INTERN алаңы базасында педагогикалық референдариат бағдарламасын жүзеге асыру ерекшеліктері

Авторлар

Кілт сөздер:

педагогикалық референдариат, post-bac бағдарламалар, кәсіби бейімделу, педагогтер арасындағы ынтымақтастық, INTERN платформасы.

Аңдатпа

Мақала INTERN интерактивті платформасын жасауды сипаттауға арналған, ол әртүрлі сипаттағы құрамдас бөліктерді өзіне біріктіретін коммуникативтік-зияткерлік ресурс ретінде қарастырылады, сонымен бірге оның ішінде мүдделі органдар мен бизнес-құрылымдарды тарта отырып, серіктестер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігі ретінде қарастырылады және тиімді коммуникация мен тәжірибе алмасуды, ынтымақтастықты, серіктестік пен кооперацияны құруға бағытталады, өз кезегінде ол біліммен, құзыреттіліктермен алмасу бойынша транспарентті ғылыми және білім беру ортасын қалыптастыруға, қолда бар серіктестермен және педагогтердің ынтымақтастығымен кәсіби және жоғары оқу орындары арасындағы байланыстарды кеңейтуге ықпалын тигізетін болады. Мақалада бағдарламаның коммуникативті резистенциясын жүзеге асыруға мүмкіндік беретін әртүрлі механизмдерді қамтитын INTERN инновациялық алаңының сызбалық құрылымы келтірілген.

Бағдарламаның мақсаты – педагогикалық референдум арқылы жас мұғалімдерді даярлаудың жаңа форматын дайындау және енгізу, бұл бізге осы оқытудың жаңа озық сапасына қол жеткізуге мүмкіндік береді; процеске қатысатын мүдделі тараптардың санын көбейту, яғни, оқытудың практикалық бағытын күшейту үшін оны ашық ету және ресурстарды қайта бөлу; «мектеп пен университет» арасындағы өзара әрекеттестіктің жаңа векторын құру; болашақ талапкерлерді университетке мұғалімдердің білім беру бағдарламаларына тарту, бұл сайып келгенде мұғалім мамандығына бәсекеге қабілеттілік пен сұранысты арттыруға көмектеседі. Біздің бағдарламамыздың мақсатты аудиториясы – 0-ден 3 жылға дейінгі педагогикалық өтілі бар педагогтер.

Әдебиеттер тізімі

PISA-2018 Отчет по результатам международного исследования. [Electronic resource]. URL: https://fioco.ru/Media/Default/Documents/%D0%9C%D0%A1%D0%98/PISA2018%D0%A0%D0%A4_%D0%9A%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%BE%D1%82%D1%87%D0%B5%D1%82.pdf (date of access: 20.05.2023)

Romm I. et al. Educating Young Educators: A Pedagogical Internship for Undergraduate Teaching Assistants // CBE–Life Science Education. – 2010. – Т. 9. – №. 2. – С. 80–86.

Профессии будущего и слияние вузов – большое интервью министра науки и высшего образования [Electronic resource]. URL: https://www.zakon.kz/6026943-novye-professii-i-sliianie-vuzov-interviu-ministra-nauki-i-vysshego-obrazovaniia.html?ysclid=la42drnycx973650969 (date of access: 20.05.2023)

Русанов В.П., Какиева Л.Х. Педагогическая интернатура: перспективы ее становления в Казахстане // Вестник Академии Педагогических Наук Казахстана. – 2016. – №3 (71). – С. 36–43.

Абиль Р.Е., Жумаканова У.С. Проблемы модернизации педагогического образования в Республике Казахстан // Молодой ученый. – 2019. – №11 (249). – С. 226–228.

Минюрова С.А., Леоненко Н.О. Педагогическая интернатура как инновационный проект вуза // Высшее образование. – 2015. – №10. – С. 37–45.

Рябов В.В. Роль педагогической интернатуры в подготовке педагогических кадров: преимущества, проблемы // Вестник образования России. – 2010. – №2. – С. 48–53.

Furaeva T.V. Internship as an alternative form of experiential learning bachelors of social sphere // International Journal of Applied and fundamental research. – 2014. – №7. – Р. 105–109.

Turchyn A., et al. The Dual Model of Practical Professional and Pedagogical Training of Future Teachers for Vocational Schools in Germany // Journal of Education Culture and Society. – 2022. – Т. 13. – No.2. – Р. 713–728.

Bakhmat N. et al. Development and testing new content and forms of organization of pedagogical internship of future primary // Laplage em Revista (International). – 2021. – Vol.7, n. Extra B. – Р. 77–87.

REFERENCES

PISA-2018 Otchet po rezultatam mejdunarodnogo issledovania. [Electronic resource]. URL: https://fioco.ru/Media/Default/Documents/%D0%9C%D0%A1%D0%98/PISA2018%D0%A0%D0%A4_%D0%9A%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%BE%D1%82%D1%87%D0%B5%D1%82.pdf (date of access: 20.05.2023)

Romm I. et al. Educating Young Educators: A Pedagogical Internship for Undergraduate Teaching Assistants // CBE–Life Science Education. – 2010. – Т. 9. – №. 2. – С. 80–86.

Professii budushego i slianie vuzov – bolshoe interviu ministra nauki i vysshego obrazovania. [Electronic resource]. URL: https://www.zakon.kz/6026943-novye-professii-i-sliianie-vuzov-interviu-ministra-nauki-i-vysshego-obrazovaniia.html?ysclid=la42drnycx973650969 (date of access: 20.05.2023) [in Russian]

Rusanov V.P., Kakieva L.H. Pedagogicheskaia internatura: perspektivy ee stanovlenia v Kazahstane // Vestnik Akademii Pedagogicheskih Nauk Kazahstana. – 2016. – №3 (71). – S. 36–43. [in Russian]

Abil R.E., Jumakanova U.S. Problemy modernizacii pedagogicheskogo obrazovania v Respublike Kazahstan // Molodoi uchenyi. – 2019. – №11 (249). – S. 226–228. [in Russian]

Miniurova S.A., Leonenko N.O. Pedagogicheskaia internatura kak innovacionnyi proekt vuza // Vysshee obrazovanie. – 2015. – №10. – S. 37–45. [in Russian]

Riabov V.V. Rol pedagogicheskoi internatury v podgotovke pedagogicheskih kadrov: preimushestva, problemy // Vestnik obrazovania Rossii. – 2010. – №2. – S. 48–53. [in Russian]

Furaeva T.V. Internship as an alternative form of experiential learning bachelors of social sphere // International Journal of Applied and fundamental research. – 2014. – №7. – Р. 105–109.

Turchyn A., et al. The Dual Model of Practical Professional and Pedagogical Training of Future Teachers for Vocational Schools in Germany // Journal of Education Culture and Society. – 2022. – Т. 13. – No.2. – Р. 713–728.

Bakhmat N. et al. Development and testing new content and forms of organization of pedagogical internship of future primary // Laplage em Revista (International). – 2021. – Vol.7, n. Extra B. – Р. 77–87.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-12-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ