Feature of Information and Communication Technologies in Chemical Education

Yazarlar

  • M. Altynbekova Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University
  • G. Babazhanova Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University

Anahtar Kelimeler:

information communications, pedagogical technologies, innovations, competition, fundamentals of chemistry, modular training, methodology.

Özet

The article considers various forms of information and communication technologies used for the development of students activity and orientation when discussing the topic «Modern theory of atomic construction» for students of the 10th grade.
At the chemistry lessons, as a factor of independent work with the use of new information tehnologies, ways of solving scientific problems in the study of learning outcomes using interactive equipment, organization, problem-solving skills, speed and skill, develop new thinking in students, form communication skills, apply modern educational programs in teaching chemistry students, supplement them, and develop students cognitive activity were considered. The practical value of the research work presented in the article is to increase students reading literacy in accordance with the development of the surrounding society and culture, to innovate the educational process, and to increase students interest in chemistry.

Referanslar

Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Қазақстан-2050 стратегиясы: «Қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына жолдауы // Егемен Қазақстан. – 2012. – 15 желтоқсан.

Капуова Б.С. Жаңа формация педагогі – шығармашыл тұлға. [Электронды ресурс]. – Кіру режимі: http:zkoipk.kz/ru/ confnis3s/670-confnis.html

Қазақстан Республикасының 2011–2020 жылдарға арналған білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 11 ақпандағы №130 қаулысы [Электронды ресурс]. – Кіру режимі: http://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1100000130

Шалгимбекова А.Б., Салыкова Ә.Д. Жаңартылған білім мазмұны – жаңашылдыққа бастама // «Білім беру практикасы сапасын жоғарылатудың өзекті мәселелері» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның материалдары. І кітап. – Қостанай. 2019. – 395 б.

Иманова Э.М., Байташева Г.У., Мусина А.С. Жаңартылған білім беру жүйесінің білім сапасын арттырудағы ерекшеліктері // Uluslararasi turk dunyasi arastirmalari dergisi. Cilt: 2. – Sayı: 2. – Nisan 2019.

Назарбаев Н.Ә. Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру [Электронды ресурс]. – Кіру режимі: https://www.akorda.kz/kz/events/akorda_news/memleket-basshysynyn-bolashakka-bagdar-ruhani-zhangyru-atty-makalasy.

Оқытуда жаңа технологияларды қолдануда оқушы мен мұғалімнің рөлі [Электронды ресурс]. – Кіру режимі: https://infourok.ru/oituda-zhaa-tehnologiyalardi-oldanuda-oushi-men-malimni-rli-876335.html.

Әбілқасымова А.Е., Садықов Т.С. Жоғары мектепте білім берудің дидактикалық негіздері. – Алматы: Ғылым, 2003. – 190 б.

Йылмаз С., Бекенова Г.С. Химия пәнін кейстік әдіспен оқыту тәсілдері // Қарағанды университетінің хабаршысы. «Химия» бөлімі. – 2017. – №1(85). – Б. 86–92.

Махсат А. Жаратылыстану пәндеріне химия пәнін кіріктіріп оқытудағы ерекшеліктері // «Орта білім мазмұнын жаңарту аясында ғылыми жаратылыстану (гуманитарлық) пәндерін оқытудың тиімді жолдары» атты Республикалық ғылыми-әдістемелік конференция материалдарының жинағы. – Алматы, 2018. – 306 б. – Б. 167–171.

Ескендірова Д., Қожамқұлова Ж. Білім берудің құзіреттілікке бағытталған мазмұнын ескере отырып, білім берушілердің кәсіби дамуы // «Оқытушының кәсібилігі: мәні, мазмұны, дамуы перспективалары» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары. – Мәскеу, 15–16 наурыз, 2018. – Б. 110–116.

Yayınlanmış

2021-03-30

Sayı

Bölüm

PEDAGOJI VE ÖĞRETIM TEKNIKLERI