БОЛАШАҚ МАТЕМАТИК МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУДА «АКТУАРЛЫҚ ЖӘНЕ ҚАРЖЫЛЫҚ МАТЕМАТИКА» ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
128 128
Кілт сөздер:
«Актуарлық және қаржылық математика» пәні, болашақ математик мамандар, эксперимент, оқу тәжірибесі, оқыту технологиясы, дағды, оқыту әдістері.Аңдатпа
Мақалада актуарлық және қаржылық математиканы оқу бағдарламасына енгізуге байланысты математика мамандығы студенттерін оқытудың өзекті мәселелері қарастырылған. Мақаланың алғышарттары қаржылық және сақтандыру қызметі саласында студенттерге сапалы білім беру қажеттілігі болып табылады. Актуарлық және қаржылық математиканы оқытудың әртүрлі әдістері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері, сондай-ақ осы саладағы білікті мұғалімдердің жетіспеушілігіне байланысты мәселелер қарастырылады. Авторлар студенттердің алған білімдерін іс жүзінде қолдана алуы үшін оқытуда практикалық сабақтар мен заманауи технологияларды қолданудың маңыздылығын атап көрсетеді. Зерттеуді жүргізу үшін біз ғылыми әдебиеттерді талдау, студенттер мен оқытушылардан сұхбат алу, сондай-ақ әр түрлі университеттердегі оқу жоспарлары мен бағдарламаларын салыстырмалы талдау әдістерін қолдандық. Зерттеу нәтижесінде актуарлық және қаржылық математиканы оқыту сапасына байланысты мәселелер анықталып, оларды шешу жолдары ұсынылды. Авторлар оқыту мен тәжірибені ұйымдастыруға жаңа тәсілдер енгізу, сонымен қатар мұғалімдердің біліктілігін арттыру қажеттігін атап өтеді. Зерттеу жұмысының нәтижелерін болашақта актуарлық және қаржылық математика саласындағы білім сапасын арттыруға, сонымен қатар жаңа оқу жоспарлары мен бағдарламаларын жасауға пайдалануға болады.
Әдебиеттер тізімі
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Ang L., Beames S. The impact of digital technologies on teaching and learning in K-12 education: An overview of reviews // British Journal of Educational Technology – 2018 – №49 (3) – P. – 454–468.
Borovcnik M., Kapadia R. Probability and statistics: The role of practice and research in teaching and learning // In Teaching Statistics in School Mathematics-Challenges for Teaching and Teacher Education – 2014 – Springer, Dordrecht – Р. – 3–15.
Кузьмин А., Дайкешев О. Использование кейс-метода в обучении студентов актуарной математике // Вестник КазНУ – 2019 – Серия педагогических наук – №2 (72) – С. – 121–127.
Bajtelsmit V., Bouzouita R. Actuarial education and the use of technology: A survey of current practice // North American Actuarial Journal – 2015 – №19 (3) – Р. – 211–224.
Engel J., Grimaldi J. Teaching financial mathematics with technology // International Journal of Mathematical Education in Science and Technology – 2014 – №45 (4) – Р. – 489–500.
Leshin L., Littenberg-Tobias J., Reich J. Going digital: The changing role of technology in education // International Journal of Educational Technology in Higher Education – 2018 – №15 (1) – Р. – 1–8.
Maynard T., Bontis N. Financial literacy among university students: An exploratory study // International Journal of Economics and Finance – 2013 – №5 (3) – Р. – 51–64.
Poole A., O'Farrell C. The assumptions, math, and profit of closed systems: Using interactive simulations to teach financial mathematics // Journal of Interactive Online Learning – 2015 – №13 (3) – Р. – 121–137.
Байтугелова Р. М., Кушербаева Г. Б. Интеграция актуарной и финансовой математики в образовательный процесс казахстанских вузов // Вестник КазНУ – 2015 – Серия экономическая - №6 (104) – С. – 55–63.
Абжанов Р.Т. Применение информационных технологий в преподавании актуарной математики // Вестник КазНУ – 2017 – Серия педагогических наук - №1 (61) – С. – 16–20.
Назарбаев И. А., Сапаргалиева Д. К. Проблемы и перспективы развития актуарной математики в Казахстане // Вестник КазНУ – 2018 – Серия педагогических наук – №1 (63) – С. – 21–26.
Кабденова Г.Ж., Смагулова Г.Е. Методика обучения актуарной математики студентов экономических специальностей на основе развития творческого мышления // Вестник КазНУ – 2017 - Серия педагогических наук – №1 (61) – С. – 9–15.
И.В. Сухорукова, Н.А. Чистякова. Методические подходы преподавания актуарной математики. Актуальные проблемы преподавания математики в техническом ВУЗе // 2019.
REFERENCES
Ang L., Beames S. The impact of digital technologies on teaching and learning in K-12 education: An overview of reviews // British Journal of Educational Technology – 2018 – №49 (3) – P. 454–468.
Borovcnik M., Kapadia R. Probability and statistics: The role of practice and research in teaching and learning // In Teaching Statistics in School Mathematics-Challenges for Teaching and Teacher Education – 2014 – Springer, Dordrecht – Р .3–15.
Kuz'min A., Daikeshev O. Ispol'zovanie keis-metoda v obuchenii studentov aktuarnoi matematike [Using the case method in teaching actuarial mathematics to students] // Vestnik KaZNU – 2019 - Seriya pedagogicheskikh nauk – №2 (72) – S.121–127. [In Russian].
Bajtelsmit V., Bouzouita R. Actuarial education and the use of technology: A survey of current practice // North American Actuarial Journal – 2015 – №19 (3) – Р. 211–224.
Engel J., Grimaldi J. Teaching financial mathematics with technology // International Journal of Mathematical Education in Science and Technology – 2014 – №45 (4) – Р. 489–500.
Leshin L., Littenberg-Tobias J., Reich J. Going digital: The changing role of technology in education // International Journal of Educational Technology in Higher Education – 2018 – №15(1) – Р. 1–8.
Maynard T., Bontis N. Financial literacy among university students: An exploratory study // International Journal of Economics and Finance – 2013 – №5 (3) – Р. 51–64.
Poole A., O'Farrell C. The assumptions, math, and profit of closed systems: Using interactive simulations to teach financial mathematics //. Journal of Interactive Online Learning – 2015 – №13(3) – Р. 121–137.
Baitugelova R.M., Kusherbaeva G.B. Integratsiya aktuarnoi i finansovoi matematiki v obrazovatel'nyi protsess kazakhstanskikh vuzov [Integration of actuarial and financial mathematics into the educational process of Kazakhstani universities] // Vestnik KaZNU – 2015 – Seriya ehkonomicheskaya – №6(104) – S. 55–63. [In Russian].
Abzhanov R. T. Primenenie informatsionnykh tekhnologii v prepodavanii aktuarnoi matematiki [Application of information technologies in teaching actuarial mathematics] // Vestnik KaZNU – 2017 – Seriya pedagogicheskikh nauk – №1 (61) – S. 16–20. [In Russian].
Nazarbaev I A., Sapargalieva D. K. Problemy i perspektivy razvitiya aktuarnoi matematiki v Kazakhstane [Problems and prospects of actuarial mathematics development in Kazakhstan] // Vestnik KaZNU – 2018 – Seriya pedagogicheskikh nauk – №1(63) – S. 21–26. [In Russian].
Kabdenova G. ZH., Smagulova G. E. Metodika obucheniya aktuarnoi matematiki studentov ehkonomicheskikh spetsial'nostei na osnove razvitiya tvorcheskogo myshleniya [Methods of teaching actuarial mathematics to students of economic specialties based on the development of creative thinking] // Vestnik KaZNU – 2017 – Seriya pedagogicheskikh nauk – №1 (61) – S. 9–15. [In Russian].
I.V. Sukhorukova, N.A. Chistyakova. Metodicheskie podkhody prepodavaniya aktuarnoi matematiki. [Methodological approaches of teaching actuarial mathematics] Aktual'nye problemy prepodavaniya matematiki v tekhnicheskom VUZe // 2019 [In Russian].