ОПТИКА БӨЛІМІН ОҚЫТУДАҒЫ НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕР

Авторлар

  • Н. А. ШЕКТИБАЕВ Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Б. Cпабек Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

Оптика бойынша білім беру, оптиканы оқыту әдістері, оптика бойынша эксперименттер, оптика бойынша демонстрациялар, оптика бойынша интерактивті оқыту, оптика бойынша білім берудегі компьютерлік модельдеу

Аңдатпа

«Оптика бөлімін оқытудағы негізгі мәселелер» тақырыбы осы салада алдын ала тәжірибесі немесе білімі жоқ болашақ мамандарға оптиканы тиімді оқытудың әртүрлі тәсілдері мен стратегияларын зерттеуді қамтиды. Бұл тақырып маңызды, өйткені оптика физиканың негізгі аспектісі болып табылады және медицина, инженерия және телекоммуникация сияқты көптеген салаларда қолданылады. Оптиканы бастапқы деңгейден бастап оқытудың мақсаты - болашақ мамандарды оптиканың негізгі принциптерін және олардың әртүрлі салаларда қалай қолданылатынын түсінуге көмектеседі.
Оптиканы бастапқы деңгейден бастап оқытуда қолданылатын негізгі әдістердің кейбірі болашақ мамандарға тұжырымдамаларды визуализациялауға көмектесу үшін практикалық демонстрациялар мен эксперименттерді, болашақ мамандарға сыни ойлау мен проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға көмектесу үшін проблемалық оқытуды және оқу процесін жақсарту үшін модельдеу және интерактивті бағдарламалық қамтамасыз ету сияқты технологияларды пайдалануды қамтиды.
Осы саладағы зерттеулер тиімді оқыту әдістерін анықтауға және оптиканы нөлден бастап оқытудың инновациялық Стратегияларын жасауға бағытталған. Осы тақырып бойынша әдебиеттер әртүрлі оқыту әдістері мен технологияларын пайдалануды зерттейтін зерттеулерді, сондай-ақ болашақ мамандардың оқу деңгейі мен белсенділігін арттырудағы осы тәсілдердің тиімділігін зерттейтін зерттеулерді қамтиды.
Сонымен қатар, оптиканы нөлден оқыту тақырыбы физикалық білім берудегі әртүрлілік пен инклюзияны арттыру мәселесін шешу үшін маңызды. Көптеген болашақ мамандар, әсіресе аз қамтылған топтардан, физика бойынша алдын ала білімі немесе тәжірибесі болмауы мүмкін және физика курстарына қол жеткізу және оларды сәтті аяқтау кезінде кедергілерге тап болуы мүмкін. Оптиканы нөлден оқытудың тиімді стратегиялары бұл олқылықты жоюға және барлық болашақ мамандарға физика саласында берік негіз беруге көмектеседі.

Әдебиеттер тізімі

"Optics Education: Teaching and Learning Optics - A Resource Guide" by The Optical Society. This guide provides a comprehensive overview of optics education, including teaching strategies, learning resources, and assessment tools. Available at: https://www.osa.org/en-us/resources/optics_education/teaching_and_learning_optics/

"Light and Optics: Principles and Practices" by Stephen M. Pompea and Janet Fender. This textbook provides a comprehensive introduction to the principles of optics, including light waves, reflection, refraction, and diffraction, and includes hands-on activities and real-world examples. Available at: https://www.osa.org/en-us/resources/optics_education/textbook/

Кириченко, А. С., & Кириченко, В. А. (2016). Основы оптики: учебное пособие. Москва: Юрайт.

Сивухин, Д. В. (2003). Общий курс физики. Т. 4. Оптика. Москва: Наука.

Гусев, И. В., & Савченко, Ю. М. (2021). Оптика: учебник для студентов вузов. Москва: МГТУ им. Баумана.

Andaloro G., Bellomonte L. and Sperandeo-Mineo R. M. Computer learning environment in the field of Newtonian mechanics. – London: Publishing House of the International Journal of Scientific Education. - 1997. – 19. 660-682 p.

Бешенков С. А., Ракитина Е., Миндзаева Е. – Россия: Издательство "КиберЛенинка". Информационное образование в России. Знания. Понимание. Способность. – 2013. № 3. С. 42-51

Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования. – Москва: Издательский центр "Академия". – 2010. – 17с.

Wang J., Zhou M., Donghui G. Investigation of the influence of model-based research pedagogy on students' research skills in a virtual physical laboratory. – Netherlands: Elsevier Science Publishers BV. Computers in human behavior. – 2015. – 49. 657 – 670s.

1Jingying V., Yaozhong L., Ming J., Jingbing Ch. Exploring the Impact of cloud pedagogy on creative talents: A case study of a Chinese high school. – Netherlands: Elsevier Science Publishers BV. Computers in human behavior. – 2016. – 63. 228-240c.

Дьячук П., Лариков В. Применение компьютерных технологий обучения в средней школе. - Красноярск: Изд-во КГПУ. – 1996.

Becker H.J. How are teachers using computers ininstruction. Paper presented at the Annual Meeting of theAmerican Educational Research Association, Seattle, WA. -2001. - 45 р.

Мoлдaбeкoвa М.C. К мeтoдикe изучeния нeкoтopыx вoпpocoв тeплoмaccooбмeнa c пpимeнeниeм инфopмaциoнныx тexнoлoгий // Cб.тpудoв «Aктуaльныe пpoблeмы coвpeмeннoй физики»: Мaтepиaлы Мeждун. нaуч. кoнф., пocвящ. 80-лeтию пpoфeccopa Иcaтaeвa C. И. - Aлмaты: Қaзaқ унивepcитeті, - 2012. - C.47 -50.

Жумaдиллaeв К.Н. Физикaлық тәжіpибeлepді виpтуaльды кoмпьютepлік мoдeльдeу. - Aлмaты, 2002. - 65 б.

Кpacикoв C.A. Кoмпьютepнoe мoдeлиpoвaниe нa уpoкax физики. – Aлмaты, 2001. – 194 c.

"Interactive Simulation Tools for Optics Learning," S. Kalaidjian, S. Meister, and J. Engelhardt, Proceedings of SPIE, Vol. 9289, 2014.

"Interactive Simulation Tools for Optics Learning," S. Kalaidjian, S. Meister, and J. Engelhardt, Proceedings of SPIE, Vol. 9289, 2014. 18. Paмaнкулoв Ш.Ж., Бepкимбaeв К.М., Capыбaeвa Ә.X., Шeктибaeв Н.A. «Физикaлық құбылыcтap»: элeктpoнды oқу құралы. Қaзaқcтaн Pecпубликacы Әділeт миниcтpлігі,.-2015.- № 678.-45 б

Новиков, И. И., & Щепин, О. Н. (2014). Основы оптики: учебное пособие. Москва: Лань.

Потапов, А. А. (2012). Оптика: учебное пособие. Москва: Издательский центр "Академия".

Лазарев, А. А. (2018). Оптика: учебное пособие. Москва: Издательство Юрайт.

"Teaching Optics with Classroom Demonstrations" by K. F. Edwards and M. Kono, American Journal of Physics, 65, 1081 (1997).

"Teaching Optics Using Interactive Demonstrations and Simulations" by J. E. Lewis and C. W. Fultz, American Journal of Physics, 71, 69 (2003).

"Teaching Optics Through Problem-Solving" by M. E. Shubert, J. D. Phillips, and S. S. Shahin, Physics Teacher, 53, 292 (2015).

"Teaching Optics Concepts with Digital Media and Simulation Tools" by A. J. LaPorta and C. S. Sorensen, Physics Teacher, 58, 82 (2020).

"Teaching Optics with a Combination of Inquiry-Based Laboratories and Digital Media" by K. T. Chitwood and M. L. Mills, Physics Teacher, 59, 17 (2021).

"Teaching Optics from Scratch: An Introduction to Optics for Novice Learners" by M. L. Mills and A. J. LaPorta, Journal of College Science Teaching, 50, 62 (2020).

"Teaching Optics with Simple Experimentation" by C. L. Cramer and D. B. Hume, Physics Teacher, 55, 361 (2017).

"Teaching Optics Concepts Using Inquiry-Based Laboratories" by J. B. Baird and J. F. Kuo, Physics Teacher, 54, 464 (2016).

"Teaching Optics Using Interactive and Engaging Demonstrations" by M. L. Mills and J. R. Weaver, Physics Teacher, 57, 155 (2019).

"Teaching Optics Using Project-Based Learning" by J. B. Baird and J. F. Kuo, Physics Teacher, 56, 435 (2018).

Dubinin, V. A. (1999). Optics. Moscow: Fizmatlit.

Shirokov, A. P. (2011). Optics: a textbook. Moscow: Lan.

"Optics Education: Teaching and Learning Optics - A Resource Guide" by The Optical Society. This guide provides a comprehensive overview of optics education, including teaching strategies, learning resources, and assessment tools. Available at: https://www.osa.org/en-us/resources/optics_education/teaching_and_learning_optics/

"Light and Optics: Principles and Practices" by Stephen M. Pompea and Janet Fender. This textbook provides a comprehensive introduction to the principles of optics, including light waves, reflection, refraction, and diffraction, and includes hands-on activities and real-world examples. Available at: https://www.osa.org/en-us/resources/optics_education/textbook/

Kırıchenko, A.S., & Kırıchenko, V. A. (2016). Osnovi optiki:uchebnoe posobie. Moskva: Iuraıt.

Sıvuhın, D. V. (2003).obshii kurs fiziki. T.4. Optıka. Moskva: Nauka.

Gusev, I.V., & Savchenko, Iu. M. (2021). Optıka: uchebnik dlia studentov. Moskva: MGTU. Baumana.

Andaloro G., Bellomonte L. and Sperandeo-Mineo R. M. Computer learning environment in the field of Newtonian mechanics. – London: Publishing House of the International Journal of Scientific Education. - 1997. – 19. 660-682 p.

Beshenkov S.A., Rakıtına E., Mındzaeva E. – Rossia:Izdatelstvo "Kıberlenınka". Invormasionnoe obrozavanie v Rossii. Znania.Ponimania.Sposobnost. – 2013. № 3. 42-51 s

E.S. Polat, M. Iu. Buharkına. Sovremennie pedagogicheskie I informosionnie tehnologii v sisteme obrozobania. - Moskva: Izdatelskii sentr "Akademıa". – 2010. – 17s.

Wang J., Zhou M., Donghui G. Investigation of the influence of model-based research pedagogy on students' research skills in a virtual physical laboratory. – Netherlands: Elsevier Science Publishers BV. Computers in human behavior. – 2015. – 49. 657 – 670s.

Jingying V., Yaozhong L., Ming J., Jingbing Ch. Exploring the Impact of cloud pedagogy on creative talents: A case study of a Chinese high school. – Netherlands: Elsevier Science Publishers BV. Computers in human behavior. – 2016. – 63. 228-240c.

Dachuk P., Larıkov V. V premenenie komputernih tehnologi obucheni v srednoi shkole. - Krasnoıarsk: Izdatelstvo KGPU. – 1996.

Becker H.J. How are teachers using computers ininstruction. Paper presented at the Annual Meeting of theAmerican Educational Research Association, Seattle, WA. -2001. - 45 р.

Moldabekova M.S. K metodike izuchenia nekotoryh voprosov teplomassoobmena s premeneniem informosionnyh tehnologii//Sb.trudov "Aktualnie problemi sovremmennoi fiziki": Mettepıalli Mejdun. Nauch. konf., posviach. 80-letniu Professora S. I. Isataeva -Almaty: Kazak unıversıteti, - 2012. - s. 47 -50.

Jumadıllaev K. N. Fızıkalyk tajiribilerdı vırtualdy komputerlık modeldeu. - Almaty, 2002. - 65 b.

Krasıkov S. A. Komputernoe vodelirovanie na urokah fiziki. - Almaty, 2001. – 194 s.

"Interactive Simulation Tools for Optics Learning," S. Kalaidjian, S. Meister, and J. Engelhardt, Proceedings of SPIE, Vol. 9289, 2014.

"Interactive Simulation Tools for Optics Learning," S. Kalaidjian, S. Meister, and J. Engelhardt, Proceedings of SPIE, Vol. 9289, 2014.

Ramanqulov Sh. J., Berkimbaev K.M., Sarybaeva A.H., Shektibaev N.Bar. "Fızıka kubyrlary": elektrondy kural. Kazakstan Respublıkasy Adilet mınıstrligi,.-2015.- № 678.-45 b

Novıkov, I. I., & Shepın, O. N. (2014). Osnovi optika: Ucebnoe posobie.Moskva: Lan.

Potapov, A. A. (2012). Optıka: uchebnoe posobia. Moskva: Izdatelski sentr "Akademıa".

Lazarev, A. A. (2018). Optıka: uchebnoe posobia . Moskva: Izdatelstvo Iuraıt .

"Teaching Optics with Classroom Demonstrations" by K. F. Edwards and M. Kono, American Journal of Physics, 65, 1081 (1997).

"Teaching Optics Using Interactive Demonstrations and Simulations" by J. E. Lewis and C. W. Fultz, American Journal of Physics, 71, 69 (2003).

"Teaching Optics Through Problem-Solving" by M. E. Shubert, J. D. Phillips, and S. S. Shahin, Physics Teacher, 53, 292 (2015).

"Teaching Optics Concepts with Digital Media and Simulation Tools" by A. J. LaPorta and C. S. Sorensen, Physics Teacher, 58, 82 (2020).

"Teaching Optics with a Combination of Inquiry-Based Laboratories and Digital Media" by K. T. Chitwood and M. L. Mills, Physics Teacher, 59, 17 (2021).

"Teaching Optics from Scratch: An Introduction to Optics for Novice Learners" by M. L. Mills and A. J. LaPorta, Journal of College Science Teaching, 50, 62 (2020).

"Teaching Optics with Simple Experimentation" by C. L. Cramer and D. B. Hume, Physics Teacher, 55, 361 (2017).

"Teaching Optics Concepts Using Inquiry-Based Laboratories" by J. B. Baird and J. F. Kuo, Physics Teacher, 54, 464 (2016).

"Teaching Optics Using Interactive and Engaging Demonstrations" by M. L. Mills and J. R. Weaver, Physics Teacher, 57, 155 (2019).

"Teaching Optics Using Project-Based Learning" by J. B. Baird and J. F. Kuo, Physics Teacher, 56, 435 (2018).

Dubinin, V. A. (1999). Optics. Moscow: Fizmatlit.

Shirokov, A. P. (2011). Optics: a textbook. Moscow: Lan.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-30