Әлеуметтенудің қашықтағы моделі

Авторлар

  • A. Филатова Омбы мемлекеттік педагогикалық университеті
  • Дж. Шнайдер Павлодар педагогикалық университеті
  • Б. Жапарова Павлодар педагогикалық университеті
  • Ф. Шнайдер Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Кілт сөздер:

қашықтағы, модель, әлеуметтену, виртуалды тұлға, виртуалды шындық, әлеуметтік кеңістік, жеке тұлға.

Аңдатпа

Мақалада әлеуметтенудің қашықтағы моделінің теориялық аспектілері
негізделеді. Әлеуметтенудің теориялық ережелерін психологиялық талдау негізінде «әлеуметтенудің қашықтағы моделі» түсінігінің мәні нақтыланады. Талдау барысында виртуалды онлайн-кеңістіктің танымалдылығының артуы мен әлеуметтік қызметтің жаңа
түрлерінің және жеке тұлғалардың желідегі әлеуметтік өзара әрекеттесу формаларының пайда болуы арасындағы байланыс анықталды, бұл өз кезегінде виртуалды онлайн-кеңістіктің танымалдыққа тұлғаның әлеуметтенуінің динамикалық жаңа ортасына айналғанын растайды.. Бұл теориялық көзқарас мақала авторларына әлеуметтенудің
қашықтағы моделі ретінде тұлғаның әлеуметтенуінің динамикалық жаңа ортасын негіздеуге мүмкіндік берді. Мақала авторлары әлеуметтенудің қашықтағы моделі дамып келе жатқан тұлғаның әлеуметтік әрекет немесе әрекетсіздік немесе әлеуметтік өзін-өзі көрсету механизмін пайдалана отырып, әлеуметтік әрекет туралы өзінің әлеуметтік белсенділігін көрсетуге жағдай жасайды деген ұстанымды теориялық тұрғыдан негіздейді. Бұл қашықтағы механизм нақты әлеуметтік кеңістікте де бар, бірақ әлеуметтенудің қашықтағы моделінде, желіде ол басым өзектілікке ие болады, басым болады және орталық орын алады. Мақала авторлары әлеуметтенудің қашықтағы моделі жағдайында бұл механизм жеке тұлғаның виртуалды тұлғасын және оның желілік әлеуметтік кеңістігін құруға негіз болады және
әлеуметтік тәжірибені кеңейту үдерісіне нақты әлеуметтік кеңістіктегі жеке тұлға негізі болады деп есептейді.

Әдебиеттер тізімі

BIBLIOGRAPHY

Нежебицкая И.А. Влияние виртуальной реальности на подростков // Молодой ученый. – 2017. – №51 (185). – С. 259–262.

Sakenov D.Z., Zhaparova B.M., Kenzhebayeva T.B., Mambetalina A.S. Model of Socialization in an Orphanage // European Journal of Contemporary Education. – 2022. – №11 (2). – P. 483–490.

Pronchev G., Proncheva N., Shisharina E.V. Social inequality in virtual social media (objective constraints) // Political Science Issues. – 2020. – №10. – P. 483–490.

Sakenov D.Z., Kushnir Y.V., Abdulkhamidova D.Z., Shnaider Y. Ethnic traditions as a means of formation of moral beliefs of seniors // World Applied Sciences Journal. – 2012. – №19 (10). – P. 1443–1448.

Лучинкина А.И. Специфика интернета как института социализации // Научный результат. Педагогика и психология образования. – 2019. – №5 (1). – С. 59–69.

Yu L., Li Y. An Empirical Study of Virtual Social Networks // International Journal of Social Media and Online Communities. –2021. – №13. – P. 1-21.

Volobuyev S. Socially oriented business communities in the virtual social networks // Общество: социология, психология, педагогика. – 2021. – №6 (7). – C. 46–52.

Lothary A., King J., Mudar R., Myers D., Rogers W., Shende S. Content Development for a Virtual Social Engagement Intervention // Innovation in Aging. – 2021. – №5. – P. 426–427.

Ardeshiri M. The Impact of Virtual Social Networks on Teaching and Learning // International Journal of Social Science and Human Research. – 2021. – №04(10). – P. 471–491.

Sangwan S., Guan C., Siguaw J. Virtual Social Networks // International Journal of Virtual Communities and Social Networking. – 2011. – №1. – P. 1–13.

Искакова П.К., Зубайраева З.А. Жеткіншек жастағы балалардың құндылық бағдарларын қалыптастырудың тиімді әдіс-тәсілдері // Ясауи университетінің хабаршысы. – 2022. – №3(125). – Б. 176–187. https://doi.org/10.47526/2022-3/2664-0686.15.

REFERENCES

Nejebitskaya I.A. Vliianie virtualnoi realnosti na podrostkov [The influence of virtual reality on adolescents] // Molodoi uchenyi. – 2017. – №51 (185). – S. 259–262. [in Russian]

Sakenov D.Z., Zhaparova B.M., Kenzhebayeva T.B., Mambetalina A.S. Model of Socialization in an Orphanage // European Journal of Contemporary Education. – 2022. – №11 (2). – P. 483–490.

Pronchev G., Proncheva N., Shisharina E.V. Social inequality in virtual social media (objective constraints) // Political Science Issues. – 2020. – №10. – P. 483–490.

Sakenov D.Z., Kushnir Y.V., Abdulkhamidova D.Z., Shnaider Y. Ethnic traditions as a means of formation of moral beliefs of seniors // World Applied Sciences Journal. – 2012. – №19 (10). – P. 1443-1448.

Luchinkina A.I. Specifika interneta kak instituta socializacii [The specifics of the Internet as an institution of socialization] // Nauchnyi rezultat. Pedagogika i psihologiia obrazovaniia. – 2019. – №5 (1). – P. 59–69. [in Russian]

Yu L., Li Y. An Empirical Study of Virtual Social Networks // International Journal of Social Media and Online Communities. – 2021. – №13. – P. 1–21.

Volobuyev S. Socially oriented business communities in the virtual social networks // Obshestvo: sociologiia, psihologiia, pedagogika. – 2021. – №6 (7). – S. 46–52.

Lothary A., King J., Mudar R., Myers D., Rogers W., Shende S. Content Development for a Virtual Social Engagement Intervention // Innovation in Aging. – 2021. – №5. – P. 426–427.

Ardeshiri M. The Impact of Virtual Social Networks on Teaching and Learning // International Journal of Social Science and Human Research. – 2021. – №04(10). – P. 471–491.

Sangwan S., Guan C., Siguaw J. Virtual Social Networks // International Journal of Virtual Communities and Social Networking. – 2011. – №1. – P. 1–13.

Iskakova P.K., Zubairaeva Z.A. Jetkіnshek jastagy balalardyn qundylyq bagdarlaryn qalyptastyrudyn tiіmdі adіs-tasіlderі [Effective Methods and Techniques for the Formation of Value Orientations of Adolescent Children] // Iasaui universitetіnіn habarshysy. – 2022. – №3 (125). – B. 176–187. [in Kazakh]

Жүктеулер

Жарияланды

2022-12-29

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ