Особенности использования информационно-коммуникационных технологий в химическом образовании

Авторы

  • М. АЛТЫНБЕКОВА Международный казахско-турецкий университет имени Ходжа Ахмеда Ясави
  • Г. БАБАЖАНОВА Международный казахско-турецкий университет имени Ходжа Ахмеда Ясави

Ключевые слова:

информационные коммуникации, педагогические технологии, инновации, конкуренция, основы химии, модульное обучение, методология.

Аннотация

В статье представлены различные формы информационно-коммуникационных технологий, используемых учащимися 10-х классов для развития активности и направленности учащихся при обсуждении темы «Современная теория строения атома».
На уроках химии как фактор самостоятельной работы с использованием новых информационных технологий рассматривались пути решения научных проблем в изучении результатов обучения с помощью интерактивного оборудования, организации, умения решать задачи, быстроты и мастерства, развивать у обучающегося новое мышление, формировать коммуникативные навыки, применять современные образовательные программы в обучении обучающихся химии, дополнять их, а также развивать познавательную активность обучающихся. Практическая ценность исследовательской работы, представленной в статье, заключается в повышении читательской грамотности обучающихся в соответствии с развитием окружающего общества и культуры, в новации учебного процесса, повышении интереса обучающихся к химии.

Библиографические ссылки

Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Қазақстан-2050 стратегиясы: «Қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына жолдауы // Егемен Қазақстан. – 2012. – 15 желтоқсан.

Капуова Б.С. Жаңа формация педагогі – шығармашыл тұлға. [Электронды ресурс]. – Кіру режимі: http:zkoipk.kz/ru/ confnis3s/670-confnis.html

Қазақстан Республикасының 2011–2020 жылдарға арналған білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 11 ақпандағы №130 қаулысы [Электронды ресурс]. – Кіру режимі: http://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1100000130

Шалгимбекова А.Б., Салыкова Ә.Д. Жаңартылған білім мазмұны – жаңашылдыққа бастама // «Білім беру практикасы сапасын жоғарылатудың өзекті мәселелері» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның материалдары. І кітап. – Қостанай. 2019. – 395 б.

Иманова Э.М., Байташева Г.У., Мусина А.С. Жаңартылған білім беру жүйесінің білім сапасын арттырудағы ерекшеліктері // Uluslararasi turk dunyasi arastirmalari dergisi. Cilt: 2. – Sayı: 2. – Nisan 2019.

Назарбаев Н.Ә. Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру [Электронды ресурс]. – Кіру режимі: https://www.akorda.kz/kz/events/akorda_news/memleket-basshysynyn-bolashakka-bagdar-ruhani-zhangyru-atty-makalasy.

Оқытуда жаңа технологияларды қолдануда оқушы мен мұғалімнің рөлі [Электронды ресурс]. – Кіру режимі: https://infourok.ru/oituda-zhaa-tehnologiyalardi-oldanuda-oushi-men-malimni-rli-876335.html.

Әбілқасымова А.Е., Садықов Т.С. Жоғары мектепте білім берудің дидактикалық негіздері. – Алматы: Ғылым, 2003. – 190 б.

Йылмаз С., Бекенова Г.С. Химия пәнін кейстік әдіспен оқыту тәсілдері // Қарағанды университетінің хабаршысы. «Химия» бөлімі. – 2017. – №1(85). – Б. 86–92.

Махсат А. Жаратылыстану пәндеріне химия пәнін кіріктіріп оқытудағы ерекшеліктері // «Орта білім мазмұнын жаңарту аясында ғылыми жаратылыстану (гуманитарлық) пәндерін оқытудың тиімді жолдары» атты Республикалық ғылыми-әдістемелік конференция материалдарының жинағы. – Алматы, 2018. – 306 б. – Б. 167–171.

Ескендірова Д., Қожамқұлова Ж. Білім берудің құзіреттілікке бағытталған мазмұнын ескере отырып, білім берушілердің кәсіби дамуы // «Оқытушының кәсібилігі: мәні, мазмұны, дамуы перспективалары» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. – Мәскеу, 15–16 наурыз, 2018. – Б. 110–116.

Загрузки

Опубликован

2021-03-30

Выпуск

Раздел

ПЕДАГОГИКА И МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ