ФИЗИКА ҚҰБЫЛЫСТАРЫН ТҮСІНУДЕ AR ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕТІН МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
68 120
Кілт сөздер:
мобильді қосымшалар, AR (толықтырылған шындық) технологиясы, физиканы оқыту, визуализация, интерактивті оқыту.Аңдатпа
"Физиканы құбылыстарын түсінуде AR (толықтырылған шындық) технологиясын қолдануға мүмкіндік беретін мобильді қосымшаларды пайдалану" мақаласы толықтырылған шындықты (AR) қолдана отырып, физика саласындағы білім беру процесін байытуға арналған заманауи мобильді қосымшаларға шолу жасайды. Сонымен қатар, AR-ді қолданудың артықшылықтарын қарастырады, мысалы, білімгердің мотивациясын арттыру, физиканың дерексіз тұжырымдамаларын түсінуді жақсарту және интерактивті оқу орталарын құру. Мақалада физикалық құбылыстарды визуализациялауға, виртуалды эксперименттер жүргізуге және смартфондар мен планшеттер арқылы күрделі физикалық тұжырымдамаларды көрсетуге мүмкіндік беретін танымал қосымшалардың мысалдары келтірілген. Мақала нарықта қол жетімді әр түрлі қосымшаларды қарастырады және олардың функционалдығы мен артықшылықтары туралы толық ақпарат береді.
Мақалада келесі аспектілер қарастырылады: AR технологиясының білім берудегі рөлін және оның физика саласындағы оқу процесіне әсерін бағалау; физика құбылыстарын түсіну үшін AR-да интерактивті және визуалды білім беру сценарийлерін құруға қабілетті танымал мобильді қосымшаларға шолу; әр қосымшаның мүмкіндіктері мен шектеулерін талдау, соның ішінде қол жетімділік, құрылғылармен үйлесімділік және ұсынылатын білім беру мазмұнының сапасы.
Бұл мақала AR технологиясы бар заманауи мобильді қосымшалар физиканы оқытуды қалай қызықты, интерактивті және тиімді ете алатындығы туралы толық түсінік береді және оның тиімділігін эксперимент жүзінде дәлелдейді.
Әдебиеттер тізімі
«Цифрландыру, ғылым және инновациялар есебінен технологиялық серпіліс», Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы № 727 қаулысы.
Жармагамбетова Г. О., Абилтаев Д. С. «AR технологиясының даму бағыттары», Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті, Молодой ученый Международный научный журнал № 21 (416) / 2022, , 690-992,
Number of Mobile Augmented Reality (AR) Active Users Worldwide from 2019 to 2024. Available online: https://www.statista. com/statistics/1098630/global-mobile-augmented-reality-ar-users/ (accessed on 6 January 2022).
Huang, Y., Li, H., Fong, R. Using Augmented Reality in early art education: A case study in Hong Kong kindergarten. Early Child Dev. Care 2016, 186, 879–894.
Cai, S., Chiang, F., Sun, Y., Lin, C., Lee, J. Applications of augmented reality-based natural interactive learning in magnetic field instruction. Interact. Learn. Environ. 2016, 25, 778–791.
Schmidt J. T. Preparing Students for Success in Blended Learning Environments: Future Oriented Motivation and Self-Regulation. Ph.D. Thesis, University of Southampton, Southampton, UK, 2007.
Efklides, A., Kuhl, J. Sorrentino, R. M. Trends and Prospects in Motivation Research; Springer: Dordrecht, The Netherlands, 2001.
Zafeiropoulou, M.., Volioti, C., Keramopoulos, E., Sapounidis T. Developing Physics Experiments Using Augmented Reality Game-Based Learning Approach: A Pilot Study in Primary School. Computers 2021, 10, 126.
Сембаев Т.М., Нурбекова Ж.К. «Оқу үрдісінде қолданылатын толықтырылған шынайылық қосымшаларын жасақтау орталарына талдау», Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы № 3(83), 2020, 81-88,
Fojtik R. “Mobile Technologies Education,” 3rd Cyprus International Conference on Educational Research, Volume 143, 2014.
Мухтарқызы К., Абильдинова Г.М. «Толықтырылған шынайылық мобильді қосымшаларының оқушылардың оқу мотивациясына әсері», Абай атындағы Қазақ ұлттық униврситетінің ХАБАРШЫСЫ 1 (401), 2023, 201-211,
Doni Ropawandi, Lilia Halim, and Hazrati Husnin, «Augmented Reality (AR) Technology-Based Learning: The Effect on Physics Learning during the COVID-19 Pandemic», International Journal of Information and Education Technology, Vol. 12, No. 2, February 2022.
Fleck, S., Simon, G. An Augmented Reality Environment for Astronomy Learning in Elementary Grades: An Exploratory Study. In Proceedings of the 25th Conference on l’Interaction Homme-Machine, Talence, France, 12–15 November 2013.
Pittman, C., La Viola J.J. PhyAR: Determining the Utility of Augmented Reality for Physics Education in the Classroom. In Proceedings of the 2020 IEEE Conference on Virtual Reality and 3D User Interfaces Abstracts and Workshops (VRW), Atlanta, GA, USA, 22–26 March 2020, 760–761.
Li, H. Integrating ICT into the early childhood curriculum: Chinese principals’ views of the challenges and opportunities. Early Educ. Dev. 2006, 17, 467–487.
Akçayır, M.; Akçayır, G. Advantages and challenges associated with augmented reality for education: A systematic review of the literature. Educ. Res. Rev. 2017, 20, 1–11.
"Sıfrlandyrý, ǵylym jáne ınovasıalar esebinen tehnologıalyq serpilis", Qazaqstan Respýblıkasy Úkimetiniń 2021 jylǵy 12 qazandaǵy № 727 qaýlysy.
Jarmagambetova G. O., Abıltaev D. S. "AR tehnologıasynyń damý baǵyttary", Ahmet Baıtursynov atyndaǵy Qostanaı óńirlik ýnıversıteti, Molodoı ýchenyı Mejdýnarodnyı naýchnyı jýrnal № 21 (416) / 2022, , 690-992.
Number of Mobile Augmented Reality (AR) Active Users Worldwide from 2019 to 2024. Available online: https://www.statista. com/statistics/1098630/global-mobile-augmented-reality-ar-users/ (accessed on 6 January 2022).
Huang, Y., Li, H., Fong, R. Using Augmented Reality in early art education: A case study in Hong Kong kindergarten. Early Child Dev. Care 2016, 186, 879–894.
Cai, S., Chiang, F., Sun, Y., Lin, C., Lee, J. Applications of augmented reality-based natural interactive learning in magnetic field instruction. Interact. Learn. Environ. 2016, 25, 778–791.
Schmidt J. T. Preparing Students for Success in Blended Learning Environments: Future Oriented Motivation and Self-Regulation. Ph.D. Thesis, University of Southampton, Southampton, UK, 2007.
Efklides, A., Kuhl, J. Sorrentino, R. M. Trends and Prospects in Motivation Research; Springer: Dordrecht, The Netherlands, 2001.
Zafeiropoulou, M.., Volioti, C., Keramopoulos, E., Sapounidis T. Developing Physics Experiments Using Augmented Reality Game-Based Learning Approach: A Pilot Study in Primary School. Computers 2021, 10, 126.
Sembaev T.M., Nýrbekova J.K. "Oqý úrdisinde qoldanylatyn tolyqtyrylǵan shynaıylyq qosymshalaryn jasaqtaý ortalaryna taldaý", Qazaq ulttyq qyzdar pedagogıkalyq ýnıversıtetiniń Habarshysy № 3(83), 2020, 81-88.
Fojtik R. “Mobile Technologies Education,” 3rd Cyprus International Conference on Educational Research, Volume 143, 2014.
ýhtarqyzy K., Abıldınova G.M. "Tolyqtyrylǵan shynaıylyq mobıldi qosymshalarynyń oqýshylardyń oqý motıvasıasyna áseri", Abaı atyndaǵy Qazaq ulttyq ýnıvrsıtetiniń HABARSHYSY 1 (401), 2023, 201-211.
Doni Ropawandi, Lilia Halim, and Hazrati Husnin, «Augmented Reality (AR) Technology-Based Learning: The Effect on Physics Learning during the COVID-19 Pandemic», International Journal of Information and Education Technology, Vol. 12, No. 2, February 2022.
Fleck, S., Simon, G. An Augmented Reality Environment for Astronomy Learning in Elementary Grades: An Exploratory Study. In Proceedings of the 25th Conference on l’Interaction Homme-Machine, Talence, France, 12–15 November 2013.
Pittman, C., La Viola J.J. PhyAR: Determining the Utility of Augmented Reality for Physics Education in the Classroom. In Proceedings of the 2020 IEEE Conference on Virtual Reality and 3D User Interfaces Abstracts and Workshops (VRW), Atlanta, GA, USA, 22–26 March 2020, 760–761.
Li, H. Integrating ICT into the early childhood curriculum: Chinese principals’ views of the challenges and opportunities. Early Educ. Dev. 2006, 17, 467–487.
Akçayır, M.; Akçayır, G. Advantages and challenges associated with augmented reality for education: A systematic review of the literature. Educ. Res. Rev. 2017, 20, 1–11.