ОРТА МЕКТЕПТЕ ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Авторлар

  • Б.Қ.БАТЫРБЕКОВА
  • Е.ДОСЫМОВ

Кілт сөздер:

ақпараттық коммуникациялық технология, жаһандық ақпараттандыру, мобильдік қосымшалар

Аңдатпа

Қазіргі таңда әлемдік танымдық жүйені дамытудың негізгі бағыттарының ішінде, білім беру саласында ақпараттық коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану, жаңа технологияларды жасау және оларды тарату кіріктірілген. Білім беру жүйесін ақпараттандыру жағдайында орта білім негіздерін меңгерген оқушы тұлғасын қалыптастыруда, АКТ тиімді пайдалануға негізделген оқыту әдістерін жетілдіру және жасау маңызды. Оқушы материалды терең және берік игеруі үшін оқыту процесін АКТ құралдарын пайдалана отырып тереңдете жетілдірудің маңызы зор. Мектептегі жаратылыстану пәндерінің мазмұнын айқындау, оқыту барысында АКТ тиімді пайдаланудың әдістерін жасап, жетілдіру жолдарын теориялық негіздеу. Ақпараттық технологиялар қазіргі қоғамның ақпараттық ресурстарды пайдалану процесінің ең маңызды әрі кең қолданбалы құрамдас бөлігі болып табылады. Қазіргі күнге дейін ол көптеген эволюциялық кезеңдерден өтті, олардың өзгеруінің басты себебі ғылыми-техникалық прогрестің дамуы, жаңа ақпараттық техникалық құралдардың жарыққа шығуы болып есептеледі. Көптеген басылымдарда көрсетілген мұғалімдердің АКТ-ны оқу үдерісіне енгізу тәжірибесі бұл технологиялардың оқушылардың білімді қызығушылықпен меңгеруіне, оқушының тұлға ретінде жан-жақты дамуына ықпал ететініне көз жеткізеді. Ақпараттық-коммуникациялық ресурстар логикалық ойлауды, ақыл-ой жұмысының мәдениетін дамытуға, студенттердің өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, сонымен қатар оқу процесінің мотивациялық саласына айтарлықтай әсер етеді.

Әдебиеттер тізімі

Пахомова Н.Ю. Проектное обучение - что это? [Текст] / Н.Ю. Пахомова // Методист. 2010. - №1. - б. 42

Даль В.И., «Толковый словарь живого великорусского языка» [Текст] / В.И. Даль. Издательство Республика. - М.,1997г. – 167б.

Информационные технологии в образовании [Электронный ресурс]. - Режим доступа http://it-n.ru Сеть творческих учителей.

Трутнева Т.П., Проектная деятельность с использованием ИКТ [Текст] / Т.П. Трутнева // Начальная школа. – 2012. - №2. - 8 с.

Кузнецова А.Г., Личностно-ориентированный подход к современному уроку [Текст] / учебное пособие для студ.выс.учеб.заведений, слушателей учреждений дополнительного педагогического образования / А.Г. Кузнецова. - Хабаровск: ХК ИППК ПК, 2012. - 94 с.

Дятлова В.С., Информационно-коммуникационные технологии в системе образования [Электронный ресурс] :. - URL: https://monster-evo.ru/belinskijj/sovremennye-ikt-v-obrazovanii-informacionno-kommunikacionnye-tehnologii-v/

Бурункин Д.А., Инновационные проекты муниципальной системы образования [Текст] / Д.А.Бурункин, Л.В.Шмелькова. - Курган: МУ «Курганский городской инновационно-методический центр», 2012. - с 102-103.

Ярусов И.В. Использование информационно-коммуникационных технологий в процессе обучения физике [Текст] / И.В. Ярусова // Информационные технологии в образовании. Сборник тезисов первой городской конференции 24 апреля 2011 г.; отв. ред. О.Н. Турпакова. – Пермь, 2011. – с.32.

Чистоедова Н.Н. ,Использование компьютерных презентаций на уроках математики для развития познавательного интереса учащихся [Текст] / Н. Н. Чистоедова // Пути совершенствования современной системы образования. - 2008. - с. 114- 116.

Использование Web 2.0 платформы Nearpod для организации самостоятельной работы учащихся на уроках английского языка[Электронный ресурс]– Электрон. дан. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-web-2-0-platformy-nearpod-dlya-organizatsii-samostoyatelnoy-raboty-uchaschihsya-na-urokah-angliyskogo-yazyka

Жүктеулер

Жарияланды

2022-03-24