БИОЛОГИЯНЫ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТАЛДАУЛАРЫ

Авторлар

  • А.М. Бостанова Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • А.Д. Байжұман Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

биологияны қашықтықтан оқыту, ақпараттық коммуникациялық технологиялар, сандық ақпараттық ресурстар, педагогикалық технологиялар, онлайн платформа, асинхронды оқыту.

Аңдатпа

Бұл мақалада қазіргі қоғамның сұранысынан туындап отырған өзекті мәселенің бірі – қашықтықтан оқытуды биологиялық білім беру үдерісінде қолдану мәселелері қарастырылған.

Түркістан облысы, «Қызыл Әскер» жалпы орта мектебінің мұғалімдері мен 10-сынып оқушыларының қатысуымен ақпараттық коммуникативтік технологияларды қолданып, теориялық және эмпирикалық зерттеулер жүргізілді. Зерттеулер барысында қашықтықтан оқытудың көптеген инновациялық әдістері қолданылды: «индивидуалды оқыту», «мұғалім- оқушы», «оқушы-оқушы», кейс әдісі, чат-сабақ-чат-технологиясы, «төңкерілген оқыту», әңгіме әдістері (Zoom платформасы арқылы), компьютерлік статистикалық, компьютерлік графикалық кестелерді түсіндіру әдістері және т.б қолданылды. Виртуалды зертханада тәжірибелер жүргізу, оқыту нәтижелерін бағалауда, тест бағдарламаларын кеңінен қолдану оқушылардың қызығушылығы мен ғылыми танымын арттырды.

Зерттеулер нәтижесінде жиналған деректерді талдау арқылы оқушылардың қашықтықтан оқыту форматын оңай игеруіне мүмкіндік беретін тиімді платформалар таңдалып, биология пәні бойынша әдістемелер жасалып, ұсынылды. Қашықтықтан оқыту технологиялары оқушыларға негізгі биологиялық ұғымдарды терең меңгеріп, оларды сабақ барысында, сабақты бекітуде ақпараттық технологияларды қолдана отырып, алгоритм, тұжырымдау, таңдау, талдау, бағалау, жүйелеу, жалпылау арқылы арнайы құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік тудырды.

Бұл зерттеулердің нәтижелері болашақта биология пәнін оқытудың тиімділігін арттыруда қолданылады.

Әдебиеттер тізімі

Гурьев С.В. Современное дистанционное обучение: монография. – М.: РУСАЙНС, 2018. – 118 с.

Крайнова О.А. Технологии дистанционного обучения: учебно-методическое пособие. – Тольятти: Изд-во ТГУ, 2014. – 125 с.

Роберт И.В. Теория и методика информатизации образования (психолого-педагогический и технологический аспекты). – Москва: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2014. – 398 с.

Мовчан И.Н. Цифровые образовательные ресурсы: современные возможности и тенденции развития // Сборник научных трудов по материалам международной науч.-практич. конф. – М.: ООО Научный мир, 2010. – С. 36–38.

Fleming N. Teaching and learning styles // Open Journal of Social Sciences. – 2001. – №7(8). – P. 139–141.

Акбутаева Л.Б., Агибаева А.К. Қазіргі мектептерде онлайн білім берудің ерекшеліктері // «Жаратылыстану ғылымдарының қазіргі заманғы келелі мәселелері және пәнаралық зерттеулер» атты Халықаралық ғылыми-теориялық конференция материалдарының жинағы. – Атырау: Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университеті, 2021. – Б. 139–143.

Дүйсенбаева Р.Д., Туретаева Г.І. Ақпараттық технологиялар арқылы мүмкіндігі шектеулі балаларға түзету пәндерін оқыту // «GLOBAL SCIENCE AND INNOVATIONS 2019: CENTRAL ASIA» атты VI Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Нұр-Сұлтан, 2019. – Б. 294–298.

Смирнов В.А. Научно-методические основы формирования системы обучения биологии в открытом информационном обществе: Автореф. ... канд. пед. наук. – Санкт-Петербург, 2000. – 22 c.

Issayev G.I. Application Of Electronic Educational Resources In Biology Courses: monograph. – Shymkent: «Nurly Beine», 2019. – 103 p.

Amantayeva A., Karbayeva S., Childibayev Z., Turlybekova G., Issayev G., Stankevich P. Forming environmental competence in future biology teachers through project tasks. // Cypriot Journal of Educational Science. – 2022. – №17(2). – P. 664–675.

REFERENCES

Guriev S.V. Sovremennoe distancionnoe obuchenie: monografia [Modern distance learning: monograph]. – M.: RUSAINS, 2018. – 118 s. [in Russian]

Krainova O.A. Tehnologii distancionnogo obucheniya [Distance learning technologies]: uchebno-metodicheskoe posobie. – Tolyatti: Izd-vo TGU, 2014. – 125 s. [in Russian]

Robert I.V. Teoriia i metodika informatizacii obrazovaniia (psihologo-pedagogicheskiy i tehnologicheskiy aspekty) [Theory and methodology of informatization of education (psychological, pedagogical and technological aspects)]. – M.: BINOM. Laboratoriia znaniy, 2014. – 398 s. [in Russian]

Movchan I.N. Cifrovye obrazovatelnye resursy: sovremennye vozmojnosti i tendencii razvitiia // Sbornik nauchnyh trudov po materialam mejdunarodnoi nauch.-praktich. konf. – M.: OOO Nauchnyi mir, 2010. – S. 36–38. [in Russian]

Fleming N. Teaching and learning styles // Open Journal of Social Sciences. – 2001. – №7(8). – P. 139–141.

Akbуtaeva L.B., Agıbaeva A.K. Qazirgi mektepterde onlaın bilim berуdin erekshelikteri [Features of online education in modern schools] // «Jaratylystany gylymdarynyn qazirgi zamangy keleli maseleleri jane panaralyq zertteuler» atty Halyqaralyq gylymi-teoriyalyq konferenciia materialdarynyn jinagy. – Atyray: H. Dosmuhamedov atyndagy Atyray universiteti, 2021. – B. 139–143. [in Kazakh]

Duisenbaeva R.D., Turetaeva G.I. Aqparattyq tehnologialar arqyly mumkindigi shekteuli balalarga tuzety panderin oqyty [Teaching correctional subjects to children with disabilities through information technology] // «GLOBAL SCIENCE AND INNOVATIONS 2019: CENTRAL ASIA» atty VI Halyqaralyq gylymı-tajiribelik konferensiia materialdary. – Nur-Sultan, 2019. – B. 294–298. [in Kazakh]

Smirnov V.A. Nauchno-metodicheskie osnovi formirovaniia sistemy obucheniia biologii v otkrytom informacionnom obshestve [Scientific-methodical bases of formation of systems of teaching biology in open information society]: Avtoref. ... kand. ped. nauk. – Sankt-Peterburg, 2000. – 22 s. [in Russian]

Issayev G.I. Application Of Electronic Educational Resources In Biology Courses: monograph. – Shymkent: «Nurly Beine», 2019. – 103 p.

Amantayeva A., Karbayeva S., Childibayev Z., Turlybekova G., Issayev G., Stankevich P. Forming environmental competence in future biology teachers through project tasks // Cypriot Journal of Educational Science. – 2022. – №17(2). – P. 664–675.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-03-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ