Студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру және жандандыру жолындағы жоба әдісінің тәсілі

Авторлар

  • Р.Б. Таукебаева Орталық Азия Инновациялық университеті

Кілт сөздер:

жоба әдісі, өзіндік жұмыс, жоба әдісінің кезеңдері, шығармашылық ойлау, тілдік потенциал, ғылыми ізденіс, презентация.

Аңдатпа

Жоба әдісі – бұл белгілі бір проблемалық жағдайды шешуде шығармашылық тәсілді қолдану арқылы жетуге бағытталған студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру және жандандыру тәсілі. Жоба әдісі көптеген оқу міндеттерін шешуге мүмкіндік береді және белсенді танымдық жұмыс барысында шет тілін (ағылшын) оқитын студенттердің коммуникативті өзара әрекеттесуіне жағдай жасайды. Бұл мақалада автор келесі мүмкіндіктерді беретін жобалар әдісін қарастырады: 1) оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін дамыту; 2) шығармашылық мәселелерді шешуде теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру; 3) оқушылардың ынтасы мен танымдық белсенділігін арттыруға ықпал етеді; 4) студенттердің тілдік қабілеттерін жетілдіру; 5) студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін өз бетінше дамыту; 6) жеке тапсырмаларды орындау кезінде білім алушының шығармашылық әлеуетін дамыту; 7) оқу процесінде оқушының өзін-өзі бағалауын арттыру. Сонымен қатар, осы мақаланың авторы бірқатар әдіскерлердің зерттеулері негізінде өзіндік жұмыс функцияларын анықтайды: дамыту, танымдық, ынталандыру, зерттеу және тәрбие. Ұйымдастырушылық процестегі мұғалімнің рөлі мен функционалдық ұстанымын ерекше деп санайды. Мақала авторының практикалық материалында студенттердің өз жұмысын ұйымдастыру және жандандыру тәсілі ретінде жоба әдісін енгізу және енгізу кезеңдері анықталған.

Әдебиеттер тізімі

Болсуновская Л.М., Миронова В.Е., Искоркина А.А. Специфика проектной методики в процессе обучения иностранному языку студентов младших курсов неязыковых вузов // Международный журнал экспериментального образования. – 2015. – №2 (часть 3). – С. 371–374.

Розова Е.О. Использование проектной методики при обучении иностранному языку // Lingua mobilis. – 2012. – №1(34). – С. 162–168.

Полат Е.С. Обучение в сотрудничестве // Иностранные языки в школе. – 2000. – №1. – С. 4–11.

Копылова В.В. Методика проектной работы на уроках английского языка: методическое пособие. 2-е изд. – М.: Дрофа, 2004. – 93 с.

Мартынова Т.М. Использование проектных заданий на уроках английского языка // Иностранные языки в школе. – 1999. – №4. – С. 19–21.

Кунанбаева С.С. Современное иноязычное образование: методология и теории. – Алматы: Дом печати «Эдельвейс», 2005. – 264 с.

Адамбалинова Б.К., Артыкова Е.У. Личностно-ориентированный подход в обучении // Вестник КазНУ. Серия филологическая. – 2012. – №4 (138). – С. 152–157.

Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. – М.: Просвещение, 1991. – 222 с.

Бтемирова Р.И. Метод проектов в условиях современного высшего образования // Современные проблемы науки и образования. – 2016. – №3. – С. 160. [Электронный ресурс]. URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=24488 (дата обращения: 12.01.2023).

Омелаенко Н.В. Методика и организация самостоятельной работы студентов // Современные наукоемкие технологии. – 2016. – №2 (часть 3). – С. 538–542.

Эрикенова Э.М. Самостоятельная работа студентов в вузе: сущность и методология // Мир науки, культуры, образования. – 2018. – №2 (69). – С. 161–164.

Перловская М.А. Самостоятельная работа студентов при обучении иностранному языку в неязыковом вузе. [Электронный ресурс]. URL: https://infourok.ru./ viewer (дата обращения: 25.04.2020)

Таукебаева Р.Б. О феномене мотивации в процессе обучения английскому языку // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2021. – №4 (122). – C. 94–106.

Fried-Booth Diana L. Project Work (in Resource Books for Teachers)/Diana L. Fried-Booth / Ed. by A. Maley, 2-nd edition. – Oxford Univ. Press, 2002. – 127 p.

Григорян А.Э. Самостоятельная работа студентов при обучении иностранному языку в неязыковом вузе. [Электронный ресурс]. URL: Pandia www.textbook.ru

Clive Oxeden, Christina Latham Koenig, Paul Seligson. New English File Elementary Student’s Book. – Oxford University Press, 1997. – 160 p.

REFERENCES

Bolsunovskaia L.M., Mironova V.E., Iskorkina A.A. Specifika proektnoi metodiki v processe obucheniia inostrannomu iazyku studentov mladshih kursov neiazykovyh vuzov [The specifics of the project methodology in the process of teaching a foreign language to junior students of non-linguistic universities] // Mejdunarodnyi jurnal eksperimentalnogo obrazovaniia. – 2015. – №2 (chast 3). – S. 371–374. [in Russian]

Rozova E.O. Ispolzovanie proektnoi metodiki pri obuchenii inostrannomu iazyku [The use of project methodology in teaching a foreign language] // Lingua mobilis. – 2012. – №1(34). – S. 162–168. [in Russian]

Polat E.S. Obuchenie v sotrudnichestve [Learning in collaboration] // Inostrannye iazyki v shkole. – 2000. – №1. – S. 4–11. [in Russian]

Kopylova V.V. Metodika proektnoi raboty na urokah angliiskogo iazyka: metodicheskoe posobie [The methodology of project work in English lessons: a methodological guide]. 2-e izd. – M.: Drofa, 2004. – 93 s. [in Russian]

Martynova T.M. Ispolzovanie proektnyh zadaniy na urokah angliiskogo iazyka [Using project assignments in English lessons] // Inostrannye iazyki v shkole. – 1999. – №4. – S. 19–21. [in Russian]

Kunanbaeva S.S. Sovremennoe inoiazychnoe obrazovanie: metodologiia i teorii [Modern foreign language education: methodology and theories]. – Almaty: Dom pechati «Edelveis», 2005. – 264 s. [in Russian]

Adambalinova B.K., Artykova E.U. Lichnostno-orientirovannyi podhod v obuchenii [A personality-oriented approach to learning] // Vestnik KazNU. Seriia filologicheskaia. – 2012. – №4 (138). – S. 152–157. [in Russian]

Zimniaia I.A. Psihologiia obucheniia inostrannym iazykam v shkole [Psychology of teaching foreign languages at school]. – M.: Prosveshenie, 1991. – 222 s. [in Russian]

Btemirova R.I. Metod proektov v usloviiah sovremennogo vysshego obrazovaniia [The method of projects in the conditions of modern higher education] // Sovremennye problemy nauki i obrazovaniia. – 2016. – №3. – S. 160. [Electronic resource]. URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=24488 (data obrasheniia: 12.01.2023). [in Russian]

Omelaenko N.V. Metodika i organizaciia samostoiatelnoi raboty studentov [Methodology and organization of independent work of students] // Sovremennye naukoemkie tehnologii. – 2016. – №2 (chast 3). – S. 538–542. [in Russian]

Erikenova E.M. Samostoiatelnaia rabota studentov v vuze: sushnost i metodologiia [Independent work of students at the university: the essence and methodology] // Mir nauki, kultury, obrazovaniia. – 2018. – №2 (69). – S. 161–164. [in Russian]

Perlovskaia M.A. Samostoiatelnaia rabota studentov pri obuchenii inostrannomu iazyku v neiazykovom vuze [Independent work of students in teaching a foreign language in a non-linguistic university]. [Electronic resource]. URL: https://infourok.ru./ viewer (data obrasheniia: 25.04.2020) [in Russian]

Taukebaeva R.B. O fenomene motivacii v processe obucheniia angliiskomu iazyku [About the phenomenon of motivation in the process of learning English] // Iasaui universitetіnіn habarshysy. – 2021. – №4 (122). – C. 94–106. [in Russian]

Fried-Booth Diana L. Project Work (in Resource Books for Teachers)/Diana L. Fried-Booth / Ed. by A. Maley, 2-nd edition. – Oxford Univ. Press, 2002. – 127 p.

Grigorian A.E. Samostoiatelnaia rabota studentov pri obuchenii inostrannomu iazyku v neiazykovom vuze [Independent work of students in teaching a foreign language in a non-linguistic university]. [Electronic resource]. URL: Pandia www.textbook.ru [in Russian]

Clive Oxeden, Christina Latham Koenig, Paul Seligson. New English File Elementary Student’s Book. – Oxford University Press, 1997. – 160 p.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-03-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ