Филологиялық цикл пәндеріндегі оқытудың цифрлық технологияларын қолдану
48 35
Кілт сөздер:
цифрлық технологиялар, филологиялық пәндер, орыс тілі, ағылшын тілі, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.Аңдатпа
Жоғары оқу орындарында тілдерді оқытуда цифрлық технологияларды қолданудың тиімділігі мәселесі заманауи білім беру үшін өте маңызды. Бір жағынан, тілді үйрену дәстүрлі түрде дағдыларды, жазбаша тапсырмаларды және оқушылардың сөйлеуін дамыту үшін жұмысты бекіту үшін арнайы жаттығуларды қолдануды қамтиды. Екінші жағынан, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданбай, заманауи білім беру үдерісін жүзеге асыру мүмкін емес.
Мақалада орыс және ағылшын тілдерін оқытуда цифрлық технологияларды қолдану қарастырылып, мұндай технологиялардың тіл үйренуге әсері талданады. Білім беру үдерісіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде онлайн платформаларды, интерактивті қосымшаларды, виртуалды сыныптарды, боттарды енгізудің заманауи әдістеріне ерекше назар аударылады. Оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау дағдыларын дамыту үшін цифрлық құралдарды пайдаланудың артықшылықтары талданады. Тілдерді оқытуда цифрлық технологияларды сәтті енгізу мысалдары келтіріліп, оқушылардың ынтасы мен үлгерімін арттыруға көмектесетін педагогикалық тәсілдер талқыланады.
Цифрлық технологиялар ұтымды пайдаланылған жағдайда тілді оқытудың тиімділігін арттырудың перспективті құралы болып табылады. Жүргізілген зерттеулер мен оның нәтижелері филология пәндерінің оқу үрдісі заман талабына сай болуы керектігін айқын көрсетеді.
Әдебиеттер тізімі
Евдокимова О.В., Колобов А.Н., Кулагина Ю.А. Применение цифровых технологий обучения дисциплинам гуманитарного цикла в профессиональном образовании // Международный научно-исследовательский журнал. – 2021. – №7 (109). – С. 40–44. https://doi.org/10.23670/IRJ.2021.109.7.113
Шаугараева Д.И., Бурцев Д.С., Гаврилюк Е.С. Проблемы управления образовательным процессом при использовании цифровых инструментов в высших учебных заведениях // Научный журнал НИУ ИТМО. – 2020. – №2. – С. 121–130. https://doi.org/10.17586/2310-1172-2020-13-2-121-130
Кирилова Д.А., Маслов Н.С., Астахова Т.Н. Перспективы внедрения технологии блокчейн в современную систему образования // International Journal of Open Information Technologies. – 2018. – №8 (6). – С. 31–37.
Тажигулова А.И., Артыкбаева Е.А., Арыстанова А.Ж. Проблемы применения дистанционных образовательных технологий в высшем образовании Казахстана // Вестник КазНУ. Серия «Педагогические науки». – 2020. – №1 (62). – С. 116–126. https://doi.org/10.26577/JES.2020.v62.i1.11
Camilleri M.A., Camilleri A.C. Digital learning resources and ubiquitous technologies in education // Technology, Knowledge and Learning. – 2017. – № 22(1). – P. 65– 82. https://doi.org/10.1007/s10758-016-9287-7
Miller M.D. Minds online: Teaching effectively with technology. – Cambridge, Massachusetts: Harvard University Press, 2014. – 296 p.
Evans T., Nation D. Reforming open and distance education: Critical reflections from practice. – Routledge, 2016. – 224 p.
Nikirk M. Teaching millennial students // Education Digest. – 2012. – №77(9). – P. 41–44.
Stankić R., Jovanović-Gavrilović B., Soldić-Aleksić J. Information and communication technologies in education as a stimulus to economic development // Ekonomski Horizonti. – 2018. – № 20(1). – P. 61–73. https://doi.org/10.5937/ekonhor1801061S
Halverson R., Shapiro R.B. Technologies for education and technologies for learners: How information technologies are (and should be) changing schools // Wisconsin Center for Educational Research (WCER). – 2012. – №6. – P. 1–30.
Stewart K. Lessons from teaching millennials // College Teaching. – 2012. – №57(2). – P. 111–117. https://doi.org/10.3200/CTCH.57.2.111-118
Prensky М. The Digital Game-Based Learning Revolution. – NY: McGraw-Hill, 2001. – 442 p.
Haleem A., Javaid M., Qadri M.A., Suman R. Understanding the role of digital technologies in education // Sustainable Operations and Computers. – 2022. – №3(1). – P. 275–285. https://doi.org/10.1016/j.susoc.2022.05.004
Grigoreva I.V., Khlyzova N.U. Web-portfolio is in the media educational space of high school (taken from the experience of pedagogical faculty of Irkutsk State Linguistic University) // European Researcher. – 2011. – №12(15). – P. 1642–1645.
Колесниченко А.Н. Применение цифровых технологий при обучении лексике иностранного языка в высшей школе // Педагогика. Вопросы теории и практики. – 2021. – №2(6). – С. 298–303. https://doi.org/10.30853/ped210023
Pinho C., Franco M., Mendes L. Application of innovation diffusion theory to the E-learning process: Higher education context // Education and Information Technologies. – 2021. – №26(1). – P. 421–440. https://doi.org/10.1007/s10639-020-10269-2
Kryukov V., Gorin A. Digital technologies as education innovation at universities // Australian Educational Computing. – 2017. – №32(1). – P. 1–16.
REFERENCES
Evdokimova O.V., Kolobov A.N., Kulagina Iu.A. Primenenie cifrovyh tehnologiy obuchenia disciplinam gumanitarnogo cikla v professionalnom obrazovanii [The use of digital technologies for teaching humanities disciplines in vocational education] // Mejdunarodnyi nauchno-issledovatelskiy jurnal. – 2021. – №7 (109). – S. 40–44. https://doi.org/10.23670/IRJ.2021.109.7.113 [In Russian]
Shaugaraeva D.I., Burcev D.S., Gavriliuk E.S. Problemy upravlenia obrazovatelnym processom pri ispolzovanii cifrovyh instrumentov v vysshih uchebnyh zavedeniah [Problems of educational process management when using digital tools in higher education institutions] // Nauchnyi jurnal NIU ITMO. – 2020. – №2. – S. 121–130. https://doi.org/10.17586/2310-1172-2020-13-2-121-130 [In Russian]
Kirilova D.A., Maslov N.S., Astahova T.N. Perspektivy vnedrenia tehnologii blokchein v sovremennuiu sistemu obrazovania [Prospects for the introduction of blockchain technology into the modern education system] // International Journal of Open Information Technologies. – 2018. – №8 (6). – S. 31–37. [In Russian]
Tajigulova A.I., Artykbaeva E.A., Arystanova A.J. Problemy primenenia distancionnyh obrazovatelnyh tehnologiy v vysshem obrazovanii Kazahstana [Problems of using distance learning technologies in higher education in Kazakhstan] // Vestnik KazNU. Seria «Pedagogicheskie nauki». – 2020. – №1 (62). – S. 116–126. https://doi.org/10.26577/JES.2020.v62.i1.11 [In Russian]
Camilleri M.A., Camilleri A.C. Digital learning resources and ubiquitous technologies in education // Technology, Knowledge and Learning. – 2017. – № 22(1). – P. 65– 82. https://doi.org/10.1007/s10758-016-9287-7
Miller M.D. Minds online: Teaching effectively with technology. – Cambridge, Massachusetts: Harvard University Press, 2014. – 296 p.
Evans T., Nation D. Reforming open and distance education: Critical reflections from practice. – Routledge, 2016. – 224 p.
Nikirk M. Teaching millennial students // Education Digest. – 2012. – №77(9). – P. 41–44.
Stankić R., Jovanović-Gavrilović B., Soldić-Aleksić J. Information and communication technologies in education as a stimulus to economic development // Ekonomski Horizonti. – 2018. – № 20(1). – P. 61–73. https://doi.org/10.5937/ekonhor1801061S
Halverson R., Shapiro R.B. Technologies for education and technologies for learners: How information technologies are (and should be) changing schools // Wisconsin Center for Educational Research (WCER). – 2012. – №6. – P. 1–30.
Stewart K. Lessons from teaching millennials // College Teaching. – 2012. – №57(2). – P. 111–117. https://doi.org/10.3200/CTCH.57.2.111-118
Prensky M. The Digital Game-Based Learning Revolution. – NY: McGraw-Hill, 2001. – 442 p.
Haleem A., Javaid M., Qadri M.A., Suman R. Understanding the role of digital technologies in education // Sustainable Operations and Computers. – 2022. – №3(1). – P. 275–285. https://doi.org/10.1016/j.susoc.2022.05.004
Grigoreva I.V., Khlyzova N.U. Web-portfolio is in the media educational space of high school (taken from the experience of pedagogical faculty of Irkutsk State Linguistic University) // European Researcher. – 2011. – №12(15). – P. 1642–1645.
Kolesnichenko A.N. Primenenie cifrovyh tehnologiy pri obuchenii leksike inostrannogo iazyka v vysshei shkole [The use of digital technologies in teaching foreign language vocabulary in higher education] // Pedagogika. Voprosy teorii i praktiki. – 2021. – №2(6). – S. 298–303. https://doi.org/10.30853/ped210023 [In Russian]
Pinho C., Franco M., Mendes L. Application of innovation diffusion theory to the E-learning process: Higher education context // Education and Information Technologies. – 2021. – №26(1). – P. 421–440. https://doi.org/10.1007/s10639-020-10269-2
Kryukov V., Gorin A. Digital technologies as education innovation at universities // Australian Educational Computing. – 2017. – №32(1). – P. 1–16.