ЗАМАНАУИ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, ФИЗИКА ПӘНІ БОЙЫНША СЫНЫПТАН ТЫС ОҚЫТУ ШЕҢБЕРІНДЕГІ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ЖОБАЛАРДЫ ӘЗІРЛЕУ

Авторлар

  • А.Н. МЕЙРБЕК Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Н.Ә. ШЕКТІБАЕВ Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

физика, оқыту, баламалы, жоба, технологиялар, заманауи оқыту

Аңдатпа

Заманауи оқыту технологияларын пайдалана отырып, физика бойынша
сыныптан тыс оқыту шеңберінде экологиялық жобаларды әзірлеу педагогикалық қызметтің
өзекті және перспективалы саласын білдіреді. Мақалада білім беру процесінде экологиялық
компоненттің маңыздылығы және экологиялық жобаларды оқу жоспарына біріктіру жолдары
қарастырылады. Қызықты және танымдық сабақтарды ұйымдастыру үшін виртуалды және
Толықтырылған шындық технологияларын, интерактивті модельдер мен робототехниканы
пайдаланудың артықшылықтары атап өтіледі. Табысты тәжірибенің мысалдары келтіріліп,
мұғалімдер мен білім беру ұйымдарына осындай жобаларды жүзеге асыру бойынша
ұсыныстар ұсынылады. Мақаланың мақсаты-экологиялық білім беру және физиканы
оқытуда заманауи білім беру технологияларын практикалық қолдану саласындағы
тәжірибені талқылау мен таратуды ынталандыру. Заманауи оқыту технологияларын
пайдалана отырып, физика бойынша сыныптан тыс оқыту шеңберінде экологиялық
жобаларды әзірлеу бірнеше негізгі факторлармен негізделген.
Біріншіден, қазіргі әлемде экологиялық проблемалар барған сайын өткір болып келеді
және оқушылардың қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауын қалыптастыру маңызды.
Дене тәрбиесі шеңберіндегі экологиялық жобалар қоршаған орта проблемаларына назар
аударуға мүмкіндік береді және экологиялық сананы қалыптастыруға ықпал етеді.
Екіншіден, виртуалды және кеңейтілген шындық, интерактивті модельдер және
робототехника сияқты заманауи технологияларды қолдану оқу процесін қызықты әрі тиімді
етеді. Бұл технологиялар студенттерге физикалық құбылыстарды және олардың қоршаған
ортамен байланысын жақсы түсінуге көмектесетін интерактивті модельдеу мен
эксперименттер жасауға мүмкіндік береді.
Соңында, экологиялық жобаларды әзірлеу оқушылардың шығармашылық ойлауы мен
практикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Жобаларға қатысу теориялық білімді
практикада қолдануға мүмкіндік береді, бұл олардың физиканы оқуға деген ынтасы мен
қызығушылығын арттырады.

Әдебиеттер тізімі

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:

Зиятдинов Ш.Г., Миркин Б.М. Экологическая составляющая курса физики // Физика в

школе, 2004 а, № 3. С. 23-30.

Зиятдинов Ш., Миркин Б. Энергетика Республики Башкортостан сегодня и завтра:

взгляд экологов //Экономика и управление, 2004 б, № 5. С. 68-72.

Зиятдинов Ш.Г., Наумова Л.Г. Вклад физики в школьное экологическое образование:

Учебнометодическое пособие. Уфа: Гилем, 2004. 184 с.

Миркин Б.М., Наумова Л.Г., Хизбуллина Р.З., Чупанова Л.В., Ефимова Е.В.,

Зиятдинов Ш.Г., Петрова Т.И. Экология в общеобразовательной школе (Интегрированный

вариант) /Учебно-методическое пособие для учителей. М.: Тайдекс Ко, 2004. 108 с.

(Лекторий журнала «Экология и жизнь»).

Шульга Н.А., Кузьминова Л.С. Экологическое образование в системе внеклассной

работы школы. - М.: Просвещение, 2001.

Галетова Е. Н., Мамаев И. А., Савинова О. В. Применение современных

образовательных технологий в организации внеклассной работы. - М.: Педагогика, 2004.

Козлова И.Н. Экологическое образование как средство формирования экологической

культуры школьников. - М.: Педагогика, 2008.

Бухарова И.П., Шабунова О.Н. Внеклассная работа по физике с использованием

современных образовательных технологий. - М.: Просвещение, 2012.

Методические рекомендации по разработке экологических проектов в школьном

обучении. - М.: Педагогика, 2015

REFERENCES

Ziyatdinov Sh.G., Mirkin B.M. The ecological component of the physics course // Physics at

school, 2004 a, No. 3. pp. 23-30.

Ziyatdinov Sh., Mirkin B. Power engineering of the Republic of Bashkortostan today and

tomorrow: the view of environmentalists //Economics and Management, 2004 b, No. 5. pp. 68-72.

Ziyatdinov Sh.G., Naumova L.G. Contribution of physics to school environmental education: A

textbook. Ufa: Gilem, 2004. 184 p.

Mirkin B.M., Naumova L.G., Khizbullina R.Z., Chupanova L.V., Efimova E.V., Ziyatdinov

Sh.G., Petrova T.I. Ecology in a comprehensive school (Integrated version) / Educational and

methodical manual for teachers. Moscow: Taydex Co., 2004. 108 p. (Lecture hall of the journal

"Ecology and Life").

Shulga N.A., Kuzminova L.S. Environmental education in the system of extracurricular activities

of the school. - M.: Enlightenment, 2001.

Galetova E. N., Mamaev I. A., Savinova O. V. Application of modern educational technologies

in the organization of extracurricular activities. - M.: Pedagogy, 2004.

Kozlova I.N. Environmental education as a means of forming the ecological culture of

schoolchildren. - M.: Pedagogy, 2008.

Bukharova I.P., Shabunova O.N. Extracurricular work in physics using modern educational

technologies. - M.: Enlightenment, 2012.

Methodological recommendations for the development of environmental projects in school

education- M.: Pedagogy, 2015

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-30