Студенттердің көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту жолында: ағылшын тілін оқытудағы әрекеттерді зерттеу

Авторлар

Кілт сөздер:

көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі, ағылшын тілі, әдіс, дамыту, ZOOM платформасы.

Аңдатпа

Бұл мақалада ағылшын тілінде көпшілік алдында сөйлеуді дамыту мақсатында жүргізілген зерттеу жұмысы мен қолданылған әдіс жайында жазылған. Зерттеу 3 ай жүргізіліп, 2 кезеңнен тұрды. Алғашқы кезеңге ұсынылған әдістің пайдасы жайында толық ақпарат білу мақсатында өзім қатыссам, екінші кезеңге ағылшын тілінде еркін сөйлегісі келетін 70 адам қатысты. Олар әртүрлі жаста, әр түрлі әлеуметтік статуста болды.
Бұл зерттеу жұмысы пандемияға байланысты онлайн форматта жүргізілді. Қолданылған әдіс барысында ZOOM платформасы, қатысушылардың жеке почталары және telegram қолданылды. Қолданылған әдіс аясында қатысушылар 3 түрлі дәрежелі нәтиже көрсетті. 47
қатысушы ең жоғары дәреже, 19 қатысушы орта дәрежелі нәтижеге қол жеткізсе, қалған 4 қатысушы басқа нәтижелерге қарағанда төменірек болды. Егер қолданылған әдістің барлық
талаптары мен ережелерін сақтай отырып, ағылшын тілін үйренсе, ең жоғары деңгейге кез келген қатысушы қол жеткізе алады. Бұл әдістің ағылшын тілін үйретудегі басқа әдістерден
ерекшелігі ағылшын тілінде сөйлеу дағдысын басты назарға алуында. Себебі, ағылшын тілі сөйлеуге арналған, тек сөйлеу арқылы ғана тіл дамиды. Күделікті практика арқылы көпшілік
алдында ағылшын тілінде сөйлеу дағдысы қалыптасып, дами түседі. Тақырып аясында жүргізілген зерттеуге қатысқан үйренушілердің нәтижесі мен пікірлерін ескере отырып,
қолданылған әдіс ең тиімді және пайдалы әдіс деген қорытынды жасалынды.

Әдебиеттер тізімі

De Swaan A. Words of the World: the Global Language System. – John Wiley & Sons, 2013. – 423 p.

Crystal D. et al. English as a global language (2nd ed.). – Cambridge, England: Cambridge University Press, 2003.

Jeon M. Native-English speaking teachers’ experiences in East-Asian language programs // System. – 2020. – T. 88. – S. 102-108.

Ibatova A.Z. The conference as an effective form of organizing the evaluation of students’ project and research activities // Revista ESPACIOS. 2017. Vol. 38. – №55. – P. 404–410. 5. Мекемтас К.М. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. [Electronic resource]. URL: http://qaz.infozakon.kz/courts/5131-kpshlk-aldynda-syleu-dadysy.html (accessed: 02.01.2022). 6. Ivanova T., Gubanova N., Shakirova I., Masitoh. Educational technology as one of the terms for enhancing public speaking skills // Revista Universidad y Sociedad. 2020. Vol. 12. – №2. – P. 154–159.

Fraser B. Towards a theory of discourse markers // Approaches to Discourse Part. – Brill, 2006. – P. 189–204.

Han D. Utterance production and interpretation: A discourse-pragmatic study on pragmatic markers in English public speeches // Journal of Pragmatics. – 2011. – Vol. 43, №11. – P. 2776–2794.

Нуржигитова У.З. Ағылшын тілін оқытуда оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. [Electronic resource]. URL: https://ustaz.kz/materials/word/agylsyn_tilin_oqytyda_oqysylardyng_soiley_dagdylaryn_qalyptastyry-111919.html (accessed: 02.01.2022).

Алиханкызы Г. Шет тілі сабағында ауызша сөйлеуді дискуссия арқылы дамытудың жолдары // Абай атындағы ҚазҰПУ-дың Хабаршысы, Филология сериясы. – 2020. – №4(74). – Б. 377–383.

Тыныбаева Б.Қ., Хайдар Р.Б. Шет тілін оқытуда тірек белгілерін қолдану мәселесі // Х. Досмұхамедов атындағы Атырау университетінің Хабаршысы. – 2017. – №4(47). – Б. 53–58.

Жолдыбаева М.Б. Шетел тілін оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолданудың маңызы // Абай атындағы ҚазҰПУ-нің Хабаршысы. – 2021. – Том 2, №34.

Мурадова Н.Т. Эрданова С.А. Интерактивные средства обучения иностранному языку // Молодой ученый. – 2015. – №6, – С. 182–185.

Lucas S.E. English Public Speaking and the Cultivation of Talents for Chinese College Students // Chinese Journal of Applied Linguistics. – 2013. – Vol. 36. – №2. – S. 163–182.

Zhang X.A., Ardasheva Y., Austin B.W. Self-efficacy and english public speaking performance: A mixed method approach. // English for Specific Purposes. 2020. Vol. 59. P. 1–16.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-03-31

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ