Робототехника пәнін оқытуда электронды оқыту құралдары сапасын мобильді қосымша көмегімен жетілдіру
19 20
Кілт сөздер:
робототехника, электронды оқыту құралдары, толықтырылған шындық, білім беру технологиясы, оқыту инновациялары, кәсіптік құзыреттіліктер, цифрлық білім беру.Аңдатпа
Бұл ғылыми мақала электронды оқыту құралдары мен толықтырылған шынайылықты интеграциялау арқылы робототехниканы оқытудың педагогикалық тәсілін жетілдіруге бағытталған. Робототехниканы оқыту кезінде білім беру тәжірибесін жақсартудың тиімді әдістемесін жасауға баса назар аударылады.
Зерттеудің теориялық негізі тиісті әдебиеттерді мұқият талдауды қамтиды және робототехниканы оқытудың күрделілігі туралы түсінік береді. Робототехника саласындағы берік білім беру базасының іргелі аспектілерін түсінуге көп көңіл бөлінді.
Робототехника саласындағы білім беру сапасын арттыруда цифрлық оқыту құрылғыларының маңызды рөлі атап өтілді. Робототехниканы оқытуға жарамды әртүрлі цифрлық оқыту технологияларына терең талдау жүргізілді. Зерттеу осы білім беру ортасындағы толықтырылған шынайылықтың революциялық мүмкіндіктеріне ерекше назар аударады.
Зерттеуге қатысушылар тобын қамтитын әдістеме қолданылды. Әдістеме теориялық түсіну мен практикалық қолдануды жақсарту мақсатында толықтырылған шынайылықты оқу процесіне біріктіру үшін бейімделген. Осы мақсатқа жету үшін, робототехниканы оқыту үшін арнайы құрылған, арнайы электронды оқыту мобильді қосымшасы пайдаланылды, бұл дәстүрлі оқу тәжірибесін кеңейтуге мүмкіндік берді.
Эксперимент нәтижелері мұқият талдаудан өтті, бұл робототехниканы оқыту сапасын арттыруда ұсынылған әдістеменің тиімділігі туралы құнды мәліметтер алуға мүмкіндік берді. Толықтырылған шынайылықты электронды оқу құралдарымен біріктіру робототехника студенттері үшін көңілді және иммерсивті оқу ортасын құруда келешегі зор нәтижелер көрсетті.
Әдебиеттер тізімі
Зайцева С.А., Иванов В.В., Киселев В.С., Зубаков А.Ф. Развитие образовательной робототехники: проблемы и перспективы // Образование и наука. – 2022. – Т. 24. №2. – С. 84–115. https://doi.org/10.17853/1994-5639-2022-2-84-115
Руслякова Е.Е., Пустовойтова О.В., Киселёва Ю.П., Яковлева Л.А. Теория и практика использования робототехники в образовательном процессе // Высшее образование в России. –2019. – Т. 28. № 6. – С. 158–167. https://doi.org/10.31992/0869-3617-2019-28-6-158-167
Антипов Д.Н. Потенциал виртуальной среды в образовательной робототехнике // Молодой ученый. – 2018. – №31 (217). – С. 1–3.
Турашова Ш.П., Сейдуалы К.Б. Изучение робототехники с помощью мобильных приложений // Молодой ученый. – 2023. – №25 (472). – С. 36–40.
Кунанбаева С.С. Теория и практика современного иноязычного образования. – Алматы: Дом печати «Эдельвейс», 2010. – 339 с.
Аверьянов В. Динозавры. 4D Энциклопедия в дополненной реальности. – М.: ЛБ 24, 2017. – 601 c.
Выхристюк З. Виртуальность реальности. – М.: Издательские решения, 2020. – 962 c.
Кадубец Т. Воспитание школьников в педагогической среде виртуальной реальности. – М.: LAP Lambert Academic Publishing, 2014. – 176 c.
Chatzopoulos D., Bermejo C., Huang Z., Hui P. Mobile augmented reality survey: From where we are to where we go // IEEE Access. – 2017. Т. 5. – P. 6917–6950.
Park Y.J., Ro H., Han T.D., Deep-ChildAR bot: Educational activities and safety care augmented reality system with deep learning for preschool // Proceedings of the ACM SIGGRAPH Posters, Los Angeles. – 2019. – P. 26–27.
Yew A., Ong S., Nee A. Immersive augmented reality environment for the teleoperation of maintenance robots // Procedia Cirp. – 2017. – Vol. 61. – P. 305–310.
Brizzi F., Peppoloni L., Graziano A., Di S.E., Avizzano C.A., Ruffaldi E. Effects of augmented reality on the performance of teleoperated industrial assembly tasks in a robotic embodiment // IEEE Transactions on Human-Machine Systems. – 2017. – Т. 48. – №2. – P. 197–206.
REFERENCES
Zaiceva S.A., Ivanov V.V., Kiselev V.S., Zubakov A.F. Razvitie obrazovatelnoi robototehniki: problemy i perspektivy [Development of educational robotics: problems and prospects] // Obrazovanie i nauka. – 2022. – T. 24. №2. – S. 84–115. https://doi.org/10.17853/1994-5639-2022-2-84-115 [in Russian]
Rusliakova E.E., Pustovoitova O.V., Kiseliova Iu.P., Iakovleva L.A. Teoria i praktika ispolzovania robototehniki v obrazovatelnom processe [Theory and Practice of Using Robotics in Educational Process] // Vysshee obrazovanie v Rossii. –2019. – T. 28. № 6. – S. 158–167. https://doi.org/10.31992/0869-3617-2019-28-6-158-167 [in Russian]
Antipov D.N. Potencial virtualnoi sredy v obrazovatelnoi robototehnike [Theory and Practice of Using Robotics in Educational Process] // Molodoi uchenyi. – 2018. – №31 (217). – S. 1–3. [in Russian]
Turashova Sh.P., Seidualy K.B. Izuchenie robototehniki s pomoshiu mobilnyh prilojeniy [Studying robotics with the help of mobile applications] // Molodoi uchenyi. – 2023. – №25 (472). – S. 36–40. [in Russian]
Kunanbaeva S.S. Teoria i praktika sovremennogo inoiazychnogo obrazovania [Theory and practice of modern foreign language education]. – Almaty: Dom pechati «Edelveis», 2010. – 339 s. [in Russian]
Averianov V. Dinozavry. 4D enciklopedia v dopolnennoi realnosti [4D Encyclopedia in augmented reality]. – M.: LB 24, 2017. – 601 c. [in Russian]
Vyhristiuk Z. Virtualnost realnosti [Virtuality of reality]. – M.: Izdatelskie reshenia, 2020. – 962 c. [in Russian]
Kadubec T. Vospitanie shkolnikov v pedagogicheskoi srede virtualnoi realnosti [Education of schoolchildren in the pedagogical environment of virtual reality]. – M.: LAP Lambert Academic Publishing, 2014. – 176 c. [in Russian]
Chatzopoulos D., Bermejo C., Huang Z., Hui P. Mobile augmented reality survey: From where we are to where we go // IEEE Access. – 2017. T. 5. – P. 6917–6950.
Park Y.J., Ro H., Han T.D., Deep-ChildAR bot: Educational activities and safety care augmented reality system with deep learning for preschool // Proceedings of the ACM SIGGRAPH Posters, Los Angeles. – 2019. – P. 26–27.
Yew A., Ong S., Nee A. Immersive augmented reality environment for the teleoperation of maintenance robots // Procedia Cirp. – 2017. – Vol. 61. – P. 305–310.
Brizzi F., Peppoloni L., Graziano A., Di S.E., Avizzano C.A., Ruffaldi E. Effects of augmented reality on the performance of teleoperated industrial assembly tasks in a robotic embodiment // IEEE Transactions on Human-Machine Systems. – 2017. – T. 48. – №2. – P. 197–206.