Шет тілін оқытуда мобилді қосымшаларды пайдалану

Авторлар

  • M. Акешова Халықаралық туризм және меймандостық университеті
  • Г. Ризаходжаева Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Е.М. Торбик Ресей Федерациясы Үкіметі жанындағы Қаржы университеті

Кілт сөздер:

әлеуметтік медиа, гаджеттер арқылы оқыту, Инстаграм қолдану, студенттердің көзқарасы, шет тілін үйрену,

Аңдатпа

Соңғы он жылда әлеуметтік медиа қарқынды дамып, адам өмірінде маңыздылығы арта түсті. Танымал әлеуметтік сайттарының ішінде, әсіресе жастар арасында Инстаграм ерекше орын алды. Бүгінгі таңда әлеуметтік медиа адамның өмірдегі даму процесінің бөлігі болып табылады, сондықтан көптеген студенттер кітап оқудан гөрі гаджеттер арқылы оқуды жақтайды. Студенттерге Инстаграмды пайдалану шет тілін үйренудің тамаша тәсілі болып табылады. Бұл зерттеудің мақсаты студенттердің Инстаграм арқылы тілдік дағдыларын дамытуға деген көзқарасын білу және студенттердің теңдестерімен қосылуға және олармен қарым-қатынас жасауға деген ынтасын арттыру үшін құралды қалай пайдаланғаны туралы көбірек білу болды. Бұл студенттердің онлайн форумдағы қаншалықты жиі қатысатынын және Инстаграм тіл үйренуге арналған жаттығу алаңы ретінде пайдалану туралы не ойлайтынын зерттеді. Зерттеу сандық зерттеу дизайнын қолданды. Зерттеуді Али Эрарслан (2019) Инстаграм білім беру платформасы ретінде пайдаланды. Бұл сауалнамаға Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университетінің шет тілдерін оқыту факультетінің 77 студенті қатысты. Сауалнамадан алынған деректер әлеуметтік ғылымдар статистикалық пакеті (SPSS 23.0) арқылы талданды. Деректерді талдау кезінде сипаттамалық статистика қолданылды. Нәтижелер студенттердің Instagram-ға деген оң көзқарасын көрсетті.

Әдебиеттер тізімі

REFERENCES

Arceneaux P.C., Dinu L.F. The social mediated age of information: Twitter and Instagram as tools for information dissemination in higher education // New media & society. – 2018. – Т. 20. – №11. – P. 4155–4176. 2. Barnes S.B. A privacy paradox: Social networking in the United States // First Monday. – 2006. – Vol. 11. – №9. https://doi.org/10.5210/fm.v11i9.1394 3. Boyd D.M., Ellison N.B. Social network sites: Definition, history, and scholarship // Journal of computer‐mediated Communication. – 2007. – Т. 13. – №1. – P. 210–230. 4. Thompson M.A. Using social media to learn and communicate: it is not about the tweet // American Society of Clinical Oncology Educational Book. – 2015. – Т. 35. – №1. – P. 206–211. 5. Wesch M. YouTube and you: Experiences of self-awareness in the context collapse of the recording webcam // Explorations in media ecology. – 2009. – Т. 8. – №2. – P. 19–34. 6. Huang Y.T., Su S.F. Motives for Instagram use and topics of interest among young adults // Future internet. – 2018. – Т. 10. – №8. – P. 77. DOI:10.3390/fi10080077 7. Manca S., Ranieri M. Facebook and the others. Potentials and obstacles of social media for teaching in higher education // Computers & Education. – 2016. – Т. 95. – P. 216–230. 8. Vivakaran M.V., Neelamalar M. Utilization of social media platforms for educational purposes among the faculty of higher education with special reference to Tamil Nadu // Higher Education for the Future. – 2018. – Т. 5. – №1. – P. 4–19. 9. Abney A.K. et al. Intercollegiate social media education ecosystem // Journal of Marketing Education. – 2019. – Т. 41. – №3. – P. 254–269. 10. Intisar Magboul E. et al. An effective contribution of social media networks in foreign language learning case study: Community diploma college, King Khalid University, KSA // International Journal of Emerging Technology and Advanced Engineering. – 2015. – Т. 5. – №1. – P. 438–442. 11. Ellison E. The# AustralianBeachspace Project: Examining opportunities for research dissemination using Instagram // M/C Journal. – 2017. – Т. 20. – №4. DOI: https://doi.org/10.5204/mcj.1251 12. Soviyah S., Etikaningsih D.R. Instagram use to enhance ability in writing descriptive texts //I ndonesian EFL Journal. – 2018. – Т. 4. – №2. – P. 32–38. 13. Purnama A. D. Incorporating memes and instagram to enhance students participation // LLT Journal: A Journal on Language and Language Teaching. – 2017. – Т. 20. – №1. – P. 1–14. 14. Mansor N., Rahim N.A. Instagram in ESL classroom // Man in India. – 2017. – Т. 97. – №20. – P. 107–114. 15. Wahyudin A.Y., Sari F.M. The effect of Instagram on the students’ writing ability at undergraduate level // The 1st International Conference on English Language Teaching and Learning (1st ICON-ELTL). – 2018. – Т. 110. 16. Smith A., Anderson M. Social media use in 2018. [Electronic resource]. URL: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.pewresearch.org/internet/wp-content/uploads/sites/9/2018/02/PI_2018.03.01_Social-Media_FINAL.pdf (date of access 23.08.2023) 17. Mandasari B. An Analysis of Teachers’ Beliefs toward Authentic Materials in Teaching Listening // Teknosastik. – 2016. – Т. 14. – №1. – P. 19–25. 18. Erarslan A. Instagram as an Education Platform for EFL Learners // Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET. – 2019. – Т. 18. – №3. – P. 54–69. 19. Chawinga W.D. Teaching and learning 24/7 using Twitter in a university classroom: Experiences from a developing country // E-learning and Digital Media. – 2016. – Т. 13. – №1–2. – P. 45–61. 20. Faizi R., El Afia A., Chiheb R. Exploring the potential benefits of using social media in education // International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP). – 2013. – Т. 3. – №4. – P. 50–53.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ