МАТЕМАТИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ АЭРОДИНАМИЧЕСКОГО ОБТЕКАНИЯ ТЕЛА ПРИ РАЗЛИЧНЫХ УСЛОВИЯХ ЕГО ДВИЖЕНИЯ
139 137
Кілт сөздер:
CFD, Модели турбулентности, Кузов Ахмеда, грузовик, аэродинамика автомобиляАңдатпа
Бұл жұмыста дененің әртүрлі қозғалыстары кезінде аэродинамикалық айналуын сандық модельдеу жүргізілді. Біздің зерттеу барысында трактор мен тіркеме арасындағы қашықтықтың кедергі мен көтеру коэффициентіне әсері зерттелді. Жүк көлігінің жалпы дәстүрлі моделі 1:8 масштабында сандық түрде зерттелді. Жүк көлігінің жылдамдығы 40км/сағ және 80км/сағ деп саналды. Қорытындылай келе, трактор мен тіркеме арасындағы алшақтықтың төмендеуі қарсылық коэффициентінің төмендеуіне қалай әсер ететіндігі туралы сапалы баға берілді. Бұл мақалада сынақ тапсырмасы ретінде Ахмедтің 25 градус бұрышы бар денесі деп аталатын модельдегі ағын зерттеледі. Алынған барлық нәтижелер алдымен тест тапсырмаларымен салыстырылды, олардың нәтижелері басқа авторлардың сандық және эксперименттік мәндеріне жақсы сәйкес келді. Бұл зерттеу автомобиль өнеркәсібінде жобалау өнімділігін арттыру үшін экономикалық тиімді құралдарды қолдануда дизайнерлерге көмектесе алады.
Әдебиеттер тізімі
Banga S, Zunaid M, Ansari NA, et al. CFD simulation of flow around external vehicle: Ahmed body. IOSR Journal of Mechanical and Civil Engineering (IOSR-JMCE) 2015; 12(4): 87-94.
McCallen, R.; Flowers, D.; Dunn, T.; Owens, J.; Leonard, A.; Brady, M.; Brownad, F.; Hammache, M.; Salari, K.; Rutledge, W.; Ross, J.; Storms, B.; Heineck, J. T.; Driver, D.; Bell, J.; Zilliac, G.; and Walker, S.: Aerodynamic Drag of Heavy Vehicles (Class 7–8): Simulation and Benchmarking. 2000-01-2209, SAE Gov/Industry Meeting, Washington, D.C., June 19–21, 2000.
Cooper, K.: The Wind Tunnel Testing of Heavy Trucks to Reduce Fuel Consumption. SAE Paper 821285, November, 1982.
Barnard BH. Road Vehicle Aerodynamic Design. London: Longman, 1996.
Katz J. Automotive Aerodynamics (Automotive Series). 1st ed. John Wiley & Son, 2016, p.1.
Meile W, Brenn G, Reppenhagen A, Lechner B, Fuchs A (2011) Experiments and numerical simulations on the aerodynamics of the ahmed body. CFD Lett. 3(1):32–39
Ahmed SR, Ramm G and Faltin G. Some salient features of the time-averaged ground vehicle wake. SAE Technical Paper 1984.
Jakirlic S, Jester-Zucker R and Tropea C. 9th ERCOFTAC/IAHR/COST Workshop on Refined Turbulence Modelling, Darmstadt University of Technology, Germany, 2001.
Manceau R and Bonnet JP. 10th Joint ERCOFTAC (SIG-15)/IAHR/QNET-CFD workshop on refined turbulence modelling, Poitiers, France, 2002
Minguez M, Pasquetti R, Serre E. High-order LES of flow over the Ahmed reference body. Phys Fluids 2008;20(9):095101-1–095101-17.
Menter FR. Two-equation eddy-viscosity turbulence models for engineering applications. AIAA journal 1994; 32(8): 1598-1605.
Menter, F. R. (1993), "Zonal Two Equation k-ω Turbulence Models for Aerodynamic Flows", AIAA Paper 93-2906.
Lienhart H, Becker S. Flow and turbulence structure in the wake of a simplified car model. SAE paper 2003-01-0656; 2003
Serre E, Minguez M, Pasquetti R, et al. On simulating the turbulent flow around the Ahmed body: A French–German collaborative evaluation of LES and DES. Computers & Fluids 2013; 78: 10-23.
Guilmineau E. Computational study of flow around a simplified car body. J Wind Eng Ind Aero 2008;96:1207–17.
Hinterberger M, Garcia-Villalba M, Rodi W. Large eddy simulation of flow around the Ahmed body. In: McCallen R, Browand F, Ross J, editors. Lecture notes in applied and computational mechanics/the aerodynamics of heavy vehicles: trucks, buses, and trains. Verlag: Springer; 2004. ISBN: 3-540-22088-7.
Storms, B.L. Satran, D.R. Heineck, J.T. Walker, S.M. “A Summary of the Experimental Results or a Generic Tractor-Trailer in the Ames Research Center 7-by-10-Foot and 12-Foot Wind Tunnels” NASA/TM-2006-213489 Ames Research Center Moffett Field, CA 2006