КОМПЬЮТЕРЛІК ЖЕЛІЛЕР КУРСЫНДА CISCO PACKET TRACER–ДІ МОДЕЛЬДЕУ
91 98
Кілт сөздер:
Компьютерлік желі, Cisco Packet Tracer, модельдеу, имитациялау, TCP/IP желісі, DNS сервер.Аңдатпа
Компьютерлік желілер курсы әдетте дәріс пен практикалық сабақты қамтитын аралас режимде оқытылады, ал бетпе-бет теориялық сабақтан басқа студенттер технология мен мазмұнды бағалау үшін практикалық сабақтардан өтуі керек. Дегенмен, TCP/IP желісінің көп деңгейлі күрделілігі, клиенттік және серверлік инфрақұрылымның қосылуы мен конфигурациясы, статикалық және динамикалық IP мекенжай конфигурациясындағы айырмашылықтар сияқты компьютерлік желілер курсының абстракциялары студенттерге компьютерлік желі технологиясының негізгі тұжырымдамасын түсіну және меңгеру үшін үлкен міндет қойды. Осылайша, Компьютерлік Желілер курсын оқытуда компьютерлік желілерді модельдеу және визуализациялау құралдарын қолдануға негізделген тәсіл оқытушылар мен студенттер үшін пайдалы болып саналады. Бұл зерттеуде Cisco Packet Tracer компьютерлік желіні модельдеу бағдарламалық құралы компьютерлік желілер (KJ2212) курсында қолданылды. Студенттер (N=55) Cisco Packet Tracer бағдарламасымен таныса отырып, оның негізінде Cisco стандартына сәйкес дербес компьютерді, серверлерді және қосқыштарды баптау операцияларынан тұратын ғаламдық желіні дайындады. Кейіннен сауалнама арқылы студенттердің пікірлері және олардың Cisco Packet Tracer компьютерлік желілерді оқытудағы тиімділігі туралы түсініктері толық зерделенді. Барлық кері байланыс SPSS 16.0 көмегімен статистикалық түрде зерттелді. Сипаттамалық нәтижелерді талдаудан барлық студенттер Cisco Packet Tracer оларға компьютерлік желілердің бірнеше негізгі тұжырымдамаларын түсінуге және сонымен бірге курс барысында кездескен кейбір абстракцияларды жоюға сәтті көмектескенімен келіскен (N=32: Толық Келіседі; N=23: Келіседі). Cisco Packet Tracer модельдеу және визуализациялау құралы ретінде өзін Компьютерлік желілер курсын оқытуды қолдайтын тиімді бағдарламалық құрал ретінде көрсетті.
Әдебиеттер тізімі
Anisetti, M., Bellandi, V., Colombo, F., Cremonini, M., Damiani, E., Frati, F., … & Rebeccani, D. (2007). Learning computer networking on open paravirtual laboratories. IEEE Transactions on Education, 50(4), 302-311. https://doi.org/10.1109/te. 2007.904584
Chang, R. K. (2004, June). Teaching computer networking with the help of personal computer networks. In Proceedings of the 9th annual SIGCSE conference on Innovation and technology in computer science education (pp. 208-212). https://doi.org/10.1145/ 1007996.1008052
Frezzo, D. C., Behrens, J. T., & Mislevy, R. J. (2010). Design patterns for learning and assessment: Facilitating the introduction of a complex simulation-based learning environment into a community of instructors. Journal of Science Education and Technology, 19(2), 105-114. http://doi.org/10.1007/s10956-009-9192-0
Gil. P., Garcia, G. J., Delgado, A., Medina, R. M., Calderon, A., & Marti, P. (2015). Computer networks virtualization with GNS3: Evaluating a solution to optimize resources and achieve a distance learning. In Proceedings – Frontiers in Educaion Conference, FIE (Vol. 2015-Febru, pp. 1-4). IEEE. https://doi.org/10.1109.fie.2014.7044343
Herbert, B. M., & Wigley, G. B. (2015). The Role of Cisco Virtual Internet Routing Lab in network training environments. (Honours Thesis).
Janitor, J., Jakab, F., & Kniewald, K. (2010). Visual learning tools for teaching/leraning computer networks: Cisco Networking Academy and Packet Tracer. In Networking and Services (ICNS), 2010 Sixth International Conference on (pp. 351-355). IEEE. https://doi.org/10.1109/icns.2010.55
Javid, S. R. (2014). Role of Packet Tracer in learning Computer Networks. International Journal of Advanced Research in Computer and Communication Engineering, 3(5), 6508-6511.
Kainz, O., Cymbalak, D., Lamer, J., Michalko, M., & Jakab, F. (2016). Innovative methodology and implementation of simulation exercises to the Computer networks cources. InICETA 2015-13th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, Proceedings (pp. 1-6). IEEE. https://doi.org/10.1109/ iceta.2015.7558481
Kurose, J. F., & Ross, K. W. (2017). Computer networking: a top-down approach. Pearson (7th ed., Vol. 7). Esses: Pearson Education Limited.
Liangxu Sun, Jiansheng Wu, Yujun Zhang, & Hang Yin. (2013). Comparison between physical devices and simulator software for Cisco network technology teaching. In 2013 8th International Conference on Computer Science & Education (pp 1357-1360). IEEE. https://doi.org/10.1109/iccse.2013.6554134
Makasiranondh, W., Maj, S. P., & Veal, D. (2010). Pedagogical evaluation of simulation tools usage in Network Technology Education. World Transactions on Engineering and Technology Education, 8(3), 321-326.
Sarkar, N. I. (2005). LAN-Designer: A software tool to enhance learning and teaching server-based LAN design. International Journal of Information and Communication Technology Education (IJICTE), 1(2), 74-86. https://doi.org/10.4018/jicte.2005040107