Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының (ЭЫДҰ) деректеріне сәйкес әр түрлі елдер бойынша PISA емтиханының нәтижелерін бағалау

Авторлар

  • Г. Дебеш Жерорта теңізі Карпас университеті

Кілт сөздер:

PISA, оқу қабілеті, математикалық сауаттылық, ғылыми сауаттылық, Түркия, Болгария, Мексика, Бразилия.

Аңдатпа

Мақаланың мақсаты 2018 жылғы халықаралық студенттерді бағалау бағдарламасы (PISA) студенттерінің деректерін пайдалана отырып, зерттеу шеңберінде айқындалған төрт түрлі елдің (Бразилия, Болгария, Мексика және Түркия) оқу дағдыларын, математикалық сауаттылығы мен ғылыми сауаттылығын зерттеу болып табылады. Сонымен қатар, Түркияның орташа оқу дағдыларының (PISA) 2012 жылдан 2015 жылға дейінгі және 2018 жылғы нәтижесі әр түрлі болған. Turkey (PISA) 2018 оқу дағдылары студенттер үйінде табылған кітаптар санындағы айырмашылықтар мен олардың оқуға қызығушылығын білуге арналған. 2018 жылғы PISA бағдарламасы бойынша оқу дағдылары, зерттеу шеңберінде айқындалған елдердің математикалық сауаттылығы мен ғылыми сауаттылығы бойынша қатысушы елдердің орташа көрсеткіштерінен орташа балл айырмасы T-тест арқылы бағаланды. Содан кейін 4 түрлі елден келген PISA 2018 бағдарламасы бір жақты ANOVA көмегімен олардың оқу дағдыларын, математикалық сауаттылығын және орта ғылыми сауаттылығын тексерді. Содан кейін ANOVA-ның біржақты талдауы 2012, 2015 және 2018 жылдары Түркияда оқу дағдыларының орташа көрсеткіштері арасында айтарлықтай айырмашылық бар-жоғын анықтау үшін жүргізілді. Осы процедуралардан кейін, зерттеудің соңғы бөлігінде, студенттер үйіндегі кітаптар санына және олардың оқу қалауына байланысты 2018 жылғы PISA бағдарламасы аясында Түркиядағы оқу дағдыларының орташа балының айтарлықтай ерекшеленетінін анықтау үшін ANOVA біржақты талдауы жүргізілді. Талдау нәтижелері бойынша 2012, 2015, 2018 жылдармен салыстырғанда Түркияда PISA оқу дағдыларының орташа көрсеткіштері айтарлықтай өскенін және жақсарғанын көрсетеді. Сонымен қатар, 2018 жылы Түркияда PISA орташа оқу дағдылары арасындағы айырмашылық студенттер үйінде табылған кітаптар санына және студенттердің кітап оқуға деген қызығушылығына байланысты болды.

Әдебиеттер тізімі

Akbaş, U., & Koğar, H. Nicel Araştırmalarda Kayıp Veriler ve Uç Değerler. – Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2020.

Milli Eğitim Bakanlığı. PISA 2018 ulusal raporu. – Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı, 2018.

Pallant, J. SPSS Survival Manual (6. b.). – New York: McGraw Hill Education, 2016.

Rosenthal, R., & Rosnow, R. Essentials of Behavioral Research: Methods and Data Analysis. – New York: McGraw-Hill, 2008.

World Bank;. (2020, 12 24). GDP per capita (current US$). World Bank: [Elektronik kaynak]. – Erişim modu: https://data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.PCAP.CD adresinden alındı.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-03-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ