Физикадан STEM білім беру: мини жобаларды іске асыруға бағдарланған зертханалық стендін әзірлеу

Авторлар

Кілт сөздер:

STEM білім, физиканы оқыту, білім алушы, мини-жоба, зертханалық стенд, креативтілік.

Аңдатпа

Қазіргі таңда ақпараттық қоғамды, орта және жоғары білім беруді дамыту контекстіне сәйкес жаңа технологиялар кеңінен қолданыла бастады. Білім беру үдерісіндегі цифрлық құралдардың, STEM білімге негізделген ресурстардың, 3D модельдеу бағдарламалары мен 3D басып шығару жабдықтарының, қолдан әзірленген зертханалық стендтердің қолданылуы кең өріс алды. Бұл жағдайлардың барлығы болашақ мамандардың ХХІ ғасырдағы талаптарды орындай алуына даярлауға бағытталған. Физика іргелі ғылым ретінде STEM саласының негізін құраушы пәндердің бірі болып табылады. Сондықтан да, физиканы оқытуда STEM элементтерін қолдану болашақ мамандардың инженерлік-техникалық саладағы іс-әрекеттерін дамытуға зор ықпал жасайды. Әсіресе, білім алушылардың оқытушы басшылығымен бірге жасаған STEM өнімдері, зертханалық стендтері білім беру үдерісінің тиімділігін арттырады. Сонымен қатар, креативті өнімдерді жасауға және сол арқылы еліміздің ғылыми-техникалық саласын дамытуға жол ашады. Бұл зерттеудің мақсаты – жоғары оқу орындарында физиканы пәнаралық байланыс негізінде оқытуды мини жобалар арқылы іске асыру және оқу-зерттеу стендтерін әзірлеп, оларды оқу үдерісіне ендірудің ерекшеліктерін айқындау болып табылады. Зерттеу барысында жоғары рейтингті журналдарда орын алған мақалаларға систематикалық талдау әдістері, 3D модельдеу және басып шығару әдісі, зерттеудегі конструктивтік әдісі қолданылды. Сонымен қатар, педагогикалық үдерістегі зерттеудің сапалық әдістері пайдаланылды. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, мини жобаларды орындауға, сол арқылы білім алушылардың креативтілігін дамытуға зертханалық стендтерді әзірлеудің маңызы зор екендігі байқалды. Білім алушылар инженерлік іс-әрекетке белсенді қатысатындығы, олардың бұл салаға қызығатындығы және мини жобаларды орындауда білім деңгейлерінің артатындығы белгілі болды. Зерттеу нәтижелері болашақта жаңа зерттеу салаларының пайда болуына, жоғары оқу орындарында физиканы оқытудың әдістемесін жетілдіруге, білімді ғылым және өнеркәсіппен ұштастыруға мүмкіндік береді.

Әдебиеттер тізімі

Al-Khalili J. The World According to Physics // Perspectives on Science and Christian Faith. – 2020. – №72(4). – Р. 248–249. https://doi.org/10.56315/pscf12-20al-khalili

Asrizal A., Annisa N., Festiyed F., Ashel H., Amnah R. STEM-integrated physics digital teaching material to develop conceptual understanding and new literacy of students // Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education. – 2023. – №19(7). https://doi.org/10.29333/ejmste/13275

Ramankulov Sh., Choruh A., Polatuly S. STEAM technology as a tool for developing creativity of students: on the example of a school physics course // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2022. – №4(126). – Б. 200–211. https://doi.org/10.47526/2022-4/2664-0686.17

Tuyizere G., Yadav L.L. Effect of interactive computer simulations on academic performance and learning motivation of Rwandan students in Atomic Physics // International Journal of Evaluation and Research in Education. – 2023. – №12(1). – Р. 252–259. https://doi.org/10.11591/ijere.v12i1.23617

Nazifah N., Asrizal A. Development of STEM Integrated Physics E-Modules to Improve 21st Century Skills of Students // Jurnal Penelitian Pendidikan IPA. – 2022. – №8(4). – Р. 2078–2084. https://doi.org/10.29303/jppipa.v8i4.1820

Iskakova A.B., Kairbayeva A.K. Methodical foundations of the use of project-based technologies in teaching physics to students of technical specialties of higher education institutions // Bulletin of the Karaganda University. “Physics” Series. – 2019. – №95(3). – Р. 71–77. https://doi.org/10.31489/2019ph3/71-77

Sungur Gül K., Saylan Kirmizigül A. Algodoo based STEM education: A case study of pre-service science teachers // Education and Information Technologies. – 2023. – №28(4). – Р. 4203–4220. https://doi.org/10.1007/s10639-022-11348-2

Казбекова Г.Н., Исмагулова Ж.С. Инновациялық STEM-білім беру тәсілін қалыптастыру // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2022. – №3(125). – Б. 200–210. https://doi.org/10.47526/2022-3/2664-0686.17

Slabzhennikova I.M. Methodology for conducting multilevel educational and research laboratory work in physics // Physics in Higher Education. – 2022. – №28(4). – Р. 114–122. https://doi.org/10.54965/16093143_2022_28_4_114

Kanareykin A.I. Determination of the Ideality Factor of the p-n Transition of a Solar Cell by its Current-Voltage Characteristics. In AIP Conference Proceedings. American Institute of Physics Inc. – 2022. – Vol. 2767. https://doi.org/10.1063/5.0127433

REFERENCES

Al-Khalili J. The World According to Physics // Perspectives on Science and Christian Faith. – 2020. – №72(4). – Р. 248–249. https://doi.org/10.56315/pscf12-20al-khalili

Asrizal A., Annisa N., Festiyed F., Ashel H., Amnah R. STEM-integrated physics digital teaching material to develop conceptual understanding and new literacy of students // Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education. – 2023. – №19(7). https://doi.org/10.29333/ejmste/13275

Ramankulov Sh., Choruh A., Polatuly S. STEAM technology as a tool for developing creativity of students: on the example of a school physics course // Iasaui universitetіnіn habarshysy. – 2022. – №4(126). – B. 200–211. https://doi.org/10.47526/2022-4/2664-0686.17

Tuyizere G., Yadav L.L. Effect of interactive computer simulations on academic performance and learning motivation of Rwandan students in Atomic Physics // International Journal of Evaluation and Research in Education. – 2023. – №12(1). – Р. 252–259. https://doi.org/10.11591/ijere.v12i1.23617

Nazifah N., Asrizal A. Development of STEM Integrated Physics E-Modules to Improve 21st Century Skills of Students // Jurnal Penelitian Pendidikan IPA. – 2022. – №8(4). – Р. 2078–2084. https://doi.org/10.29303/jppipa.v8i4.1820

Iskakova A.B., Kairbayeva A.K. Methodical foundations of the use of project-based technologies in teaching physics to students of technical specialties of higher education institutions // Bulletin of the Karaganda University. “Physics” Series. – 2019. – №95(3). – Р. 71–77. https://doi.org/10.31489/2019ph3/71-77

Sungur Gül K., Saylan Kirmizigül A. Algodoo based STEM education: A case study of pre-service science teachers // Education and Information Technologies. – 2023. – №28(4). – Р. 4203–4220. https://doi.org/10.1007/s10639-022-11348-2

Kazbekova G.N., Ismagulova J.S. Innovacialyq STEM-bіlіm beru tasіlіn qalyptastyru [Formation of Innovative STEM-education] // Iasaui universitetіnіn habarshysy. – 2022. – №3(125). – B. 200–210. https://doi.org/10.47526/2022-3/2664-0686.17 [in Kazakh]

Slabzhennikova I.M. Methodology for conducting multilevel educational and research laboratory work in physics // Physics in Higher Education. – 2022. – №28(4). – Р. 114–122. https://doi.org/10.54965/16093143_2022_28_4_114

Kanareykin A.I. Determination of the Ideality Factor of the p-n Transition of a Solar Cell by its Current-Voltage Characteristics. In AIP Conference Proceedings. American Institute of Physics Inc. – 2022. – Vol. 2767. https://doi.org/10.1063/5.0127433

Жүктеулер

Жарияланды

2023-12-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ