ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ШЕКТЕР ТЕОРИЯСЫН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Авторлар

  • С. А. ИСМАИЛОВА Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • К. Ж. НАЗАРОВА Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

Шектер теориясы, шектер мәні, анықтау әдістемесі, функцияның шегі, оқыту әдістемесі, қасиеттері, Коши, тамаша шектер, нүктедегі мәні, анықталмағандық, анықталмағандықтарды ашу, шама.

Аңдатпа

Бұл мақала шектер теориясының тереңірек зерттеуге және талдауға арналған және теориялық білімді практикада қолдануға, жоғары математиканың шектер теориясын үйрену кезінде жан-жақты білім алуға мүмкіндік беретін барлық аспектілер қарастырылған. Бұл жұмыста шектер тақырыбына байланысты авторлардың зерттеген еңбектері қарастырылған. Мақалада шектер теориясымен байланысты өзекті тақырыптар және математикалық есептерді шешудің әртүрлі әдістері қарастырылған. Жаратылыстану-математикалық бағыттағы алгебра және анализ бастамалары пәнінен оқу бағдарламасы қарастырылған және оқулықтарға талдау жасалынып, оқулықтардың артықшылықтары көрсетілген. Зерттеу жұмысы барысында бақылау, сауалнама, педагогикалық әдістер қолданылып, зерттеу тақырыбына байланысты әдебиеттерге педагогикалық талдау жасалынды. Сонымен қатар, шектер теориясын оқыту барысында оқушылардың формулаларды есте ұзақ сақтауына және есептерді шығару барысында формулаларды орынды пайдалана алуына бағытталған, ақпараттарды ұсынудың тиімді түрі – презентация түрінде, біздің жағдайда сызба түрінде беру ұсынылды. Сауалнама нәтижесін талқылай келе, қиындық тудыратын есептерді шығаруға қызығушылық тудыратын, қосымша әдебиеттермен жұмыс жасауға дайын оқушылардың тапсырмаларды орындай алатындығы анықталды. Ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылар болсақ, мектеп бағдарламасы бойынша алгебра және анализ курсын оқытатын математика мамандарына көмекші құрал ретінде пайдалануға болады.

Әдебиеттер тізімі

Искакова У.А. Некоторые вопросы к методике преподавания теории пределов. Қостанай: «Мемлекеттік Педагогикалық Университеті», 2012.-151-153с.

Мышкис А.Д. Нужно ли изучать в школе высшую математику // 2004, 24с.

Вайнштейн И.И., Манушкина М.М. К методике преподавания темы «Предел функции» // Сибирский педагогический журнал, 2011, №5 изд. 64-69с.

Мордкович А.Г. О некоторых проблемах школьного математического образования / Актуальные проблемы качества математической подготовки школьников и студентов: методологический, теоретический и технологический аспекты: материалы I Всероссийской научно практической конференции. Красноярск, 14–15 ноября 2013 г. / отв.ред. Л.В. Шкерина; ред. кол.; Краснояр. гос. пед. университет им. В.П. Астафьева. Красноярск, 2013

Матыцина Т.Н., Гладкова Е.А. // Об одном аспекте преподавания теории пределов Костромский гос. университет им. Н. А. Некрасова, г. Костром 2015.

Гладкий А. В. О преподавании алгебры и начал анализа в школе, // Матем. обр., 2009, №3 выпуск, 7-16с.

Станиславовна А. А., Владимировна Л. М. //Об изучении предела в школьном курсе математики. Московский технологический институт, Государственное бюджетное образовательное учреждение Школа №72 // 2017, 25-30с.

Козлова В. В., Кондакова А. М. Фундаментальное ядро содержания общего образования // 2011, 37-39с.

Расчетно-графические задания по дисциплине "Математические методы и модели исследования операций". – Уфа, 2008.

Kalimbetov B., Kalmatayeva B., Ibragimov R., Omarova I., Training and research studies of future bachelor’s mathematicians during the study limits // Opcion. – 2019. – Año. 35, № 88. З. – С. 346 – 363. ISSN 1012 – 1587 / ISSNe: 2477 – 9385.

Калимбетов Б.Т., Омарова И.М.Formation of project – and research skills of student in calculation of limits // Third Intern. Conf. on Analysis and Appl. Math. – Almaty, 2016. – p. 192.

İskakova U.A. Nekotorye voprosy k metodike prepodavania teorii predelov [ Some questions to the methodology of teaching the theory of limits]. Qostanai: «Memlekettık Pedagogikalyq Universitetı», 2012.-151-153s. [in Russian]

Myşkis A.D. Nujno li izuchät v şkole vysşuiu matematiku [Do need to study higher mathematics at school] // 2004, 24s. [in Russian]

Vainştein İ.İ., Manuşkina M.M. K metodike prepodavania temy «Predel funksii» // Sibirski pedagogicheski jurnal [To the methodology of teaching the topic "Limit of function"] // Siberian Pedagogical Journal, 2011, №5 part. P 64-69. [in Russian]

Mordkovich A.G. O nekotoryh problemah şkölnogo matematicheskogo obrazovania / Aktuälnye problemy kachestva matematicheskoi podgotovki şkölnikov i studentov: metodologicheski, teoreticheski i tehnologicheski aspekty: materialy I Vserossiskoi nauchno prakticheskoi konferensii.[ About some problems of school mathematical education / Actual problems of the quality of mathematical training of schoolchildren and students: methodological, theoretical and technological aspects: materials of the I All-Russian Scientific and Practical Conference] Krasnoiarsk, 14–15 noiabrä 2013 g. / otv.red. L.V. Şkerina; red. kol.; Krasnoiar. gos. ped. universitet im. V.P. Astäfeva. Krasnoiarsk, 2013[in Russian]

Matysina T.N., Gladkova E.A. // Ob odnom aspekte prepodavania teorii predelov [About one aspect of teaching the theory of limits] Kostromski gos. universitet im. N. A. Nekrasova, g. Kostrom 2015. [in Russian]

Gladki A. V. O prepodavanii algebry i nachal analiza v şkole [About teaching algebra and the principles of analysis at school] // Matem. obr., 2009, №3 vypusk, 7-16s. [in Russian]

Stanislavovna A. A., Vladimirovna L. M. //Ob izuchenii predela v şkölnom kurse matematiki. [About studying the limit in the school mathematics course] Moskovski tehnologicheski institut, Gosudarstvennoe büdjetnoe obrazovatelnoe uchrejdenie Şkola №72 // 2017, 25-30s. [in Russian]

Kozlova V. V., Kondakova A. M. Fundamentälnoe iadro soderjania obşego obrazovania [The fundamental core of the content of general education] // 2011, 37-39s. [in Russian]

Raschetno-graficheskie zadania po disipline "Matematicheskie metody i modeli issledovania operasi"[ Computational and graphical tasks in the discipline "Mathematical methods and models of operations research"] – Ufa, 2008. [in Russian]

Kalimbetov B., Kalmatayeva B., Ibragimov R., Omarova I., Training and research studies of future bachelor’s mathematicians during the study limits // Opcion. – 2019. – Año. 35, № 88. Z. – S. 346 – 363. ISSN 1012 – 1587 / ISSNe: 2477 – 9385.

Kalimbetov B.T., Omarova İ.M.Formation of project – and research skills of student in calculation of limits // Third Intern. Conf. on Analysis and Appl. Math. – Almaty, 2016. – p. 192

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-30