МЕКТЕП ФИЗИКАСЫН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЖАҢА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ
128 68
Кілт сөздер:
физикалық білім, тұжырымдамалық түсінік, оқытудың тиімді тәсілдері, педагогикалық технология, бағалау критерийлеріАңдатпа
Бұл мақалада мектеп оқушыларына физика пәнін оқыту саласындағы заманауи педагогикалық технологияларды оқу үрдісінде қолдану тиімділігі мен оқыту нәтижесіне әсерін бағалаудың жалпы әдіснамасы қарастырылған.
Зерттеу жұмысында мектеп физикасын оқыту үрдісінде тиімді болып табылатын жаңа педагогикалық құрылымдарды жасауда синтез әдісі қолданылды. Түркістан облысының физика пәні мұғалімдерінің жаңа педагогикалық технологияларды сабақ барысында пайдалану көрсеткіштерін анықтауда сауалнама әдісі қолданылды.
Зерттеулер нәтижесінде физиканы оқыту саласындағы тұжырымдамалық түсінік маңызы анықталынды. Физиканы оқыту процесін ұйымдастырудағы педагогикалық технологияларды оқыту формаларында тиімді пайдалану жолдарын қамтитын, әлемдік және отандық педагогикалық зерттеулердегі перспективалық бағыттарды пайдалана отырып, оқушылардың физикалық білімін дамытуда өз үлесін қосатын жаңа әдістеме жасалынды. Түркістан облысының 30 физика пәні мұғалімдерінен алынған сауалнама нәтижесінде педагогикалық зерттеулердегі тиімді нұсқаулар мен технологияларды оқу үрдісінде пайдалану көрсеткіші 76,7%-ға тең болды. Білім алушылардың физикалық білімін жетілдіру үдерісінде қолданылатын педагогикалық технологиялардың тиімділігін бағалау критерийлері жасалынды. Физиканы оқытумен қатар жалпы білім беру үдерісіндегі оқушылардың қызығушылығын арттыру мен мұғалімдердің педагогикалық шеберліктерін жетілдірудегі болашақ зерттеу бағыттарына тиімді ұсыныстар жасалынды.
Ғылыми зерттеулер нәтижесі физиканы оқыту мен білім берудегі болашақ ғылыми-педагогикалық зерттеу жұмыстарының бағыт - бағдарын анықтауда, мұғалімдер мен жоғары оқу орындарында болашақ мұғалімдерді кәсіби дайындау үдерісінде және олардың мектептегі кәсіби біліктілігін жетілдіруде әдістемелік нұсқау ретінде қолданылуы мүмкін.
Әдебиеттер тізімі
Rogosic R., Heidt B., Passariello-Jansen J., Bjornor S., Bonni S., Dimech D., Arreguin-Campos R., Lowdon J., Jimenez Monroy K.L.,Caldara M., Eersels K., Van Grinsven B. ,Cleij T.J.,Dilien H. Modular Science Kit as a support platform for STEM learning in primary and secondary school // Journal of Chemical Education. -2021. -Vol. 98. -№ 2. -Р. 439–444.
Guan N.H.,Bunyamin M.A.H., Khamis N. Perspectives of STEM education from physics teachers' points of view: A quantitative study // Universal Journal of Educational Research. -2020. -Vol.8. -№11. –Р. 72-82.
Walan S. Embracing Digital Technology in Science Classrooms—Secondary School Teachers’ Enacted Teaching and Reflections on Practice // Journal of Science Education and Technology. -2020. -Vol. 29. -№ 3. -Р. 431–434.
Kochan I.. Distance learning in Polish secondary schools: Students' opinions during the Covid-19 pandemic // Journal of Contemporary Educational Studies. -2021. -Vol. 72. -№ 1 –Р. 342-353.
Appolloni A., Colasanti N., Fantauzzi C., Fiorani G., Frondizi R. Distance learning as a resilience strategy during covid-19: An analysis of the italian context // Sustainability (Switzerland). -2021. Vol.13. -№ 3. -Р. 1-12.
Nurgaliyeva G.,Tazhigulova A., Artykbayeva E., Akhmetova G.,Arystanova A. Pedagogical technology of using e-books in Kazakhstan//Revista Espacios.-2019. –Vol.40. -№ 2 –Р. 27..
Altayev N. The role of motivation in studying physics in the schools of kazakhstan // Актуальные научные исследования в современном мире.-2019. Vol.50. -№ 6 –Р. 197-202
Fayzieva K. A. Modern pedagogical technologies of teaching physics in secondary school // European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences. -2020. - Vol. 8 . - № 38. -P.86
Zák, V., Kolár, P. Physicists as key players in developing a new physics curriculum // AIP Conference Proceedings.- 2019. -Vol. 2152,- 030041 .
Docktor J.L., Mestre J.P. Synthesis of discipline-based education research in physics // Physical Review Special Topics - Physics Education Research. . -2014. -Vol. 10. № 2. 020119
Dervic D., Glamocic D. S., Gazibegovic-Busuladzic A.,Mesic V. Teaching physics with simulations: Teacher-centered versus student-centered approaches // Journal of Baltic Science Education. -2018. -Vol. 17. № 2. -Р. 1-288
Kola A. J. . Investigating the conceptual understanding of physics through an Interactive Lecture-Engagement // Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE, -2017. -Vol. 6. - № 1. -Р. 1-82
Thahir A., Anwar C., Saregar A., Choirian L., Susanti F., Pricilia. The Effectiveness of STEM Learning: Scientific Attitudes and Students’ Conceptual Understanding // Jou
rnal of Physics Conference Series -2020. –Vol.1467. – 012008
Meilina I. L., Handayanto S. K., Muhardjito M. Modelling instruction effect with different reasoning ability on physics conceptual understanding by controlling the prior knowledge // Physics Education Journal. -2020. -Vol. 4. - № 2. -Р. 1-73
Rahmawati E.N., Jumadi, Astuti D. P. Development of e-handout assisted by PhET simulation with problem based learning (PBL) model about momentum conservation law and collision to train students' conceptual understanding // Journal of Physics. -2017. -Vol. 1440 , -№ 1. -P. 012048.