Педагогикалық мамандықтардың студенттеріне шетел тілінде сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін оқыту әдістемесі

Авторлар

Кілт сөздер:

оқыту әдістемесі, шет тілі, ЖОО студенттері, сөйлеу әрекетінің түрлері.

Аңдатпа

Жаһандану және жоғары технологиялардың қарқынды дамуы жағдайында студенттерге шетел тілдерін оқыту әдістемесін зерттеу өте маңызды. Мақаланың мақсаты – студенттерге шетел тілдерінде сөйлеу әрекетінің төрт түрін оқыту әдістемесін зерттеу. Мәселе жоғары оқу орындарында қазіргі уақытта сөйлеу әрекетінің барлық төрт түрін кешенді дамытуға жеткілікті көңіл бөлінбеуінде, яғни, оны тек заманауи ақпараттық-коммуникациялық интерактивті технологияларды қолдану арқылы жүзеге асыруға болады деп қаралуында болып отыр. Мақалада келесі зерттеу әдістері қолданылады: ғылыми әдебиеттерді талдау, индукция, дедукция, салыстыру, кешенді талдау және ЖОО студенттеріне шет тілін оқыту кезінде электронды білім беру платформаларында подкасттарды пайдаланудың орындылығын эксперименттік негіздеуге және көрсетуге мүмкіндік беретін болжау. Мақала авторлары подкасттарды тыңдауға негізделген жаттығулар кешенін қолдану студенттердің сөйлеу әрекетінің төрт түрін дамытуға тиімді және дәстүрлі оқыту әдістеріне қарағанда анағұрлым мазмұнды тілдік материал беру үшін пайдалы деген қорытындыға келеді. Подкасттар студенттердің жалпы танымдық белсенділігінің деңгейін және мотивациясын арттырады, өйткені олар жаңа ақпаратты алуға эмоционалды түрде қатысуды қамтамасыз етеді. Подкасттардың арқасында мұғалімдер оқытуды дараландыруға, оқушылардың білім деңгейіне және қызығушылықтарына байланысты тапсырмаларды саралауға, өзін-өзі тәрбиелеудің кең мүмкіндіктерін көрсетуге мүмкіндік алды. Мақала авторлары алдағы зерттеулердің перспективалық бағыты университеттердің оқу бағдарламаларына подкасттарды енгізуді әдістемелік негіздеу мүмкіндіктерін іздеу болуы мүмкін деп есептейді.

Әдебиеттер тізімі

Галишникова Е.М. Обучение иностранному языку: проблемы и перспективы // Теория и практика общественного развития. – 2015. – №9. – С. 73–78.

Мильруд Р.П., Максимова И.Р. Современные концептуальные принципы коммуникативного обучения иностранным языкам // Иностранные языки в школе. – 2020. – №4-5. – С. 35–38.

Hutchinson Т., Waters A. English for Specific Purposes: A learning-centred approach. – Cambridge: Cambridge University Press, 2020. – 19 p.

Анисимова Е.С., Воробец Л.В., Щеголева А.В. Интегрированный подход к обучению различным видам речевой деятельности на английском языке // Современные проблемы науки и образования. – 2022. – №6-1. С. 44–53.

Гаппарова Д.А., Каримова У.С. Общая характеристика видов речевой деятельности и учет их особенностей в обучении иностранному языку // Вопросы науки и образования. – 2022. – №7 (53). – С. 10–21.

Ламзин С.А. О видах речевой деятельности в обучении иностранным языкам // Вестник Рязанского государственного университета им. С.А. Есенина. – 2019. – №33. – С. 72–81.

Бартош Д.К., Гальскова Н.Д., Харламова М.В. Электронные технологии в системе обучения иностранным языкам: теория и практика: Учебное пособие. – М.: Просвещение, 2017. – 220 с.

Сысоев П.В. Современные информационные и коммуникационные технологии: дидактические свойства и функции // Язык и культура. – 2021. – №1. – С. 125–132.

Титова С.В. Дидактические проблемы интеграции мобильных приложений в учебный процесс // Вестник Тамбовского университета. Серия Гуманитарные науки. – 2020. – Т. 21. – Вып. 7-8 (159/160). – C. 4–13.

Ажель Ю.П. Особенности внедрения Интернет-технологий в организацию самостоятельной работы студентов при обучении иностранным языкам в неязыковом вузе // Молодой ученый. – 2011. – №6 (29). – Т. 2. – С. 116–119.

Воевода Е.В. Интернет-технологии в обучении иностранным языкам // Высшее образование в России. – 2021. – №9. – С. 18–27.

Belz J.A., Thorne S.L. Computer-mediated Intercultural Foreign Language Education. – Boston, MA: Heinle & Heinle, 2016. – 372 p.

Thorne S.L., Black R. Language and Literacy Development in Computer-mediated Contexts and Communities // Annual Review of Applied Linguistics. – 2022. – №28. – P. 154–181.

Салин Б.С. Некоторые аспекты использования подкастов в обучении английскому языку // Современные проблемы науки и образования. – 2020. – №4. – С. 90–104.

Лазицкая Е.Д., Колмакова О.А. Методика работы с подкастами при организации внеаудиторной деятельности студентов // Вестник ИрГТУ. – 2019. – №9 (80). – С. 285–293.

Головчук И.П., Максимова А.К. Использование подкастов на занятиях по практическому курсу немецкого языка // Поволжский педагогический вестник. – 2018. – №1. – С. 141–150.

Zhonggen Y., Ying Z., Zhichun Y., Wentao C. Student satisfaction, learning outcomes, and cognitive loads with a mobile learning platform // Computer Assisted Language Learning. – 2019. – Т. 32. – №. 4. – P. 323–341.

REFERENCES

Galishnikova E.M. Obuchenie inostrannomu iazyku: problemy i perspektivy [Teaching a foreign language: problems and prospects] // Teoria i praktika obshestvennogo razvitia. – 2015. – №9. – S. 73–78. [in Russian]

Milrud R.P., Maksimova I.R. Sovremennye konceptualnye principy kommunikativnogo obuchenia inostrannym iazykam [Modern conceptual principles of communicative teaching of foreign languages] // Inostrannye iazyki v shkole. – 2020. – №4-5. – S. 35–38. [in Russian]

Hutchinson Т., Waters A. English for Specific Purposes: A learning-centred approach. – Cambridge: Cambridge University Press, 2020. – 19 p.

Anisimova E.S., Vorobec L.V., Shegoleva A.V. Integrirovannyi podhod k obucheniu razlichnym vidam rechevoi deiatelnosti na angliskom iazyke [An integrated approach to teaching various types of speech activity in English] // Sovremennye problemy nauki i obrazovania. – 2022. – №6-1. – S. 44–53. [in Russian]

Gapparova D.A., Karimova U.S. Obshaia harakteristika vidov rechevoi deiatelnosti i uchet ih osobennostei v obuchenii inostrannomu iazyku [General characteristics of types of speech activity and consideration of their features in teaching a foreign language] // Voprosy nauki i obrazovania. – 2022. – №7 (53). – S. 10–21. [in Russian]

Lamzin S.A. O vidah rechevoi deiatelnosti v obuchenii inostrannym iazykam [On the types of speech activity in teaching foreign languages] // Vestnik Riazanskogo gosudarstvennogo universiteta im. S.A. Esenina. – 2019. – №33. – S. 72–81. [in Russian]

Bartosh D.K., Galskova N.D., Harlamova M.V. Elektronnye tehnologii v sisteme obuchenia inostrannym iazykam: teoria i praktika: Uchebnoe posobie [Electronic technologies in the system of teaching foreign languages: theory and practice]. – M.: Prosveshenie, 2017. – S. 132–140. [in Russian]

Sysoev P.V. Sovremennye informacionnye i kommunikacionnye tehnologii: didakticheskie svoistva i funkcii [Modern information and communication technologies: didactic properties and functions] // Iazyk i kultura. – 2021. – №1. – S. 125–132. [in Russian]

Titova S.V. Didakticheskie problemy integraсii mobilnyh priloоeni v uchebnyш proсess [Didactic problems of integrating mobile applications into the educational process] // Vestnik Tambovskogo universiteta. Seria Gumanitarnye nauki. – 2020. – T. 21. – Vyp. 7-8 (159/160). – C. 4–13. [in Russian]

Ajel Iu.P. Osobennosti vnedrenia Internet-tehnologi v organizaciu samostoiatelnoi raboty studentov pri obuchenii inostrannym iazykam v neiazykovom vuze [Features of the introduction of Internet technologies in the organization of independent work of students in teaching foreign languages in a non-linguistic university] // Molodoi uchenyi. – 2011. – №6 (29). – T. 2. – S. 116–119. [in Russian]

Voevoda E.V. Internet-tehnologii v obuchenii inostrannym iazykam [Internet technologies in teaching foreign languages] // Vyssheie obrazovanie v Rossii. – 2021. – №9. – S. 18–27. [in Russian]

Belz J.A., Thorne S.L. Computer-mediated Intercultural Foreign Language Education. – Boston, MA: Heinle & Heinle, 2016. – 372 p.

Thorne S.L., Black R. Language and Literacy Development in Computer-mediated Contexts and Communities // Annual Review of Applied Linguistics. – 2022. – №28. – P. 154–181.

Salin B.S. Nekotorye aspekty ispolzovania podkastov v obuchenii angliskomu iazyku [Some aspects of the use of podcasts in teaching English] // Sovremennye problemy nauki i obrazovania. – 2020. – №4. – S. 90–104. [in Russian]

Lazitskaia E.D., Kolmakova O.A. Metodika raboty s podkastami pri organizacii vneauditornoi deiatelnosti studentov [Methods of working with podcasts in the organization of extracurricular activities of students] // Vestnik IrGTU. – 2019. – №9 (80). – S. 285–293. [in Russian]

Golovchuk I.P., Maksimova A.K. Ispolzovanie podkastov na zaniatiah po prakticheskomu kursu nemetskogo iazyka [The use of podcasts in the classroom for the practical course of the German language] // Povoljski pedagogicheski vestnik. – 2018. – №1. – S. 141–150. [in Russian]

Zhonggen Y., Ying Z., Zhichun Y., Wentao C. Student satisfaction, learning outcomes, and cognitive loads with a mobile learning platform // Computer Assisted Language Learning. – 2019. – Т. 32. – №. 4. – P. 323–341.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-12-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ