ГЕОГРАФИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

Авторлар

  • СAДЫҚОВA Б.Б. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • ЕСНAЗAРОВA Ұ.Ә. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • ТОҚБЕРГЕНОВA A.A. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Кілт сөздер:

инновациялық әдістер, зерттеушілік дағды, бірлесіп оқыту, миға шабуыл әдісі, проблемалық оқыту, жоба әдісі, педагогикалық география.

Аңдатпа

Қазіргі уақытта инновациялар диалогтік оқыту, диагностикалық, қашықтықтан оқыту, жоба әдісі, бірлесіп оқыту, проблемалық оқыту, ұжымдық оқыту, миға шабуыл және басқа да оқыту технологиялары мен әдістері арқылы жүзеге асырылып жатыр. Мақалада аталған инновациялық әдістердің ішінде тиімді болған, мектеп оқушыларының зерттеушілік дағдыларын қалыптастырып, оң нәтиже берген әдістер ұсынылған. Оқушылардың зерттеушілік дағдыларын қалыптастырудағы кедергілер анықталып, шешімдері жаңаша әдістемелер арқылы келтірілген. Оқушылардың оқуға деген көзқарастарының парадигмасын өзгерту себептері де айқындалды.

География пәнін оқыту барысында осы кезге дейін түрлі әдіс-тәсілдер қолданылып келді. Ал жылдам өзгеретін қоғамның баласын оқытуда оқушылардың ойлау қабілетіне әсер ете отырып, зерттеушілік дағдыларын қалыптастырудың қажеттілігі туындады. Сол себепті жаңа әдістер, жаңа классификация қажет. Мақалада авторлар осы классификацияның үлкен ғылыми және практикалық маңызын, тиімділігін, жобалау, таңдау және бағалау үшін нұсқаулық ретіндегі қызметін талдайды.

Зерттеу тақырыбы бойынша мектеп тәжірибесін талдау оқушылардың оқу зерттеу іскерлігін дамытудың, жаңа әдістемемен бірқатар кезеңдерін анықтауға мүмкіндік берді.

Әдебиеттер тізімі

Көшімбетова С. Инновациялық технологияны білім сапасын көтеруде пайдалану мүмкіндіктері. – Алматы: Білім, 2008. – 10 б.

Норпулатова Х.А. Активные методы обучения, направленные на развитие самостоятельного и творческого мышления студентов // Молодой ученый. – 2012. – №1 (36). – Т. 2. – С. 112–116. [Электронды ресурс]. URL: https://moluch.ru/archive/36/4140/ (қаралған күні: 29.09.2022).

Гакаев Р.А., Иразова М.А. Образовательные технологии на уроках географии в условиях современной школы // Образование и воспитание. – 2015. – №3(3). – С. 4–7. [Электронды ресурс]. URL: https://moluch.ru/th/4/archive/9/181/ (қаралған күні: 14.10.2022).

Кирикова М.И. Современные методы обучения в ВУЗе. – М.: Московский Гуманитарный педагогический институт, 2014. – 86 с.

Добрыдин С.Н. Некоторые аспекты использования новых информационных технологий в обучении // Материалы всероссийской конференции «Наука и образование». – М., 2002. – С. 15–48.

Gabdrakhmanova R.G., Khuziakhmetov A.N., Yesnazarova U.A. Pedagogical conditions of socialization of senior pupils in school labor unions // International Electronic Journal of Mathematics Education. – 2016. – Т. 11. – №. 1. – С. 113–121.

Привалова Н.М., Двадненко М.В., Бурлака С.Д. Игровые интерактивные методы обучения в высшей школе // Современные проблемы науки и образования. – 2018. – №4. [Электронды ресурс]. URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=27951 (қаралған күні: 29.10.2022).

Әлқожаева Н.С., Төлешова Ұ.Б. Жоғары мектептің оқу үрдісінде педагогикалық технологияларды қолдану: оқу құралы. – Алматы: Қазақ университеті, 2009. – 126 б.

Есназарова Ұ.Ә. Қазақстанның физикалық және экономикалық географиясын оқыту. – Алматы: Рауан, 1994. – 114 б.

Bondarenko O., Mantulenko S., Pikilnyak A. Google Classroom as a tool of support of blended learning for geography students // arXiv preprint arXiv:1902.00775. – 2019. [Электронды ресурс]. URL: https://www.researchgate.net/publication/330871260_Google_Classroom_as_a_Tool_of_ Support_of_Blended_Learning_for_Geography_Students 2019 (қаралған күні: 14.11.2022)

REFERENCES

Kоshіmbetova S. Innovaciialyq tehnologiiany bіlіm sapasyn kоterude paidalanu mumkіndіkterі [Possibilities of using innovative technologies to improve the quality of Education]. – Almaty: Bіlіm, 2008. – 10 b.

Norpulatova H.A. Aktivnye metody obucheniia, napravlennye na razvitie samostoyatelnogo i tvorcheskogo myshleniia studentov [Active teaching methods aimed at the development of independent and creative thinking of students] // Molodoi uchenyi– 2012. – №1(36). – Т. 2. – С. 112–116. [Electronic resource]. URL: https://moluch.ru/archive/36/4140/ (qaralgan kuni: 29.09.2022).

Gakaev R.A., Irazova M.A. Obrazovatelnye tehnologii na urokah geografii v usloviyah sovremennoi shkoly [Educational technologies in geography lessons in modern school conditions] // Obrazovanie i vospitanie.. – 2015. – №3(3). – S. 4–7. [Electronic resource]. URL: https://moluch.ru/th/4/archive/9/181/ (qaralgan kuni: 14.10.2022).

Kirikova M.I. Sovremennye metody obucheniya v VUZe [Modern methods of teaching at the University]. – M.: Moskovskiy Gumanitarnyi pedagogicheskiy institute, 2014. – 86 s.

Dobrydin S.N. Nekotorye aspekty ispolzovaniia novyh informacionnyh tehnologiy v obuchenii [Some aspects of the use of new information technologies in teaching] // Materialy vserossiyskoi konferencii «Nauka i obrazovanie». – M., 2002. – S. 15–48.

Gabdrakhmanova R.G., Khuziakhmetov A.N., Yesnazarova U.A. Pedagogical conditions of socialization of senior pupils in school labor unions // International Electronic Journal of Mathematics Education. – 2016. – Т. 11. – №1. – P. 113–121.

Privalova N.M., Dvadnenko M.V., Burlaka S.D. Igrovye interaktivnye metody obucheniia v vysshei shkole [Game interactive teaching methods in Higher School] // Sovremennye problemy nauki i obrazovaniia. – 2018. – №4. [Electronic resource]. URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=27951 (qaralgan kuni: 29.10.2022).

Alkojaeva N.S., Toleshova U.B. Jogary mekteptіn oqu urdіsіnde pedagogikalyq tehnologiyalardy qoldanu [The use of pedagogical technologies in the educational process of Higher School]: oqu quraly. – Almaty: Qazaq universitetі, 2009. – 126 b.

Esnazarova U.A. Qazaqstannyn fizikalyq jane ekonomikalyq geografiyasyn oqytu [Teaching physical and economic geography of Kazakhstan]. – Almaty: Rauan, 1994. – 114 b.

Bondarenko O., Mantulenko S., Pikilnyak A. Google Classroom as a tool of support of blended learning for geography students // arXiv preprint arXiv:1902.00775. – 2019. [Electronic resource]. URL: https://www.researchgate.net/publication/330871260_Google_Classroom_as_a_Tool_of_ Support_of_Blended_Learning_for_Geography_Students 2019 (qaralgan kuni: 14.11.2022)

Жүктеулер

Жарияланды

2023-06-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ