БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДАҒЫ ҚАТЕЛІКТЕРІН АЗАЙТУ ҮШІН MAPLE БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ
26 22
Кілт сөздер:
ақпараттық технология, математикалық есептер, туынды, интеграл, Maple КМЖ.Аңдатпа
Бұл мақалада математикада Maple бағдарламаларын пайдаланудың кейбір ықтимал нұсқалары қарастырылады. Қазіргі уақытта компьютерлік технологияларды оқыту және ғылыми зерттеулер үшін пайдалануда математика үнемі дамып келеді. Білім беруде алгебра жүйелерін пайдалану әлі де бар, салыстырмалы түрде аз, бірақ өсіп келе жатқан зерттеулер мен оған деген қызығушылық оны кеңінен қолданудың дәлелі болып табылатыны сөзсіз. Көптеген математикалық ұғымдардың негізгі тұжырымдамалары мен дәлелдерін шешуде көптеген студенттер үшін шешілмейтін кедергі болып табылатын күрделі және дерексіз идеялар бар. Математиканы оқытуда бізге көмектесетін ең қуатты компьютерлік бағдарламалардың бірі - Maple. Maple классикалық математикалық ұғымдарды практикалық және тиімді түрде түсіндіруге мүмкіндік береді. Maple тиімділігі оның тұжырымдамаларды визуализациялауға және қолмен шешуге қиын күрделі мәселелерді шешуге көмектесу қабілетінен туындайды.Студенттерге жаңа тәсілдерді ұсыну мүмкіндігі мен қиын ұғымдарды жақсы түсінуді дамытуға, оларды зерттеу және оқытуға, күрделі математикалық ұғымдар мен есептерді шешу және жоғары деңгейдегі даму дағдыларын арттыруға Mapleдің мүмкіндіктері қолайлы. Студенттерге математикалық есептерді кезең-кезеңімен шешуге мүмкіндік береді.Студенттер әртүрлі интеграциялық ережелерді қолдана отырып жаттығулар жасай алады.
Әдебиеттер тізімі
Kontostavlou, E. Z., & Drigas, A. S. (2019). The Use of Information and Communications Technology (ICT) in Gifted Students. International Journal of Recent Contributions from Engineering, Science & IT (iJES), 7(2), 60-67.
Semenov, A.L., Abylkassymova, A.E. & Polikarpov, S.A. (2023) Foundations of Mathematical Education in the Digital Age. Dokl. Math. 107 (Suppl 1), S1–S9. https://doi.org/10.1134/S1064562423700564
Котюргина А.С. О применении пакетов прикладных программ в преподавании общего курса математики // Актуальные проблемы преподавания математики в техническом вузе. –2015. –No3. –С. 76–82.
Akhmed-Zaki, D., Alimzhanov, Y., & Mussabayev, N. (2019). Digital enhancement of student-centred learning in universities. 11th International Conference on Education and New Learning Technologies, 7780–7786. https://doi.org/10.21125/ edulearn.2019.1883
Калимбетов Б.Т., Омарова И.М., СапаковД.А. Білім беруді цифрландыру жағдайында математика бакалаврларына функцияларды графикалық кескін түрінде көрсетуді үйрету// Ясауи университетінің хабаршысы. –2023. –No1(127). –Б.215–224. https://doi.org/10.47526/2023-1/2664-0686.18
Awang, T. S., & Zakaria, E. (2013). Enhancing students’ understanding in integral calculus through the integration of Maple in learning. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 102, 204-211.
Б.Х.Турметов.Жоғары математика пәндерін оқытуда Maple жүйесін қолдану. Оқу құралы. Түркістан: «Тұран», 2020. – 183 б.
Maple (May 8, 2017) https://www.maplesoft.com/ 9.Chiu-Liang, C., & Cheng-Chih, W. (2019).Students’ behavioral intention to use and achievements in ICT-Integrated mathematics remedial instruction: Case study of a calculus course. Computers & Education, 103740. doi:10.1016/j.compedu.2019.103740 10.Zakaria E., Salleh T. S. (2015) Using Technology in Learning Integral Calculus. Mediterranean Journal of Social Sciences. MCSER Publishing, Rome-Italy, Vol 6 No 5 S1, pp. 144-148
Говорухин В.Н., Цибулин В.Г. Введение в Maple V. Математический пакет для всех. –М.: Мир, 1997. –213 с
Kontostavlou, E. Z., & Drigas, A. S. (2019). The Use of Information and Communications Technology (ICT) in Gifted Students. International Journal of Recent Contributions from Engineering, Science & IT (iJES), 7(2), 60-67.
Semenov, A.L., Abylkassymova, A.E. & Polikarpov, S.A. (2023) Foundations of Mathematical Education in the Digital Age. Dokl. Math. 107 (Suppl 1), S1–S9. https://doi.org/10.1134/S1064562423700564
Kotiurgina A.S. O primenenii paketov prikladnyh programm v prepodavanii obshego kursa matematiki [On the use of application software packages in teaching a general course of mathematics] // Aktualnye problemy prepodavaniia matematiki v tehnicheskom vuze. –2015. –No3. –S. 76–82. [in Russian]
Akhmed-Zaki, D., Alimzhanov, Y., & Mussabayev, N. (2019). Digital enhancement of student-centred learning in universities. 11th International Conference on Education and New Learning Technologies, 7780–7786. https://doi.org/10.21125/ edulearn.2019.1883
Kalimbetov B.T., Omarova I.M., Sapakov D.A. Bіlіm berudі cifrlandyru jagdaiynda matematika bakalavrlaryna funkciialardy grafikalyq keskіn turіnde korsetudі uiretu [Teaching Bachelors of Mathematics with Graphical Representation of Functions in the Context of Digitalization of Education]//Iasaui universitetіnіn habarshysy. –2023. –No1 (127). –B.215–224. https://doi.org/10.47526/2023-1/2664-0686.18
Awang, T. S., & Zakaria, E. (2013). Enhancing students’ understanding in integral calculus through the integration of Maple in learning. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 102, 204-211.
Turmetov B.H. (2020) Zhogary matematika panderіn okytuda Maple zhujesіn koldanu. Oku kuraly. Tүrkіstan: «Turan», 2020. – 183 b.
Maple (May 8, 2017) https://www.maplesoft.com/ 9.Chiu-Liang, C., & Cheng-Chih, W. (2019).Students’ behavioral intention to use and achievements in ICT-Integrated mathematics remedial instruction: Case study of a calculus course. Computers & Education, 103740. doi:10.1016/j.compedu.2019.103740 10.Zakaria E., Salleh T. S. (2015) Using Technology in Learning Integral Calculus. Mediterranean Journal of Social Sciences. MCSER Publishing, Rome-Italy, Vol 6 No 5 S1, pp. 144-148
Govoruhin V.N., Cibulin V.G. Vvedenie v Maple V. Matematicheskiypaket dlia vseh[Introduction to Maple V. Mathematical package for everyone]. –M.: Mir, 1997. –213 s.[in Russian