«Негізгі музыкалық аспап – фортепиано» пәнін оқу процесінде болашақ музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру

Авторлар

  • Күздеубаева А.Б. Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Айсина С.Т. 2А. Байтұрсынов атындағы Костанай аймақтық университеті
  • Жакаева К.А. А. Байтұрсынов атындағы Костанай аймақтық университеті

Кілт сөздер:

құзыреттілік, қалыптасу, саз, аспап, музыка, пән, педагогика, технология, мұғалім.

Аңдатпа

Жүргізіліп отырған зерттеудің мақсаты – болашақ музыка мұғалімінің музыкалық аспап пәніндегі, атап айтқанда, фортепиано сыныбында кәсіби құзыреттілік тәсілін қалыптастыру технологиясын қарастыру. Зерттеуде ғылыми таным әдістерінің кешені қолданылды: философиялық, психологиялық, музыкалық-педагогикалық әдебиеттерді талдау, зерттеудің негізгі ұғымдарына контент-талдау, бақылау, өзін-өзі бағалау, әңгімелерге талдау жасалды.

Зерттеу барысында «кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру технологиясы» ұғымына терминологиялық талдау жүргізіліп, критерийлер мен компоненттер анықталды. Алынған мәліметтер негізінде осы анықтаманы түсіндіруге авторлық көзқарас тұжырымдалған. «Музыкалық аспап – фортепиано» пәнінде болашақ музыка мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың тиімді технологиясы ретінде оқу ортасын ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастыру барысында осы пәннің маңызды сипаттамалары анықталды, авторлар кәсіби құзыреттілік технологиясының әрекет ету тетіктерін, атап айтқанда, «Музыкалық аспап – фортепиано» пәнінде студенттердің кәсіби музыкалық құзыреттіліктерін игеру, іске асыру және дамыту тетіктерін ашуға тырысады. Тұлғаның қызметі мен құзыреттілігі туралы әртүрлі көзқарастарды талдауға сүйене отырып, оқытудағы тұлғаның кәсіби құзыреттілігі ұғымына түсіндірме береді.

Болашақ музыка мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігі мен дайындығы оның өз кәсібін игеру және зерттеу, мектептегі музыкалық-педагогикалық іс-әрекет процесін ұйымдастыруда дағдыларды игеру қабілетінде көрінеді.

Әдебиеттер тізімі

Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. – М.: Педагогика, 1981. – 186 с.

Пышкало А.М. Методическая система обучения геометрии в начальной школе: автореф. ... докт. пед. наук. 2016. [Электронный ресурс]. URL: http://elib.sfukras.ru/bitstream/handle/2311/141047 (дата обращения: 14.02.2022)

Брановский Ю.С. Введение в педагогическую информатику. – Ставрополь: СГПУ, 1995. – 206 с.

Aguilar Carla E., Dye Christopher K. Developing Music Education Policy Wonks: Preservice Music Education and Policy // Journal of music teacher education. – 2020. – Volume 29: Issue 2. – P. 78–88.

Siljamäki Eeva, Kanellopoulos Panagiotis A. Mapping visions of improvisation pedagogy in music education research // Research studies in music education. – 2020. – Volume 42: Number 1. – P. 113–139.

Johnson Chrystal S., Sdunzik Jennifer, Bynum Cornelius, Kong Nicole, Qin Xiaoyue. Learning about culture together: enhancing educators cultural competence through collaborative teacher study groups // Professional development in education. – 2021. – Volume 47: Number 1. – P. 177–190.

Петунин О.В. Компетенции учителя в свете требований профессионального стандарта педагога // Символ науки. – 2015. – №6. [Электронный ресурс]. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/kompetentsii-uchitelya-v-svetetrebovaniy-professionalnogo standarta-pedagoga (дата обращения: 14.02.2022)

Маркова А.К. Психология профессионализма. – М.: Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. – 303 с.

Кордуэлл М. Психология. А-Я: Словарь – справочник / пер. с англ. К.С. Ткаченко. –М.: ФАИР-ПРЕСС, 2000. – 448 с.

Кенжебаева А.Т., Сансызбаева Д.Б., Касымова Г.К. Психолого-педагогические условия формирования межкультурной компетенции у студентов // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2022. – №1(123). – Б. 92–101. https://doi.org/10.47526/2022-1/2664-0686.08

REFERENCES

Lerner I.Ja. Didakticheskie osnovy metodov obuchenija [Didactic foundations of teaching methods]. – M.: Pedagogika, 1981. – 186 s. [in Russian]

Pyshkalo A.M. Metodicheskaia sistema obucheniia geometrii v nachalnoi shkole: avtoref. ... dokt. ped. nauk. [Methodical system of teaching geometry in elementary school: Autoref. ... Doctor of pedagogical sciences] 2016. [Electronic resource]. URL: http://elib.sfukras.ru/bitstream/handle/2311/141047 (data obrasheniia: 14.02.2022) [in Russian]

Branovskiy Iu.S. Vvedenie v pedagogicheskuiu informatiku [Introduction to pedagogical informatics]. – Stavropol: SGPU, 1995. – 206 s. [in Russian]

Aguilar Carla E., Dye Christopher K. Developing Music Education Policy Wonks: Preservice Music Education and Policy // Journal of music teacher education. – 2020. – Volume 29: Issue 2. – P. 78–88.

Siljamäki Eeva, Kanellopoulos Panagiotis A. Mapping visions of improvisation pedagogy in music education research // Research studies in music education. – 2020. – Volume 42: Number 1. – P. 113–139.

Johnson Chrystal S., Sdunzik Jennifer, Bynum Cornelius, Kong Nicole, Qin Xiaoyue. Learning about culture together: enhancing educators cultural competence through collaborative teacher study groups // Professional development in education. – 2021. – Volume 47: Number 1. – P. 177–190.

Petunin O.V. Kompetencii uchitelia v svete trebovaniy professionalnogo standarta pedagoga [Teacher competencies in the light of the requirements of the teacher's professional standard] // Simvol nauki. – 2015. – №6. [Electronic resource]. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/kompetentsii-uchitelya-v-svetetrebovaniy-professionalnogo standarta-pedagoga (data obrasheniia: 14.02.2022) [in Russian]

Markova A.K. Psihologiia professionalizma [Psychology of professionalism]. – M.: Mejdunarodnyi gumanitarnyi fond «Znanie», 1996. – 303 s. [in Russian]

Korduell M. Psihologiia. A-Ia: Slovar-spravochnik [Psychology: Dictionary-reference] / per. s angl. K.S. Tkachenko. – M.: FAIR-PRESS, 2000. – 448 s. [in Russian]

Kenjebaeva A.T., Sansyzbaeva D.B., Kasymova G.K. Psihologo-pedagogicheskie usloviia formirovaniia mejkulturnoi kompetencii u studentov [Psychological and Pedagogical Conditions for the Formation of Intercultural Competence in Students] // Iasaui universitetіnіn habarshysy. – 2022. – №1(123). – B. 92–101. https://doi.org/10.47526/2022-1/2664-0686.08 [in Russian]

Жүктеулер

Жарияланды

2023-06-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ