ЦИФРЛЫ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ МЕКТЕП ПЕН МҰҒАЛІМІНІҢ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ МӘСЕЛЕСІ

Авторлар

  • Г.Б. ИСАБЕКОВА М.Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
  • Н.Т. ДҮЙСЕНОВА М.Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Кілт сөздер:

цифрлы білім беру, цифрлы білім беру жағдайындағы мектеп, мұғалімнің цифрлы құзыреттілігі, мұғалімнің біліктілігін арттыру, цифрлы оқыту технологиялары, мектептің цифрлы концепциясы.

Аңдатпа

Цифрландыру педагог мамандарға қойылатын кәсіби талаптардың қатарына ақпараттық-коммуникативті құзыреттілікті қосып отыр. Мақалада цифрлы білім беру жағдайында мектеп пен мұғалімнің цифрлы құзыреттілігінің маңызы мемлекеттік бағдарламалар мен авторлардың орта білім беру мекемелерінде үштілді білім беруді жүзеге асыру процесінің басы-қасында жүрген пән мұғалімдері арасында жүргізілген сауалнамасына сүйене отырып қарастырылады. Пән мұғалімдерінің цифрлы оқыту технологияларының білім беру үдерісіндегі рөлі, оның қолданылуы мен мұғалімнің цифрлы құзыреттілігіне, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар (АКТ) бойынша біліктілігін арттыруды ұйымдастыруға байланысты пікірлері сауалнама нәтижесі негізінде сарапталады. Цифрлы білім беру жағдайында кездесетін инфрақұрылымдық, технологиялық және кәсіби олқылықтар аталып, цифрлы технологияларды оқу үдерісінде қолданылуы мектепте арнайы цифрлы концепция түзілуін және оның жоспарлы, жүйелі түрде, сатылай жүзеге асырылуын қажет ететіні негізделеді. Цифрлы технологияларды қолданудың педагогикалық концепциясы мен соған сәйкес техникалық жабдықталуымен қатар мұғалімдердің ақпараттық-коммуникативті құзыреттіліктері де аса маңызды да шешуші факторлардың бірі болып табылатындықтан мектеп базасында мұғалімнің кәсіби біліктілігін арттырудың практикалық үш қадамы қарастырылады. Цифрлы оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу мен оқытуды жүзеге асыру үшін бұл істерді үйлестіру және мектептің күнделікті өміріне кіріктіру қажет. Осы тұста медиалық білім беруді дамытудың рамкалық жоспарын жасау қажеттігі негізделеді.

Әдебиеттер тізімі

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

«Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы. [Электронды ресурс]. URL: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1700000827 (қаралған күні 20.12.21)

Цифрлы Қазақстан: пандемия цифрландыру үрдісіне қандай түзетулер енгізді. [Электронды ресурс]. URL: https://strategy2050.kz/news/tsifrly-aza-stan-pandemiya-tsifrlandyru-rdisine-anday-t-zetuler-engizdi-/ (қаралған күні 16.12.21)

Bourgeois A., Birch P., Davydovskaia O. Digital Education at School in Europe. Eurydice Report. – Education, Audiovisual and Culture Executive Agency, European Commission. Available from EU Bookshop, 2019. – 22 p.

Wegweiser Digitale Bildung. Für zeitgemäβen Unterricht mit digitalen Werkzeugen. 3. überarbeitete Auflage (2020). [Электронды ресурс]. URL: https://padlet-uploads.storage.googleapis.com/1153207672/21bf183c277628ef67ede095b43190e8/Wegweiser_NETZWERK_3_Auflage_2020.pdf (қаралған күні 16.12.21)

ICT Definition. [Электронды ресурс]. URL: https://techterms.com/definition/ict. (қаралған күні 16.12.21)

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. [Электронды ресурс]. URL: https://primeminister.kz/assets/media/r-bilim-berudi-zhne-ylymdy-damytudy-2020-2025-zhyldara-arnalan-memlekettik-badarlamasy.pdf. (қаралған күні 20.12.21)

Kozhamzharova D.P., Issabekova G.B., Duisenova N.T., Akhmetova A., Eskermesova G. The main results of research on the CLIL project in Taraz State Pedagogical University // Journal of Advanced Pharmacy Education & Research. – 2019. – Vol 9. Issue 1. – P. 38–43.

Pädagogische Hochschule Wien. 2016. «CLIL Lehrgang». [Электронды ресурс]. URL: https://www.phwien.ac.at/hochschullehrgaenge-fortbildungsangebot/hochschullehrgaenge/28-hochschullehrgaenge-und-fortbildungsangebot/lehrgaenge/496-710289dc-dlp-clil-foundation-of-content-and-language-integrated-learning. (қаралған күні 16.12.21)

Исабекова Г., Дүйсенова Н.Т. CLIL сабағында АКТ қолдана отырып оқу материалдарын құрастырудың дидактикалық жағы // Дулати университеті Хабаршысы, «Педагогикалық ғылымдар» сериясы. – 2020. – №3 (43). – Б. 119–124. 10. Keengwe J. Faculty integration of technology into instruction and students’ perceptions of computer technology to improve student learning // Journal of Information Technology Education: Research. – 2007. – Т. 6. – №1. – С. 169–180. doi:10.1080/03054985.2011.577938

REFERENCES

«Cifrly Qazaqstan» memlekettik bagdarlamasy [State program «Digital Kazakhstan»]. [Elektrondy resurs]. URL: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1700000827. (qaralgan kunі 20.12.21) [in Kazakh]

Cifrly Qazaqstan: pandemia cifrlandyru urdisine qandai tuzetuler engizdi [Digital Kazakhstan: what adjustments the pandemic has made to the digitalization process]. [Elektrondy resurs]. URL: https://strategy2050.kz/news/tsifrly-aza-stan-pandemiya-tsifrlandyru-rdisine-anday-t-zetuler-engizdi-/ (qaralgan kunі 16.12.21) [in Kazakh]

Bourgeois A., Birch P., Davydovskaia O. Digital Education at School in Europe. Eurydice Report. – Education, Audiovisual and Culture Executive Agency, European Commission. Available from EU Bookshop, 2019. – 22 p.

Wegweiser Digitale Bildung. Für zeitgemäβen Unterricht mit digitalen Werkzeugen. 3. überarbeitete Auflage (2020). [Elektrondy resurs]. URL: https://padlet-uploads.storage.googleapis.com/1153207672/21bf183c277628ef67ede095b43190e8/Wegweiser_NETZWERK_3_Auflage_2020.pdf (qaralgan kunі 16.12.21) [in German]

ICT Definition. [Elektrondy resurs]. URL: https://techterms.com/definition/ict. (qaralgan kunі 16.12.21)

Qazaqstan Respublikasynda bilim berudi jane gylymdy damytudyn 2020–2025 jyldarga arnalgan memlekettik bagdarlamasy [State program for the development of education and science in the Republic of Kazakhstan for 2020–2025]. [Elektrondy resurs]. URL: https://primeminister.kz/assets/media/r-bilim-berudi-zhne-ylymdy-damytudy-2020-2025-zhyldara-arnalan-memlekettik-badarlamasy.pdf. (qaralgan kunі 20.12.21) [in Kazakh]

Kozhamzharova D.P., Issabekova G.B., Duisenova N.T., Akhmetova A., Eskermesova G. The main results of research on the CLIL project in Taraz State Pedagogical University // Journal of Advanced Pharmacy Education & Research. – 2019. – Vol 9. Issue 1. – P. 38–43.

Pädagogische Hochschule Wien. 2016. «CLIL Lehrgang». [Elektrondy resurs]. URL: https://www.phwien.ac.at/hochschullehrgaenge-fortbildungsangebot/hochschullehrgaenge/28-hochschullehrgaenge-und-fortbildungsangebot/lehrgaenge/496-710289dc-dlp-clil-foundation-of-content-and-language-integrated-learning. (qaralgan kunі 16.12.21) [in German].

Isabekova G., Duisenova N. CLIL sabagynda AKT qoldana otyryp oqu materialdaryn qurastyrudyn didaktikalyq jagy [Didactic side of the compilation of educational materials using ICT in the CLIL lesson] // Dulati universiteti habarshysy, «Pedagogika gylymdary» seriasy. – 2020. – №3 (43). – B. 119–124. [in Kazakh]

Keengwe J. Faculty integration of technology into instruction and students’ perceptions of computer technology to improve student learning // Journal of Information Technology Education: Research. – 2007. – Т. 6. – №1. – С. 169–180. doi:10.1080/03054985.2011.577938.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-12-29

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ