ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫҚ РЕСУРСТАРДЫ ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ

Авторлар

  • А.С. МАҚСАТ Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Ә.Х. Сарыбаева Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

Электрондық ресурс, ақпараттық технология, физика, атом құрылысы, оқыту.

Аңдатпа

Мақалада қазіргі ақпараттық қоғамның даму процестері және білім беру саласында ақпараттық технологияларды қолдану қажеттілігін тудыратын электрондық білім беру ресурстары қарастырылады. Білім беруде жаңартылған оқыту әдістерін пайдалану, инновациялық бағытта жұмыс жүргізу қазіргі заман талабының маңызды бөлігі болып отыр. Білім беру, оқытуда цифрлық технология жаңа контексті құрап отыр, қазіргі уақытта ғылыми-зерттеу орталықтары ақпаратты жеткізу бойынша жасап жатқан ресурстар түрлерімен жаңа ақпараттық технологияны толықтыруда. Электрондық білім беру ресурстарымен жұмыс істеу, тапсырмаларды бағалау әдістерінің ерекшеліктері, сондай-ақ электрондық оқыту құралдарын қолдану және олардың тиімділігін бағалау мүмкіндіктері қарастырылды.

Электрондық ресурстар оқу процесінің барлық кезеңдерінде тиімді көмектесе алады, соның ішінде жаңа материалдарды түсіндіру, тақырыпты қайталау, білім мен дағдыларды бекіту және бағалауда. Электрондық білім беру ресурстарын мәтін, графика, фотосуреттер, бейнелер, дыбыс және анимация сияқты әртүрлі форматтарда ұсынуға болатындығын, бұл ойлау және практикалық қабілеттерін және қабылдаудың әртүрлі тәсілдерін қолдану ерекшеліктері атап өтілді. Оқу процесінде электрондық білім беру ресурстарды қолдану жаңа ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндігін кеңейтетіндігі анықталды. Сонымен қатар, физика сабақтарында соның ішінде атом құрылысы бөлімінде заманауи электрондық ресурстарды қолдану арқылы жаңа мүмкіндіктерді игеруге, шығармашылық дағдыларын дамытуға ықпал етуге арналған электрондық білім беру ресурстарға бірқатар талдау жүргізілді. Сондай-ақ өз бетінше жұмыс істеуіне және сабаққа деген қызығушылықтарының артуына септігін тигізетін электрондық ресурстарға тоқталдық.

Қазіргі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану негізінде қалыптасқан білім беру ресурстарының жаңашыл түрлерінің мүмкіншіліктері және олардың бүгінгі таңдағы педагогика саласында жүзеге асуының әр түрлі жолдары қарастырылды.

Әдебиеттер тізімі

Бидайбеков Е.Ы., С.Г.Григорьев, В.В.Гриншкун. Создание и использование образовательных электронных изданий и ресурсов: учебо-метод. пособие. – Алматы: КазНПУ, 2006.

Бакланова Г.А. Формирование готовности будущего учителя начальных классов к использованию цифровых образовательных ресурсов: автореф. канд. пед наук. – Барнаул, 2013.

Кириллова, Т.В. Применение электронных образовательных ресурсов в процессе методической подготовки будущего учителя физики / И.А. Крутова, Т.В. Кириллова // Современные проблемы науки и образования. – 2015.

Бабанский Ю.С. Компьютеризация процесса обучение в педагогическом вузе и средней школе: учебное пособие. – 2019.

Нургалиева Г.Г. Страновой отчет о внедрении инфармационно- коммуникационных технологий в систему общего образование республики Казахстан – Алматы, 2019.

Морозова, И.В. Классификация информационных электронных образовательных ресурсов // IX Всероссийская на-учно-практическая конференция «Применение информационно-коммуникационных технологий в образовании» «ИТО-Марий Эл-2012». – Марий Эл, 2012.

Грицай, А.А. Роль информационных технологий в современном образовании / Материалы 5-й международной на-учной конференции “PROBLEMS OF MODERN EDUCATION”, Прага, 2014.

Баяндин Д.В., Мухин О.И. Структурно – логическая школьного курса физикив электронных средствах образовательного назначения. – 2013.

Кириллова Т.В. Электронный образовательный ресурс как средство реализации методики формирования методических умений у будущих учителей физики / Т.В. Кириллова // Современные наукоемкие технологии. – 2019.

Adawiyah, R., Harjono, A., Gunawan, G., & Hermansyah, H. (2019). Interactive e-book of physics to increase students’ creative thinking skills on rotational dynamics concept. In Journal of Physics: Conference Series.

Кириллова Т.В. Применение ЭОР для формирования у студентов деятельности по проектированию и проведению уроков физики / Т.В.Кириллова // Цифровая образовательная среда – интеграционная платформа развития учителя и учащегося: материалы Всероссийской научно-практической конференции / науч. ред. Е.А. Дьякова. –Армавир: РИО АГПУ, 2021.

Adeyoein S.O, Idowu T.A, Sowole A.O. Awareness, access, and use of electronic information resources among the seminarians in Nigeria. Journal of Religious and Theological Information. 2016;

Зенкина С. В. Электронные образовательные ресурсы в составе информационно-образовательной среды [Текст]: учеб. пособие / С.В. Зенкина, Т. Н. Суворова, М. В. Николаев. – Киров: Радуга-Пресс, 2015.

Хасанова С. Л. Технология разработки электронно-образовательных ресурсов: монография / С. Л. Хасанова, Н. В. Чиганова. – Стерлитамак : Стерлитамакский филиал БашГУ, 2016.

Bıdaıbekov E.Y., S.G.Grıgorev, V.V.Grınshkun. Sozdanıe ı ıspolzovanıe obrazovatelnyh elektronnyh ızdanıı ı resursov: uchebo-metod. posobıe. – Almaty: KazNPU, 2006.

Baklanova G.A. Formırovanıe gotovnostı budushego uchıtelia nachalnyh klassov k ıspolzovanıu cıfrovyh obrazovatelnyh resursov: avtoref. kand. ped nauk. – Barnaul, 2013.

Kırıllova, T.V. Prımenenıe elektronnyh obrazovatelnyh resursov v processe metodıcheskoı podgotovkı budushego uchıtelia fızıkı / I.A. Krutova, T.V. Kırıllova // Sovremennye problemy naukı ı obrazovanıa. – 2015

Babanskıı Ю.S. Kompyuterızacıa processa obuchenıe v pedagogıcheskom vuze ı sredneı shkole: uchebnoe posobıe. – 2019

Nurgalıeva G.G. Stranovoı otchet o vnedrenıı ınfarmacıonno-kommunıkacıonnyh tehnologıı v sıstemu obshego obrazovanıe respublıkı Kazakhstan – Almaty, 2019.

Morozova, I.V. Klassıfıkacıa ınformacıonnyh elektronnyh obrazovatelnyh resursov // IX Vserossııska na-uchno-praktıcheskaia konferencıia «Prımenenıe ınformacıonno-kommunıkacıonnyh tehnologıı v obrazovanıı» «ITO-Marıı El-2012». – Marıı El, 2012.

Grıцaı, A.A. Rol ınformacıonnyh tehnologıı v sovremennom obrazovanıı / Materıaly 5-ı mejdunarodnoı na-uchnoı konferencıı “PROBLEMS OF MODERN EDUCATION”, Praga, 2014.

Baiandın D.V., Muhın O.I. Strukturno – logıcheska shkolnogo kursa fızıkıv elektronnyh sredstvah obrazovatelnogo naznachenıa. – 2013.

Kırıllova T.V. Elektronnyı obrazovatelnyı resurs kak sredstvo realızacıı metodıkı formırovanıa metodıcheskıh umenıı u budushıh uchıteleı fızıkı / T.V. Kırıllova // Sovremennye naukoemkıe tehnologıı. – 2019.

Adawiyah, R., Harjono, A., Gunawan, G., & Hermansyah, H. (2019). Interactive e-book of physics to increase students’ creative thinking skills on rotational dynamics concept. In Journal of Physics: Conference Series.

Kırıllova T.V. Prımenenıe EOR dla formırovanıa u studentov deatelnostı po proektırovanıiu ı provedenıiu urokov fızıkı / T.V.Kırıllova // Cıfrovaia obrazovatelnaia sreda – ıntegracıonnaia platforma razvıtıa uchıtelia ı uchaщegosia: materıaly Vserossııskoı nauchno-praktıcheskoı konferenцıı / nauch. red. E.A. Diakova. –Armavır: RIO AGPÝ, 2021.

Adeyoein S.O, Idowu T.A, Sowole A.O. Awareness, access, and use of electronic information resources among the seminarians in Nigeria. Journal of Religious and Theological Information. 2016;

Zenkına S. V. Elektronnye obrazovatelnye resursy v sostave ınformacıonno-obrazovatelnoı sredy [Tekst]: ucheb. posobıe / S.V. Zenkına, T. N. Suvorova, M. V. Nıkolaev. – Kırov: Raduga-Press, 2015.

Hasanova S. L. Tehnologıa razrabotkı elektronno-obrazovatelnyh resursov: monografıa / S. L. Hasanova, N. V. Chıganova. – Sterlıtamak : Sterlıtamakskıı fılıal BashGU, 2016.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-03-27