АЛГОРИТМДЕР ТҰРҒЫСЫНАН КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРДЫ ЖІКТЕУ

Авторлар

  • Г. КАЗБЕКОВА Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Е. СЕРДАЛИЕВ Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

Мобильді ойын, смартфон, Unreal Engine, Unity, Android, iOS, Java платформасы, кросс-платформа, The Cyberathlete Professional League, Windows, Linux, видео ойын.

Аңдатпа

Түріне байланысты компьютерлік ойындарды шартты түрде екі түрге бөлуге болады: рөлдік және рөлдік емес. Компьютердегі рөлдік ойында ойыншы басқарылатын кейіпкердің рөлін алады, яғни ойынның құрылысы ойыншы белгілі бір немесе ойдан шығарылған компьютерлік кейіпкер ретінде әрекет етеді. Адамның психологиялық жағдайына әсер ету дәрежесі бойынша бұл адамның психикасына ең күшті әсер ететін рөлдік ойындар. Мұндай типтегі ойындар адамды графикалық және дыбыстық дизайн арқылы компьютерлік кейіпкердің рөліне және ойынның атмосферасына енуге бейімдеуі керек. Рөлдік ойындардың басты мәні толқу элементіне негізделмейді, дегенмен ол әлі де бар.

Жасанды интеллект саласындағы дәстүрлі зерттеулерде мақсат жасанды құралдармен болса да, нақты интеллект құру болып табылады. Массачусетс технологиялық институтының (MTИ) Kismet сияқты жобалары оқуға және әлеуметтік өзара әрекеттесуге, эмоцияларды көрсетуге қабілетті жасанды интеллект құруға тырысады. Осы мақаланы жазу кезінде МТИ-де кішкентай баланың қабілеттерінің деңгейі бар жасанды интеллект құру бойынша жұмыс жүргізілуде және бұл жұмыстың нәтижелері өте перспективалы.

Ойындар тұрғысынан шынайы жасанды интеллект ойын-сауық бағдарламалық жобасының талаптарынан әлдеқайда асып түседі. Ойындарда мұндай күш қажет емес. Ойын жасанды интеллектке сезім мен өзін-өзі тану қажет емес (шынымды айтсам, бұл өте жақсы!), оған геймплей шеңберінен тыс ештеңе үйренудің қажеті жоқ. Ойындардағы жасанды интеллекттің шынайы мақсаты – ақылға қонымды мінез-құлыққа еліктеу және ойыншыға сенімді, сенімді тапсырма беру.

Әдебиеттер тізімі

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Архангельская М.Д. Бизнес этикет, или игра по правилам / М.Д. Архангельская. – М.: Эксмо, 2015. – 160 c.

Вакуленко Ю.А. Веселая грамматика. Разработки занятий, задания, игры / Ю.А. Вакуленко. – М.: Учитель, 2017. – 780 c.

Джейсон Финкэнон Flash–реклама. Разработка микросайтов, рекламных игр и фирменных приложений с помощью Adobe Flash / Финкэнон Джейсон. – М.: Рид Групп, 2012. – 945 c.

Джейсон Финкэнон Flash–реклама. Разработка микросайтов,рекламных игр и фирменных приложений с пом / Финкэнон Джейсон. – М.: РИД ГРУПП ООО Москва, 2012. – 288 c.

Тарп Ван, Бартон Д.Р. Биржевые стратегии. Игры без риска / Тарп Ван, Д.Р. Бартон, С. Сьюггеруд. – М.: СПб: Питер, 2010. – 400 c.

Финни К. 3D–игры. Все о разработке (+CD–ROM) / К. Финни. – М.: Бином. Лаборатория знаний, 2011. – 976 c.

Финни К. 3D–игры: Все о разработке (+CD–ROM) / К. Финни. – М.: Бином. Лаборатория знаний, 2015. – 133 c.

Хорхе Паласиос Unity 5.x. Программирование искусственного интеллекта в играх. Руководство / Паласиос Хорхе. – М.: ДМК Пресс, 2017. – 427 c.

Unity в действии. Мультиплатформенная разработка на C#. – М.: Питер, 2018. – 608 c.

Арстанова Л.Г. Занятия и развлечения со старшими дошкольниками. Разработки занятий, бесед, игр и развлечений на нравственные темы / Л.Г. Арстанова. – М.: Учитель, 2017. – 324 c.

Архангельская М.Д. Бизнес этикет, или игра по правилам / М.Д. Архангельская. – М.: Эксмо, 2015. – 160 c.

Вакуленко Ю.А. Веселая грамматика. Разработки занятий, задания, игры / Ю.А. Вакуленко. – М.: Учитель, 2017. – 780 c.

REFERENCES

Arkhangelsk M.D. Biznes etiket, ili igra po pravilam [Business etiquette, or the game by the rules] / M.D. Arkhangelsk. – M.: Eksmo, 2015. – 160 s. [in Russian].

Vakulenko Yu.A. Veselaya grammatika. Razrabotki zanyatij, zadaniya, igry [Cheerful grammar. Development of classes, tasks, games] / Yu.A. Vakulenko. – M.: Teacher, 2017. – 780 s. [in Russian].

Jason Fincannon Flash advertising. Razrabotka mikrosajtov, reklamnyh igr i firmennyh prilozhenij s pomoshyu Adobe Flash [Development of microsites, advertising games and branded applications using Adobe Flash] / Fincannon Jason. – M.: Reed Group, 2012. – 945 s. [in Russian].

Jason Fincannon Flash advertising. Development of microsites, advertising games and branded applications with pom / Fincanon Jason. – M.: Reed Group LLC Moscow, 2012. – 288 s. [in Russian].

Tharp Van, Barton D.R. Birzhevye strategii. Igry bez riska [Stock strategies. Games without risk]. / Tarp Van, D.R. Barton, S. Syuggerud. – M.: St. Petersburg: Peter, 2010. – 400 s. [in Russian].

Finney K. 3D games. All about development (+CD–ROM) / K. Finney. – M.: Binom. Laboratory of Knowledge, 2011. – 976 s. [in Russian].

Finney K. 3D–igry. Vse o razrabotke [3D games: All about development] (+CD–ROM) / K. Finney. – M.: Binom. Laboratory of Knowledge, 2015. – 133 s. [in Russian].

Jorge Palacios Unity 5.x. Programmirovanie iskusstvennogo intellekta v igrah [Unity 5.x. Programming artificial intelligence in games]. Manual / Palacios Jorge. – M.: DMK Press, 2017. – 427 s. [in Russian].

Unity v dejstvii. Multiplatformennaya razrabotka na C# [Unity in action. Multiplatform development in C#]. – Moscow: St. Petersburg, 2018. – 608 s. [in Russian].

Arstanova L.G. Zanyatiya i razvlecheniya so starshimi doshkolnikami. Razrabotki zanyatij, besed, igr i razvlechenij na nravstvennye temy [Classes and entertainment with older preschoolers. Development of classes, conversations, games and entertainment on moral topics]. / L.G. Arstanova. – M.: Teacher, 2017. – 324 s. [in Russian].

Arkhangelsk M.D. Biznes etiket, ili igra po pravilam [Business etiquette, or playing by the rules] / M.D. Arkhangelsk. – M.: Eksmo, 2015. – 160 s. [in Russian].

Vakulenko Yu.A. Veselaya grammatika. Razrabotki zanyatij, zadaniya, igry [Cheerful grammar. Development of classes, tasks, games] / Yu.A. Vakulenko. – M.: Teacher, 2017. – 780 s. [in Russian].

Жүктеулер

Жарияланды

2022-12-30

Осы автордың (немесе авторлардың) ең көп оқылатын мақалалары