Робототехника арқылы бастауыш сынып оқушыларының инновациялық дағдыларын дамыту
18 41
Кілт сөздер:
робототехника, бастауыш сынып, оқу бағдарламасы, инновациялық технология, цифрлық ресурс, инновациялық дағды.Аңдатпа
Мақаланы жазудағы мақсат – бастауыш мектепте робототехника бойынша білім берудің оқушылардың инновациялық дағдыларын дамытуға әсерін зерттеу (оқушылардың қарым-қатынас, өзара әрекеттесу, өзбетінше шешім қабылдау дағдылары) және анықтау. XXI ғасырдағы заманауи жұмыс күшінің қажеттілігін ескере отырып, мақалада робототехниканың практикалық әрекеттері бастауыш сынып оқушыларының шығармашылыққа, сыни ойлауға, проблемаларды шешуге және топтық жұмыс жасауға қалай ықпал ететіні анықталды. Робототехниканы оқытудың бастауыш сынып оқушыларына әсері туралы зерттеулерге талдау жасалып, білім беру саласын байытуға және оқушыларды болашақ міндеттерге жақсы дайындау үшін инновациялық, педагогикалық тәсілдерді біріктіруге ықпал ететіндігі көрсетілген.
Зерттеудің негізгі нәтижелері робототехниканы оқытудың арқасында кіші мектеп оқушыларының инновациялық дағдыларының айтарлықтай жақсарғанын көрсетеді. Қолданбалы робототехника тәжірибесі шығармашылық, сыни ойлау, проблемаларды шешу және ынтымақтастық дағдыларын арттырумен қатар жүрді. Робототехниканы сабаққа енгізу теориялық білімді практикалық қолданумен сәтті үйлестіре отырып, негізгі STEM тұжырымдамаларын нығайтты. Ұсынған тәсілдің әсері білім беру контексінен асып түседі, робототехника бойынша білім беруді қызығушылық пен инновацияны дамытудың динамикалық платформасы ретінде қарастыруға мүмкіндік береді. Нақты тапсырмалар мен бірлескен оқу тәжірибесі арқылы балалардың проблемаларды шешу дағдыларын дамыту оларды технологиялық болашаққа дайындауға көмектеседі. Инновациялық дағдыларды дамыту үшін робототехника бойынша білім берудің көп қырлы артықшылықтарын түсіну арқылы педагогтар XXI ғасырдың үнемі өзгеретін әлемінде оқушыларды жетістікке дайындауда маңызды рөл атқара алады. Мақалада зерттеу дәстүрлі білім беру құрылымдарының шеңберінен шығатын біртұтас білім беру қажеттілігін айта отырып, инновациялық педагогикалық тәсілдер туралы пікірталасқа елеулі үлес қосады.
Әдебиеттер тізімі
Казбекова Г.Н., Исмагулова Ж.С. Инновациялық STEM-білім беру тәсілін қалыптастыру // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2022. – №3 (125). – Б. 200–210. https://doi.org/10.47526/2022-3/2664-0686.17
Нишанбаева С.Х., Нишанбаева С.З., Алимбекова Л. «STEM» білім беруді бастауыш сыныптарда пайдаланудың тиімділігі // Абай ат. ҚазҰПУ хабаршысы, «Педагогикалық ғылымдар» сериясы. – 2021. – №3 (71). – Б. 190–200. https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.19
Халықова К.З. Болашақ информатика мұғалімдерін кәсіби даярлау процесіне робототехника негіздерін оқытуды енгізу қажеттілігі туралы // Абай ат. ҚазҰПУ хабаршысы, «Физика-математика ғылымдары» сериясы. – 2017. – №3 (59). – Б. 279–283.
Falkner K., Vivian R., Falkner N. The Australian digital technologies curriculum: challenge and opportunity // Proceedings of the Sixteenth Australasian Computing Education Conference. – 2014. – Vol. 148. – P. 3–12.
Choi J., An S., Lee Y. Computing education in Korea—current issues and endeavors // ACM Transactions on Computing Education (TOCE). – 2015. – Т. 15. – №2. – P. 1–22.
Slangen L. Teaching robotics in primary school. – Eindhoven: Eindhoven University of Technology, 2016. – 215 p.
Karahoca D., Karahoca A., Uzunboylub H. Robotics teaching in primary school education by project based learning for supporting science and technology courses // Procedia Computer Science. – 2011. – Т. 3. – С. 1425–1431.
Chalmers C. Robotics and computational thinking in primary school // International Journal of Child-Computer Interaction. – 2018. – Т. 17. – С. 93–100.
Scaradozzi D., Sorbi L., Pedale A. Teaching robotics at the primary school: an innovative approach // Procedia-Social and Behavioral Sciences. – 2015. – Т. 174. – С. 3838–3846.
Blanchard S., Freiman V., Lirrete-Pitre N. Strategies used by elementary schoolchildren solving robotics-based complex tasks: Innovative potential of technology // Procedia-Social and Behavioral Sciences. – 2010. – Т. 2. – №2. – С. 2851–2857.
REFERENCES
Kazbekova G.N., Ismagulova J.S. Innovacialyq STEM-bіlіm beru tasіlіn qalyptastyru [Formation of an innovative STEM-education approach] // Iasaui universitetіnіn habarshysy. – 2022. – №3 (125). – B. 200–210. https://doi.org/10.47526/2022-3/2664-0686.17 [in Kazakh]
Nishanbaeva S.H., Nishanbaeva S.Z., Alimbekova L. «STEM» bіlіm berudі bastauysh synyptarda paidalanudyn tiіmdіlіgі [The effectiveness of the use of “STEM” education in primary grades] // Abai at. QazUPU habarshysy, «Pedagogikalyq gylymdar» seriasy. – 2021. – №3 (71). – B. 190–200. https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.1917 [in Kazakh]
Halyqova K.Z. Bolashaq informatika mugalіmderіn kasіbi daiarlau procesіne robototehnika negіzderіn oqytudy engіzu qajettіlіgі turaly [On the need to introduce teaching the basics of robotics into the process of professional training of future computer science teachers] // Abai at. QazUPU habarshysy, «Fizika-matematika gylymdary» seriasy. – 2017. – №3 (59). – B. 279–283. [in Kazakh]
Falkner K., Vivian R., Falkner N. The Australian digital technologies curriculum: challenge and opportunity // Proceedings of the Sixteenth Australasian Computing Education Conference. – 2014. – Vol. 148. – P. 3–12.
Choi J., An S., Lee Y. Computing education in Korea—current issues and endeavors // ACM Transactions on Computing Education (TOCE). – 2015. – Т. 15. – №2. – P. 1–22.
Slangen L. Teaching robotics in primary school. – Eindhoven: Eindhoven University of Technology, 2016. – 215 p.
Karahoca D., Karahoca A., Uzunboylub H. Robotics teaching in primary school education by project based learning for supporting science and technology courses // Procedia Computer Science. – 2011. – Т. 3. – С. 1425–1431.
Chalmers C. Robotics and computational thinking in primary school // International Journal of Child-Computer Interaction. – 2018. – Т. 17. – С. 93–100.
Scaradozzi D., Sorbi L., Pedale A. Teaching robotics at the primary school: an innovative approach // Procedia-Social and Behavioral Sciences. – 2015. – Т. 174. – С. 3838–3846.
Blanchard S., Freiman V., Lirrete-Pitre N. Strategies used by elementary schoolchildren solving robotics-based complex tasks: Innovative potential of technology // Procedia-Social and Behavioral Sciences. – 2010. – Т. 2. – №2. – С. 2851–2857.