өту
Сайттың төменгі деректемесіне өтіңіз
Open Menu
Ясауи университетінің хабаршысы
Журналдар тізімі
Басты бет
Басылымдар
Ағымдағы басылым
Мұрағаттар
Хабарландырулар
Авторларға
Мақалаға қойылатын талаптар
Материалдарды жіберу
Біз туралы
Журнал туралы
Жариялау этикасы
Құрылтайшы
Редакция
Журналдың редакциялық саясаты
Құпиялылық мәлімдемесі
Байланыс
Іздеу
Тіркеу
Жүйеге кіру
Басты бет
/
Мұрағаттар
/
Нөмір 2 № 124 (2022): Iasaýı ýnıversıtetіnіń habarshysy»
Нөмір 2 № 124 (2022): Iasaýı ýnıversıtetіnіń habarshysy»
DOI:
https://doi.org/10.47526/habarshy.v2i124
Жарияланды:
2022-06-30
Барлық шығарылымдар
pdf
ФИЛОЛОГИЯ
ЖАЛПЫ ТҮРКІЛІК «БӘД», «ҚОБ» ЭТИМОНДАРЫНЫҢ ЭТИМОЛОГИЯЛЫҚ ЭТЮДТЕРІ
Ш.Ш. ЖАЛМАХАНОВ, Г.Қ. ЖЫЛҚЫБАЙ
7-23
pdf
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫ ТАЛДАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ
Р.Ж. Есбалаева, М.Б. Шайхыстамова
24-35
pdf (English)
Ги де Мопасанның әңгімелерін «Пьер мен Жан» және «Мадмуазель Фифи» мысалында бағалау
Бурак Сөзер
36-47
pdf (Türkçe)
АРЫСТАН, ҚАБЫЛАН ЗООНИМДЕРІНІҢ ТҮРКІ ТІЛДЕРІНІҢ ЭТИМОЛОГИЯЛЫҚ СӨЗДІКТЕРІНДЕГІ ТІЛДІК ИНТЕРПРЕТАЦИЯСЫ
А. РАЕВА, Г. САҒИДОЛДА
48-57
pdf
«Диуани хикметтің» Көкшетау нұсқасындағы есім сөздердің түркілік қабаты және семантикалық ерекшеліктері
С. Өтебеков
58-78
pdf (Türkçe)
Қазақ тілі және араб әліпбиі
M. Молдашева
79-90
pdf (Türkçe)
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
РАХЫМЖАН ОТАРБАЕВ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ОРТА МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ
П.М. АДИЕВА
91-104
pdf
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ БАҚЫЛАУ-БАҒАЛАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Г.Т. МҰСАБЕКОВА, С. ТУНА
105-118
pdf
Оқушылардың түсінігін арттыру үшін Джепараның жергілікті даналығына негізделген аралас оқыту моделін әзірлеу
Найлатул Иззах, С. Суад, A. Калиаскарова, С. Сантосо
119-130
pdf (English)
Жоғары оқу орындарында шетел тілін оқытудағы case-study әдісін қолдану ерекшеліктері
Б.Д. Тұрлыбеков
131-142
pdf (English)
ЭМПАТИЯ – ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨРІСТЕГІ БАСҚАРУШЫЛАРДЫҢ МАҢЫЗДЫ САПАСЫ РЕТІНДЕ
К.О. КАЗИЕВ, К.С. ИГЕМБАЕВА
143-154
pdf
Бастауыш сынып мұғалімдерінің жұмысына мектеп мәдениеті мен еңбек мотивациясының әсері
Ханиф Р. Муляни, С. Суад, M. Виджанарко, A.T. Сабаз
155-168
pdf (English)
А. БАЙТҰРСЫНОВ МЫСАЛДАРЫНЫҢ ТӘРБИЕЛІК МӘНІ
Г.Қ. ӘЛІПХАН
169-181
pdf
Педагогикалық мамандықтардың білім беру бағдарламаларын игерудегі отандық кескіндеме туындылары
И.С. Сманов, Г.Д. Сугирбаева
182-193
pdf (Русский)
Бастауыш мектепте математикалық ұғымдарды түсінуді жақсарту үшін видео-кітаптар құрастыру
С. Утаминсих, П. Анди, Ф. Ирфаи, A.M. Кузьмина
194-206
pdf (English)
«ТІЛ ЖӘНЕ МӘДЕНИЕТ» КОНТЕКСІНДЕ ТҮРКІ ТІЛДЕРІН ҮЙРЕТУДІҢ МАҢЫЗЫ (қазақ және түрік тілдерінің оқулықтары бойынша)
А. РАЕВА, Г. ЖЫЛҚЫБАЙ
207-220
pdf
МАТЕМАТИКАДАН ОЛИМПИАДАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ШЕШУДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Ш.Е. АЛТЫНБЕКОВ, Н.К. АШИРБАЕВ, М. БЕКБОЛАТ
221-232
pdf
Ковид-19 пандемиясы кезінде ағылшын тілін оқыту
M. Сейтова, З. Жұматаева
233-242
pdf (English)
СТУДЕНТТЕРГЕ ГЕОМЕТРИЯ КУРСЫН ОҚЫТУДА ЖАҢА ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
Н.С. УТЕУЛИЕВ, Н.К. МАДИЯРОВ
243-255
pdf
ДДСҰ салауатты өмір салты шкаласының қысқаша түрін ЖОО студенттеріне негізделген қазақша нұсқадағы валидтілігі мен сенімділігін анықтау
Б. Ермаханов, Б. Баймуханбетов
256-265
pdf (Türkçe)
МЕКТЕП ГЕОМЕТРИЯ КУРСЫНДА САЛУ ЕСЕПТЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Э.А. ТУРСЫНКУЛОВА, Р.Е. ПРАЛИЕВА
266-278
pdf
АҚПАРАТТЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА АНИМАЦИЯЛЫҚ БЕЙНЕЛЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
А.Б. ИБАШОВА, Л.А. СУЛЕЙМЕНОВА
279-289
pdf
БҮГІНГІ ЖАСТАРДЫҢ МАМАНДЫҚ ТАҢДАУЫНА ЫҚПАЛ ЕТУШІ ФАКТОРЛАР
Қ.Т. АТЕМОВА, Д.Т. ДАДАШОВ
290-299
pdf
Қазақстанда ағылшын тілін үйреніп жатқан студенттердің шет тіліне алаңдаушылығы
З.М. Дүйсембекова, А.М. Құрбан
300-311
pdf (English)
ФИЛОСОФИЯ, ДІНТАНУ
Хз. пайғамбардың [с.а.у.] әкелген әмбебап хабарлары
Жасим Авжы
312-328
pdf (Türkçe)
ТАРИХ
ҚОЖА АХМЕТ ЯСАУИ КЕСЕНЕСІНІҢ ЖОҒАЛҒАН ҚҰНДЫ ЖӘДІГЕРІ – ЕСІК ТҰТҚАЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕЛУІ
Д. МҰСТАПАЕВА
329-339
pdf
ХАН ОРДАСЫНДА 2020 ЖЫЛЫ ЖҮРГІЗІЛГЕН АРХЕОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ
М.Қ. ТҰЯҚБАЕВ, М.М. БАХТЫБАЕВ, С.С. МУРГАБАЕВ, Б.С. СИЗДИКОВ
340-349
pdf
Тіл
English
Русский
Türkçe
Қазақша
Мақала жіберу
Мақала жіберу
Ақпарат
Оқырмандар үшін
Авторларға арналған анықтама
Кітапханаларға арналған анықтама