Робототехника ғылымын кіріктіру арқылы оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын арттыру

Авторлар

  • Б. Дәулешиар Сулейман Демирел университеті
  • М. Абдулбакиоглы Сулейман Демирел университеті
  • Ф. Қасымов Сулейман Демирел университеті

Кілт сөздер:

робототехниканы оқыту, шығармашылық, білім беру, студенттер, физика.

Аңдатпа

Технологияның қарқынды дамуы ғылыми зерттеулер мен инновациялар саласына айтарлықтай әсер етті. Бұған робототехника, физика, интеграция және білімді қолдану сияқты әртүрлі салалар кіреді. Осы жетістіктердің әсерін сынау және талдау үшін эксперименттерді жобалау мұқият қарауды талап етеді. Бұл зерттеу Қазақстанның Алматы облысында, атап айтқанда Әсет Бейсеуов атындағы мектептердің 8-сыныбында 2022-2023 оқу жылында робототехника пәнінен оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау мақсатында жүргізілді. Қатысушылар мектептің оқу бағдарламасы негізінде таңдалды және робототехника бойынша білім беру бойынша мамандандырылған кластердің бір бөлігі болды. Сегізінші сессиядан кейін ішкі мотивация, студенттердің белсенділігі, инновациялар және мансаптық талпыныстар сияқты айнымалылар бойынша деректерді жинау үшін Торранстиннің зерттеуіне негізделген сауалнама (1979) жүргізілді. Нәтижесінде 10 түрлі сынақтар мен физикаға байланысты роботтандырылған құрылыс жұмыстары жүргізілді. Деректерді талдау үшін коварианттық талдау қолданылды. Зерттеу нәтижелері робототехника бойынша білім мен студенттердің физикадағы оқу үлгерімі арасындағы оң корреляцияны анықтады.

Әдебиеттер тізімі

Alеmі M., Meghdari A., & Ghazisaedy M. Impact of social robots as assistants for English language teaching in Iranian schools. Journal Sharif Mechanical Engineering, 2016, 32(1), 57–64.

Arghiani M., Faizi M., & Yazdanfar A. Effect of physical dimensions of classroom on promotion of active participation in the learning process. Quarterly Journal Technology Education, 2017, 11(3), 183–196.

Pratama H., Azman M., Zakaria N., & Khairudin M. The effectiveness of the kit portable PLC on electrical motors course among vocational school students in Aceh, Indonesia. Kompleksnoe Ispolzovanie Mineralnogo Syra = Complex Use of Mineral Resources, 2022, 320(1), 75–87. https://doi.org/10.31643/2022/6445.09

Conole G. (2010). Learning design – making practice explicit. In: Connect Ed Design Conference, 28 June - 2 July 2010, Sydney, Australia.

Kassymova G.K., Vafazov F.R., Pertiwi F.D., Akhmetova A.I., Begimbetova G.A. Upgrading Quality of Learning with E-Learning System. Challenges of Science. Issue IV, 2021, pp. 26-34. https://doi.org/10.31643/2021.04

Robinson M. Robotics-driven activities: Can they improve middle school science learning? Bulletin of Science, Technology & Society, 2005, 25(1), 73–84. https://journals.sаgеpub.cоm/doі/abs/10.1177

Karami M., Rajaei M., & Naamkhааh M. Investigation of tendency toward critical thinking in secondary school teacher and its role on their teaching style. Research in Curriculum Planning, 2014, 11(13), 34–47.

Mubin O., Stevens C. J., Shahid S., Al Mahmud A., & Dong J. A review of the аpplіcability of rоbоts in educаtion. Journаl Technology for Education and Learning, 2013, 1(3), 1–7.

Han J., Jo M., Jones J., & Jo J. H. Comparative study on the educational use of home robots for children. Journal of Information Processing Systems, 2008, 4(4), 159–168.

Mills-Tettey G. A., Dias M. B., Browning B., & Amanquah N. Teaching technical creativity through robotics: A case study in Ghana. In: Workshop on AI in ICT for Development, Int Conf. on AI, 2007.

Arlinwibowo J., Kistoro H.C.A., Retnawati H., Kassymova G.K., Kenzhaliyev B.K. Differences between Indonesia and Singapore based on PISA 2015: Five-factor students’ perception in science education. Jurnal Inovasi Pendidikan IPA, 2020, 6 (1), pp. 79-87 https://doi.org/10.21831/jipi.v6i1.32637

Frangou S., Papanikolaou K., Aravecchia L., Montel L., Ionita S., Arlegui J., Pina A., Menegatti E., Moro M., Fava N., Monfalcon S., & Pagello I. Representative examples of implementing educational robotics in school based on the constructivist approach. Conference on simulation modeling and programing for autonomous robots Venice, Italy, 2008, pp. 54–65).

Lough T., & Fett C. Robotics education: Teacher observations of the effect on student attitudes and learning. The Magazine of Design & Technology Education, 2002. https://www.resеаrchgate. net/publіcation/266661041. Accеssеd 11 July 2019

Azіmpооr R., Eіsavi M., & Azimpoor E. Еffеctivenеss of the tеaching-learning strаtegy concept mapping in science teaching оn the students' creativity sixth grade еlеmеntary. Quarterly Journal Innovation and Creativity in Human Sciences, 2017, 6(4), 1–26.

Ghorbanlu S. Creativity breeding. Tehran: Moballeghan publication, 2015. URL: http://moballeghanpublishing.ir/product/fostering-creativity/. Accessed 11 December 2017

Abedy J. Creativity and a new way of measuring it. Journal of Psychological Research, 1993, 1(2), pp. 46–54.

Rahimimand M., & Abbas Pour A. The Effects of Employing New Teaching Methods on Creativity and Academic Achievement of Students. Innovation and creativity in human sciences, 2015, 8(4) 1-32.

Hong, Huang-Yao., & Lin-Siegler, Xiaodong. How Learning about Scientists' Struggles Influences Students' Interest and Learning in Physics. Journal of Educational Psychology, 2012, 104, pp. 469-484. http://doi.org/10.1037/A0026224

Rohde, N., Flindt, N., Rietz, C., & K. Kassymova, G. (2023). How e-learning programs can be more individualized with artificial intelligence – a theoretical approach from a pedagogical point of view. Muallim Journal of Social Sciences and Humanities, 7(3), 1-17. https://doi.org/10.33306/mjssh/240

Sheriyev M.N., Atymtayeva L.B., Beissembetov I.K., Kenzhaliyev B.K. (2016). Intelligence system for supporting human-computer interaction engineering processes. Applied Mathematics and Information Sciences, Volume 10, Issue 3, pp. 927-935. https://doi.org/10.18576/amis/100310

Жүктеулер

Жарияланды

2023-12-28