Ағылшын тілі негізінде екінші шет тілін үйрену

Авторлар

  • Л.С. Жұманова Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті https://orcid.org/0000-0002-0260-9499
  • A.E. Дарибаева Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті

Кілт сөздер:

тілдің ерекшелігі, тілдік сана, саналы белсенділендіру, түсіну аспектісі, мотивация.

Аңдатпа

Осы ғылыми мақалада қарастырылатын тақырып білім беру саласындағы талқыланатын маңызды мәселелердің бірі болып табылады. Қазіргі заман жылдамдық заманы, кешегі жаңалық бүгін тарих болып қалып қойып жатқан уақытта алға қарай қадам басып, заман талабына сүйеніп, бірнеше тілді меңгеруге талпынатын адамдардың саны артты. Өйткені қазіргі адамдар бірнеше тілді меңгергенді жөн көреді. Бұл мақалада негізгі
шетел тілі ретінде меңгерілген ағылшын тілінен кейін аталмыш тілдік білімге сүйене отырып туыстас тіл ретінде неміс тілін үйренуге үлкен мән берілген. Мұндай талпыныс
жайдан- жай пайда болған жоқ. Қазіргі уақытта неміс тілін меңгеру кәсіби әлем үшін міндетті талаптардың бірі болып табылады. Ағылшын тілін меңгергендер азаматтар өте көп,
ал басқа тілдерді меңгеру арқылы әлімдік жұмыс биржасынан өзіне лайықты жұмысты табуға болатындығын әрбір студент, өз білімі мен тәжірибесіне көңілі толған әрбір жас маман анық түсінгендей. Жоғарғы оқу орындарында студенттерге неміс тілінен білім бере отырып, біз оларды болашақ өмірге дайындаймыз. Теориядан гөрі практикалық сабақтарда
заманауи жағдаяттарды талқылауға бет бұрдық. Бұл жас мамандардың жоғарғы оқу орындарында алған білімдерін еңбек ету жағдайында өз пайдасына қолдана алуына
мүмкіндік жасайды деген сенімдеміз. Бірақ, жоғарғы оқу орындарында екінші шетел тілі ретінде неміс тілін оқытуға өте аз сағат бөлінеді. Сондықтан, оқытушылар неміс тілі сабағы
кезінде студенттердің бірінші шетел тілі (ағылшын) білімін салыстырма негізінде ала отырып, неміс тілі сабақтарын өткізуі ерекше, тиімді, пайдасы мол, түсінікті, қарапайым
сөзбен жеткізілген әдістемелерді пайдалануды міндет деп санайды. Міне, негізгі тіл біліміне сүйене отырып неміс тілін екінші шетел тілі ретінде оқыту кезінде қолданылған осындай
пайдасы мол және тиімді әдістер жайлы осы мақалада сөз қозғамақшымыз.

Әдебиеттер тізімі

Марцинковская Т.Д., Голубева Н.А., Юрченко Н.И. Картина мира, образ мира, представления о мире: константы и трансформации понятия и содержания // Мир психологии. – 2017. – № 2 (90). – С. 20–33.

Гавриченко О.В., Марцинковская Т.Д. Культура как формирующая идентичность // Психологические исследования. – 2017. – Т. 10, №54. – С. 11. [Электронный ресурс]. URL: http://psystudy.ru/index.php/num/2017v10n54/1458-gavrichenko54.html

Марцинковская Т.Д., Киселева Е.А. Социализация в поликультурном пространстве // Психологические исследования. – 2017. – Т. 10. – №53. – С. 2.

Гальскова Н.Д., Яковлева Л.Н., Гербер М. «Итак, немецкий! / Und nun Deutsch!». УМК для 7–8 кл. – М.: Просвещение, 2006. – 143 с.

Кон И.С. В поисках себя. Личность и ее самосознание. – М.: Просвещение, 1984. – 255 с.

Кон И.С. Социализация и воспитание молодежи // Новое педагогическое мышление / под ред. А.В. Петровского. – М.: Просвещение, 1989. – С. 191–205.

Преподавание иностранных языков – современные проблемы и решения: сборник итоговых материалов I Международной научно-практической конференции им. Е.Н. Солововой (5-6 ноября 2019 г.) [Электронный ресурс] / под ред. М.А. Буровой, А.Е. Буровой и др. – Обнинск: Титул, 2020. – 800 с. : илл.

Маслыко Е.А., Бабинская П.К. и др. Настольная книга преподавателя иностранного языка. – Минск: Вышэйшая школа, 2004. – 522 с.

Сальникова Т.П. Педагогические технологии: Учебное пособие. – М.: Сфера, 2010. – 128 с.

Роджерс К. Консультирование и психотерапия: новейшие подходы в области практической работы. – М.: Изд-во Института Психотерапии, 2008. – 512 с.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-03-31

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ