Ағылшын тілін меңгеру арқылы тұлғалық өсу: Саравактағы кейс-стади

Авторлар

  • Чан Сью Ленг Путра Малайзия университеті Бинтулу Саравак кампусы
  • Джойс Моррис Капонг Путра Малайзия университетің аға оқытушысы, Бинтулу Саравак кампусы

Кілт сөздер:

кейс-стади, ағылшын тілін меңгеру, білім алушы, тұлғалық өсу, сапалы зерттеу.

Аңдатпа

Бүкіл әлемде ағылшын тілі ең көп таралған тіл ретінде белгілі. Малайзияда студенттер ағылшын тілін екінші тіл ретінде үйренуде қиындықтарға тап болуы мүмкін; дегенмен, тілді меңгеру қабілеті тұлғалық өсуге ықпал етеді деп саналады. Шын мәнінде, оқу процесінде тұлғалық өсу мінез-құлықтың, көзқарастар мен құндылықтардың үздіксіз өзгеруін қамтиды. Сондықтан бұл кейс-стади ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыру арқылы оқушылардың жеке тұлғалық өсуін түсінуге бағытталған. Жартылай құрылымды сұхбатты қолдана отырып, сапалы кейс-стади дизайны ағылшын тілін меңгерудің дамуындағы тұлғалық өсу тәжірибесін зерттеу үшін қолданылды. Сұхбат қатысушылардың баяндау сипаттамаларын түсінудің және кейіннен олардың құндылықтарының, нанымдары мен тәжірибесінің маңыздылығын ашудың ең сенімді әдісі ретінде жүргізілді. Жиналған мәліметтер қатысушылардың өмірлік тәжірибесінің мәнін тану үшін Морс анализінің төрт кезеңін қолдана отырып талданды. Білім алушылардың тұлғалық өсуінің нәтижесінде бес тақырып пайда болды, атап айтқанда: тәуекелге бару батылдығы, әр түрлі жеке құндылықтар, тұлғааралық қатынастарды байыту, танымдық бейімделу және оң көзқарас. Алынған нәтижелер оқытушыларға ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыру есебінен білім алушылардың жеке тұлғалық өсуінің өмірлік тәжірибесі туралы кейбір нұсқаулар мен тұтас түсінік алуға мүмкіндік берді, ал бұл білім беру үдерісінде жиі назардан тыс қалады.

Әдебиеттер тізімі

Adnan, A. H. M. (2013). Language use and identity construction in a “micro-community” of Malay undergraduates. In R. Machart, Et. Al (Ed.), Intersecting Identities and Interculturality: Discourse and Practice (pp. 91–110). Cambridge Scholars Publishing.

Alrabai, F. (2017). Self-esteem of Saudi learners and its relationship to their achievement in English as a foreign language. English Linguistics Research, 6(4), 1-12.

Anson, Y. & Lucus, L. (2003).Student attitudes to the learning of English at secondary and tertiary levels. System, 31 (1), 107-123. https://doi.org/10.1016/S0346-251X(02)00076-3.

Cambridge University Press ELT. (2012, August 21). Jack C. Richards on communicative competence - part 2 of 2 [Video]. YouTube. https://youtu.be/RpGvWYPL7cU

Che Mat, S. S. & Md. Yunus, M. (2014). Attitudes and motivation towards learning english among FELDA school students. Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 8 (5), 1-8.

Creswell, J.W. & Poth, C.N. (2016). Qualitative inquiry & research design: Choosing among five approaches (2nd ed.). USA: Sage Publications.

Fei, W.F., Siong, L.K., Kim, L.S., & Yaacob, A. (2012). English use as an identity marker among Malaysian undergraduates. 3L: Language, Linguistics, Literature®, 18(1).

Hardison, C.M., Miller, L.W., Li, J.J., Schroeder, A.N., Burkhauser, S., Robson, S., & Lai, D. (2012). Background on adult language learning. In Second-Language Skills for All? Analysing a Proposed Language Requirement for U.S. Air Force Officers (pp. 5–16). RAND Corporation.

Idrees, M. (2012). Students' English Language Proficiency and their Attitudes towards English Language Learning at Elementary Level. Lahore: University of Education.

Kenzhaliyev B.K., Imangalieva L.M., Manapova A.I., Azlan M.N. (2021). Kaolinite clays as a source of raw materials for the aluminum industry of the Republic of Kazakhstan. Kompleksnoe Ispol’zovanie Mineral’nogo Syr’a = Complex Use of Mineral Resources. Volume 4, Issue 319, pp. 5-12. https://doi.org/10.31643/2021/6445.34

Kim, L.S., Siong, L.K., Fei, W.F., & Ya’acob, A. (2010). The English language and its impact on identities of multilingual Malaysian undergraduates. GEMA Online® Journal of Language Studies, 10 (1).

Morse, J.M. (1994). Designing funded qualitative research. In N.K. Denzin & Y.S. Lincoln (Eds.), Handbook of qualitative research (p. 220–235). Sage Publications, Inc.

Musa, N.C., Lie, K.Y., & Azman, H. (2012). Exploring English language learning and teaching in Malaysia. GEMA Online® Journal of Language Studies, 12 (1).

Nizkodubov, G., Zyubanov, V., & Johnson, A.W. (2015). The socio-psychological difficulties of learning the english language in the context of lifelong education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 206, 210-214.

Paramjit, K. & Mahmor, N. (2014). Examining the role of the English literature component in the Malaysian English curriculum. Procedia-Social and Behavioral Sciences 134 (2014), 119–124.

Patton, M.Q. (1990). Qualitative evaluation and research methods (2nd ed.). Sage Publications, Inc.

Rezaei, M., & Davoudi, M. (2016). The influence of electronic dictionaries on vocabulary knowledge extension. Journal of Education and Learning, 5(3), 139.

Ryff, C. D. (1989). Happiness is everything, or is it? Explorations on the meaning of psychological well-being. Journal of Personality and Social Psychology, 57(6), 1069–1081. DOI:10.1037/0022-3514.57.6.1069

Vittersø, J. (2014) Personal growth. In: Michalos A.C. (Eds.) Encyclopedia of Quality of Life and Well-Being Research. Springer, Dordrecht. https://doi.org/10.1007/978-94-007-0753-5_2144

Yu, Y. (2010). Attitudes of Learners towards English: A Case Study of Chinese College Students. (pp. 130-147). The Ohio State University.

Zemskova LA, Shlyk DH, Barinov NN. Hybrid Sorbents for Removal of Arsenic. Kompleksnoe Ispol’zovanie Mineral’nogo Syr’a = Complex Use of Mineral Resources. 2021;319(4):32-41. https://doi.org/10.31643/2022/6445.04

Жүктеулер

Жарияланды

2021-12-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ