АЛГЕБРА ПӘНІН ОҚЫТУДА «GEOGEBRA» БАҒДАРЛАМАСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДА ПРАКТИКАЛЫҚ ДАҒДЫЛАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ

Авторлар

  • М. Муратбекова Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Д. Туленова Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

Geogebra, графикалық орта, цифрлық технология, әдістемелік нұсқаулық, компьютерлік ресурстар, квадраттық функция.

Аңдатпа

Алгебра пәнін оқытуда «Geogebra» бағдарламасын қолдану негізінде оқушыларда практикалық дағдыларды қалыптастырудың жолдары ретінде арнайы компьютерлік ресурстар арқылы оқыту қазіргі заманның өзекті мәселесі.
Мақалада арнайы графикалық орта арқылы ізделінді функциялардың графиктерін салу жұмыстарын жыдам орындауда 8-сынып алгебра пәні бойынша квадраттық функция тақырыбын игеруде Geogebra бағдарламасын қолдану бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесі көрсетілді.
Ғылыми зерттеулер Кентау қаласы №1 мектеп-гимназиясы базасында жүргізілді. Тақырып аясында ғылыми зерттеу жүргізу барысында 8 сынып оқушылары арасында педагогикалық эксперимент ұйымдастырылды, бақылау зерттеу әдістері қолданылды және оқушылардан сауалнама алынды.
Мектеп математика курсында цифрлық технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың практикалық дағдылары қалыптастырылды. Сабақ өту барысында Geogebra бадарламасы қолданылды.
Ғылыми зерттеулер нәтижесі мектепте математика курсын оқытуда математика пән мұғалімдеріне әдістемелік нұсқаулық ретінде немесе оқушыларға қосымша материал ретінде қолданылуы мүмкін. Осы нұсқаулық көмегімен сабақ өту барысында нәтижеге тез қол жеткізуге болады.
Ізденіс тәжірибесін қолдана отырып «Geogebra» бағдарламасына байланысты математика сабақтарына пайдалануға арналған әдістемелік жиынтық және ұстаздарға көмекші материалдар жасалынды.
Бақылау әдісін қолдана отырып «Geogebra» бағдарламасы аясында есептердің шығарылуын сабақ барысында бақылау және тәжірибе жүргізілді.

Әдебиеттер тізімі

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Таубаева Ш. Педагогика әдіснамасы. – Алматы: Қарасай, 2013. – 432 б.

Шуақбаева Р.С. Математика пәнінің оқытудағы жаңа технологияларды пайдалану / Білім. – 2008. – №5. – Б. 25–28

Далингер В.А. Информационно-коммуникационные технологии в организации учебно-исследовательской работы учащихся по математике // Международный журнал экспериментального образования. – 2015. – № 11 (часть 3) – С. 419–422.

Т.П. Куряченко. Формирование приемов поисково-исследовательской деятельности будущих учителей математики в процессе обучение математическому анализу. – Омск, 2006. – 23 с.

Кравцова С.А. Развитие поисково-исследовательской деятельности младших школьников: дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 . – Тамбов, 2010.

Sydykhov B., Muratbekova M.А., Daiyrbekov S.S., Issaeva Zh., Burkitbayeva M., Kavakli M., Rizayeva L. Methodology for the Development of Search and Research Skills of Prospective Math Teachers in a Course on Mathematical Physics Equations // Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Springer Open Journal, Impact Factor. – Turkey, 2017. – №13 (11). – Р. 7223–7236.

Элен Битем, Рона Шарп. Педагогиканы цифрлық дәуірде қайта зерделеу. XXI ғасырдағы оқыту дизайны. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры. – 2019. – 328 б.

Далингер В.А. Методика обучения математике. Поисково-исследовательская деятельность учащихся: учебник и практикум для среднего профессионального образования /–2-е изд., испр. и доп. – М.: Издательство Юрайт, 2022. – 460 с.

Әбілқасымова А.Е., Жұмағұлова З.Ә. Алгебра және анализ бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық / –Алматы: Мектеп, 2019 – 152 б.

Әбілқасымова А.Е., Кучер Т.П., Корчевский В.Е., Жұмағұлова З.Ә. Алгебра және анализ бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математикалық бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық. 2-бөлім / – Алматы: Мектеп, 2019 – 176 б.

REFERENCES

Taubaeva Sh. Pedagogika adısnamasy [Methodology of Pedagogy]. – Almaty: Karasai, 2013. – 432 b. [in Kazakh]

Shuakbaeva R.S. Matematika panının oqytudagy jana tehnologiialardy paidalanu [The use of new technologies in teaching Mathematics] // Education. – 2008. – No.5. – P. 25–28 [in Kazakh]

Dalinger V.A. Informacionno-kommunikacionnye tehnologii v organizacii uchebno-issledovatelskoj raboty uchashihsya po matematike [Information and communication technologies in the organization of educational and research work studied in mathematics] / International Journal of Experimental Education. – 2015. – № 11 (Part 3) – P. 419–422. [in Russian]

T.P. Kuryachenko. Formirovanie priemov poiskovo-issledovatelskoj deyatelnosti budushih uchitelej matematiki v processe obuchenie matematicheskomu analizu [The formation of educational and research activities of future teachers of mathematics in the process of teaching mathematical analysis]. – Omsk, 2006. – 23 s. [in Russian]

Kravtsova S.A. Razvitie poiskovo-issledovatelskoj deyatelnosti mladshih shkolnikov [Development of research activities of young schoolchildren]: dis. ... Kand. PED. Nauk: 19.00.07 . – Tambov, 2010. [in Russian].

Sydykhov B., Muratbekova M.А., Daiyrbekov S.S., Issaeva Zh., Burkitbayeva M., Kavakli M., Rizayeva L. Methodology for the Development of Search and Research Skills of Prospective Math Teachers in a Course on Mathematical Physics Equations // Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Springer Open Journal, Impact Factor. – Turkey, 2017. – №13 (11). – Р. 7223–7236.

Ellen Beatem, Ron Sharp. Pedagogikany sifrlyq dauırde qaita zerdeleu. XXI gasyrdagy oqytu dizainy [Re-study pedagogy in the digital age. Training design in the XXI century]. – Almaty: public fund «National Translation Bureau». – 2019. – 328 b. [in Kazakh]

Dalinger V.A. Metodika obucheniya matematike [Methods of teaching mathematics]. Educational activity: Teacher and practice for medium professional education / – 2-e izd., ISPR. and the ball. – M.: Izdatelstvo Yurayt, 2022. – 460 s. [in Russian].

Abylkasymova A.E., Zhumagulova Z.A. Algebra jane analiz bastamalary [Algebra and analysis initiatives: textbook for the 10th grade of the social and humanitarian direction of a comprehensive school] / – Almaty: school, 2019. – 152 b. [in Kazakh]

Abylkasymova A.E., Kucher T.P., Korchevsky V.E., Zhumagulova Z.A. Algebra jane analiz bastamalary [Algebra and analysis initiatives: a textbook for the 10th grade of the natural and mathematical direction of a comprehensive school]. Part 2 / – Almaty: School, 2019 – 176 b. [in Kazakh].

Жүктеулер

Жарияланды

2023-03-30