ФИЗИКАДАН 3D ЭКСПЕРИМЕНТТЕРІН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Авторлар

  • Н. А. ШЕКТИБАЕВ Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Б. Cпабек Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

Оптика, 3D эксперимент, 3D модельдеу, сандық және сапалық әдіс, виртуалды зертхана.

Аңдатпа

Бұл мақалада «Оптика» бөлімі бойынша виртуалды эксперименттерді оңай ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттеу қарастырылған.
Ғылыми зерттеулерді өткізу үшін база ретінде Түркістан облысы, Түркістан қаласындағы Ж.Тәшенов атындағы №23 жалпы орта IT- мектеп лицейі таңдап алынып, зерттеу өткізілді. Ғылыми- педагогикалық әдіс ретінде: сапалық және сандық әдістері, сауалнама әдісі, проблемалы оқыту әдісі, бақылау әдісі қолданылды.
Бұл зерттеу виртуалды зертхана арқылы болашақ маманның оптика саласындағы тұжырымдамалық шеберлігін жақсартуға бағытталған. Бұл зерттеу мен әзірлеу үш кезеңнен тұрды, атап айтқанда алдын ала зерттеу, виртуалды зертхананы жобалау және виртуалды зертхананы сынау. Оқытудың жағдайына байланысты виртуалды зертханалық жұмысты орындау өте қиын. Сұрау негізіндегі оқытуды виртуалды зертханалық әрекетпен үйлестіру оқыту аясында анағұрлым оңай, бірақ мағыналы оқу процесін дамытуға балама бола алады. Бұл зерттеу жарық құбылыстары және оптика тақырыптарындағы ғылыми сауаттылығын сұрауға негізделген оқыту арқылы виртуалды зертханалық әрекетті талдауға бағытталған. Зерттеу эквивалентті емес бақылау тобының дизайны түріндегі зерттеу дәйекті дизайнымен аралас әдістерді қолданды. Сынамалар іріктеудің мақсатты әдісін қолдана отырып алынды. Деректер бақылаулар, сауалнамалар және тесттер, сондай-ақ сұхбаттар арқылы жиналды. Содан кейін деректер екі таңдамалы топтың оқу тиімділігін көру үшін тәуелсіз таңдамалы критерийі мен біртектілік сынағы арқылы талданды. Нәтижелер виртуалды зертхананы пайдалана отырып, оқытудың практикалық тиімділігі өте сәтті болғанын және жақсы пікірлер алғанын көрсетеді. Виртуалды зертхананың тиімділігін деңгей бойынша бағалауға болады. Осылайша, виртуалды зертханалар оқушылардың оқу нәтижелерін арттыруға оң үлес қоса алатын оқу құралы ретінде пайдаланылуы мүмкін.

Әдебиеттер тізімі

Dharma, Agus. 2012. Peran Sains dan Teknologi Dalam Percepatan Pembangunan, Jurnal. Available at staffsite.gunadarma.ac.id/agus_dh/.Accessed on January 12, 2016.

Takari, Enjah R. 2010. Model Kooperatif Ilmu Pengetahuan Alam. Penerbit GENESINDO. Bandung

Wisudawati, A.W., & Sulistiyowati, E. 2014. Metodologi Pembelajaran IPA. BumiAksara. Yogyakarta

Arsyad, Azhar, M.A. 2014. Media Pembelajaran. PT Raja Grafindo Persada. Jakarta

https://www.google.com/amp/s/www.azattyq. org/amp/kazakhstan-at-the-pisa-ranking/30305694.html

Takari, Enjah R. 2010. Model Kooperatif Ilmu Pengetahuan Alam. Penerbit GENESINDO. Bandung

Liliasari dan Tanwil, Muh.2013. Berpikir Kompleks dan Implementasinya dalam Pembelajaran IPA. Badan Penerbit Universitas Negeri Makassar. Makassar

Tatli, Zeynep & Ayas, Alipasa., 2013. Journal. Effect of Virtal Chemistry Laboratory on Students’ Achievement. Educational Technology & Society. 16 (1). 159-150. Accessed on August 10, 2015.

Andaloro G., Bellomonte L. and Sperandeo-Mineo R. M. Computer learning environment in the field of Newtonian mechanics. – London: Publishing House of the International Journal of Scientific Education. - 1997. – 19. 660-682 p.

Бешенков С. А., Ракитина Е., Миндзаева Е. – Россия: Издательство "КиберЛенинка". Информационное образование в России. Знания. Понимание. Способность. – 2013. № 3. С. 42-51

. Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования. – Москва: Издательский центр "Академия". – 2010. – 17с.

. Wang J., Zhou M., Donghui G. Investigation of the influence of model-based research pedagogy on students' research skills in a virtual physical laboratory. – Netherlands: Elsevier Science Publishers BV. Computers in human behavior. – 2015. – 49. 657 – 670s.

. Jingying V., Yaozhong L., Ming J., Jingbing Ch. Exploring the Impact of cloud pedagogy on creative talents: A case study of a Chinese high school. – Netherlands: Elsevier Science Publishers BV. Computers in human behavior. – 2016. – 63. 228-240c.

. Дьячук П., Лариков В. Применение компьютерных технологий обучения в средней школе. - Красноярск: Изд-во КГПУ. – 1996.

. Becker H.J. How are teachers using computers ininstruction. Paper presented at the Annual Meeting of theAmerican Educational Research Association, Seattle, WA. -2001. - 45 р.

Мoлдaбeкoвa М.C. К мeтoдикe изучeния нeкoтopыx вoпpocoв тeплoмaccooбмeнa c пpимeнeниeм инфopмaциoнныx тexнoлoгий // Cб.тpудoв «Aктуaльныe пpoблeмы coвpeмeннoй физики»: Мaтepиaлы Мeждун. нaуч. кoнф., пocвящ. 80-лeтию пpoфeccopa Иcaтaeвa C. И. - Aлмaты: Қaзaқ унивepcитeті, - 2012. - C.47 -50.

. Жумaдиллaeв К.Н. Физикaлық тәжіpибeлepді виpтуaльды кoмпьютepлік мoдeльдeу. - Aлмaты, 2002. - 65 б.

. Кpacикoв C.A. Кoмпьютepнoe мoдeлиpoвaниe нa уpoкax физики. – Aлмaты, 2001. – 194 c.

Gunawan. 2011. Pengembangan Model Virtual Laboratory Fisika Modern untuk Meningkatkan Keterampilan Generik Sains dan Disposisi Berfikir Kritis Calon Guru. Jakarta. UPI. Journal. http://journal.um.ac.id/index.php/pendidikan -dan-pembelajaran/article/view/3867.

Accessed on October 15, 2018

Dharma, Agus. 2012. Peran Sains dan Teknologi Dalam Percepatan Pembangunan, Jurnal. Available at staffsite.gunadarma.ac.id/agus_dh/.Accessed on January 12, 2016.

Takari, Enjah R. 2010. Model Kooperatif Ilmu Pengetahuan Alam. Penerbit GENESINDO. Bandung

Wisudawati, A.W., & Sulistiyowati, E. 2014. Metodologi Pembelajaran IPA. BumiAksara. Yogyakarta

Arsyad, Azhar, M.A. 2014. Media Pembelajaran. PT Raja Grafindo Persada. Jakarta

https://www.google.com/amp/s/www.azattyq. org/amp/kazakhstan-at-the-pisa-ranking/30305694.html

Takari, Enjah R. 2010. Model Kooperatif Ilmu Pengetahuan Alam. Penerbit GENESINDO. Bandung

Liliasari dan Tanwil, Muh.2013. Berpikir Kompleks dan Implementasinya dalam Pembelajaran IPA. Badan Penerbit Universitas Negeri Makassar. Makassar

Tatli, Zeynep & Ayas, Alipasa., 2013. Journal. Effect of Virtal Chemistry Laboratory on Students’ Achievement. Educational Technology & Society. 16 (1). 159-150. Accessed on August 10, 2015.

Andaloro G., Bellomonte L. and Sperandeo-Mineo R. M. Computer learning environment in the field of Newtonian mechanics. – London: Publishing House of the International Journal of Scientific Education. - 1997. – 19. 660-682 p.

Beshenkov S.A., Rakıtına E., Mındzaeva E. – Rossia:Izdatelstvo "Kıberlenınka". Invormasionnoe obrozavanie v Rossii. Znania.Ponimania.Sposobnost. – 2013. № 3. 42-51 s

E.S. Polat, M. Iu. Buharkına. Sovremennie pedagogicheskie I informosionnie tehnologii v sisteme obrozobania. - Moskva: Izdatelskii sentr "Akademıa". – 2010. – 17s.

Wang J., Zhou M., Donghui G. Investigation of the influence of model-based research pedagogy on students' research skills in a virtual physical laboratory. – Netherlands: Elsevier Science Publishers BV. Computers in human behavior. – 2015. – 49. 657 – 670s.

Jingying V., Yaozhong L., Ming J., Jingbing Ch. Exploring the Impact of cloud pedagogy on creative talents: A case study of a Chinese high school. – Netherlands: Elsevier Science Publishers BV. Computers in human behavior. – 2016. – 63. 228-240c.

Dachuk P., Larıkov V. V premenenie komputernih tehnologi obucheni v srednoi shkole. - Krasnoıarsk: Izdatelstvo KGPU. – 1996.

Becker H.J. How are teachers using computers ininstruction. Paper presented at the Annual Meeting of theAmerican Educational Research Association, Seattle, WA. -2001. - 45 р.

Moldabekova M.S. K metodike izuchenia nekotoryh voprosov teplomassoobmena s premeneniem informosionnyh tehnologii//Sb.trudov "Aktualnie problemi sovremmennoi fiziki": Mettepıalli Mejdun. Nauch. konf., posviach. 80-letniu Professora S. I. Isataeva -Almaty: Kazak unıversıteti, - 2012. - s. 47 -50.

Jumadıllaev K. N. Fızıkalyk tajiribilerdı vırtualdy komputerlık modeldeu. - Almaty, 2002. - 65 b.

Krasıkov S. A. Komputernoe vodelirovanie na urokah fiziki. - Almaty, 2001. – 194 s.

Gunawan. 2011. Pengembangan Model Virtual Laboratory Fisika Modern untuk Meningkatkan Keterampilan Generik Sains dan Disposisi Berfikir Kritis Calon Guru. Jakarta. UPI. Journal.

http://journal.um.ac.id/index.php/pendidikan -dan-pembelajaran/article/view/3867.

Accessed on October 15, 2018

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-30