Coursera платформасында бейресми оқыту: аймақтық университет тәжірибесі
26 21
Кілт сөздер:
бейресми білім, Coursera, жеке даму, кәсіби даму, тіл деңгейі, университет студенттері.Аңдатпа
Бұл мақалада Coursera платформасындағы жаппай ашық онлайн курстарды Қазақстан Республикасында бейресми білім беру ресурсы ретінде пайдалану талқыланады. Авторлар бейресми білім беруді студенттердің тұлғалық және кәсіби дамуының стратегияларының бірі ретінде анықтайды. Зерттеудің мақсаты – оқитын тіл мамандықтарының тілдік деңгейін арттыруда жаппай ашық онлайн курстардың тиімділігін анықтау. Авторлар зерттеу процесінде жиналған нәтижелерді теориялық және салыстырмалы талдау, мазмұнды талдау, педагогикалық эксперимент және тестілеу әдістерінің кешенін пайдалана отырып ұсынды. Жұмыста параметрлік емес статистикалық критерий Mann-Whitney U-тесті және SPSS Statistics 27.0 бағдарламасы сияқты математикалық статистика әдістері қолданылды. Педагогикалық экспериментке Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университетінің «Шет тілі: екі шет тілі» білім беру бағдарламасының 3 курсының 68 студенті қатысты. Деректер Coursera платформасындағы 4 жаппай ашық онлайн курстарынан жиналды: “Work Smarter, Not Harder: Time Management for Personal & Professional Productivity”, “Programming for Everybody (Getting Started with Python)”, “Project Management: The Basics for Success”, “Leading teams: Building Effective Team Cultures”. Жүргізілген эмпирикалық зерттеулер мен жасалған қорытындылар Coursera платформасындағы жаппай ашық онлайн курстар тілді меңгеру деңгейін 23,6%-ға арттыратынын, студенттерге университеттен тыс уақытта өз мақсаттарын жүзеге асыруға мүмкіндік беретінін, сонымен қатар метатанымдық қабілеттерін дамытатынын көрсетті.
Әдебиеттер тізімі
Национальный план развития Республики Казахстан до 2025 года. [Электронный ресурс]. URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/U1800000636 (дата обращения 16.01.2024)
Концепция развития высшего образования и науки в Республике Казахстан на 2023-2029 годы. [Электронный ресурс]. URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/P2300000248 (дата обращения 25.01.2024)
Государственный общеобязательный стандарт высшего и послевузовского образования. [Электронный ресурс]. URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2200028916 (дата обращения 02.02.2024)
Иванищева Н.А. Неформальное образование студентов педагогических университетов // Непрерывное образование: XXI век. – 2022. – №4(40). – С. 1–10. https://doi.org/10.15393/j5.art.2022.8008
Якушина М.С. Неформальные образовательные практики в пространстве непрерывного образования педагогов // Человек и образование. – 2022. – №1(62). – С. 9–15.
Holland A.A. Effective principles of informal online learning design: A theory-building metasynthesis of qualitative research // Computer & Education. – 2019. – №128. – P. 214–226. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.09.026
Jansen R.S., Leeuwen A., Janssen J., Conijn R., Kester L. Supporting leaners’ self-regulated leaning in Massive Open Online Courses // Computer & Education. – 2020. – №146. – P. 214–226. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103771
Lee D., Lee S.L., Watson W.R. Systematic literature review on self-regulated learning in massive open online courses // Australasian Journal of Educational Technology. – 2019. – №1 (35). – P. 28–41. https://doi.org/10.14742/ajet.3749
Maldonado-Mahauad J., Perez-Sanagustin M., Kizilcec R.F., Morales N., Munoz-Gama J. Mining theory-based patterns from big data: Identifying self-regulated learning strategies in Massive Open Online Courses // Computers in Human Behavior. – 2018. – №80. – P. 179–196. https://doi.org/10.1016/j.chb.2017.11.011
Alimova Sh.Zh., Nygmetova B.D., Kairbayeva A.K. Massive open online course development: experience of a regional university // Bulletin of Ablai khan KazUIRand WL. Series “Pedagogical Sciences”. – 2022. – №4(67). – P. 57–68. https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.67.4.005
Amado C., Dorotea N., Pedro A., Piedade J. MOOCs Design: A Conceptual Framework for Continuous Teacher Training in Portugal // Education Sciences. – 2022. – №12(308). – P. 1–21 https://doi.org/10.3390/educsci12050308
Mahajan R., Gupta P., Singh T. Massive Open Online Courses: Concept and Implications // Indian Pediatrics. – 2019. – №56. – P. 489–495. https://doi.org/10.1007/s13312-019-1575-6
Saegusa T. Mann-Whitney test for two-phase stratified sampling // Stat. – 2020. – №1(10). – P. 1–12. https://doi.org/10.1002/sta4.321
REFERENCES
Nacionalnyi plan razvitia Respubliki Kazahstan do 2025 goda [National Development Plan of the Republic of Kazakhstan until 2025]. [Electronic resource]. URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/U1800000636 (date of access 16.01.2024) [in Russian]
Koncepcija razvitia vysshego obrazovania i nauki v Respublike Kazahstan na 2023–2029 gody [Concept for the development of higher education and science in the Republic of Kazakhstan for 2023-2029]. [Electronic resource]. URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/P2300000248 (date of access 25.01.2024) [in Russian]
Gosudarstvennyi obsheobiazatelnyi standart vysshego i poslevuzovskogo obrazovania [State compulsory standard of higher and postgraduate education]. [Electronic resource]. URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2200028916 (date of access 02.02.2024) [in Russian]
Ivanisheva N.A. Neformalnoe obrazovanie studentov pedagogicheskih universitetov [Non-formal education of students of pedagogical universities] // Nepreryvnoe obrazovanie: XXI vek. – 2022. – №4(40). – S. 1–10. https://doi.org/10.15393/j5.art.2022.8008 [in Russian]
Iakushina M.S. Neformalnye obrazovatelnye praktiki v prostranstve nepreryvnogo obrazovania pedagogov [Non-formal educational practices in the space of continuing education of teachers] // Chelovek i obrazovanie. – 2022. – №1(62). – S. 9-15. [in Russian]
Holland A.A. Effective principles of informal online learning design: A theory-building metasynthesis of qualitative research // Computer & Education. – 2019. – №128. – P. 214–226. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.09.026
Jansen R.S., Leeuwen A., Janssen J., Conijn R., Kester L. Supporting leaners’ self-regulated leaning in Massive Open Online Courses // Computer & Education. – 2020. – №146. – P. 214–226. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103771
Lee D., Lee S.L., Watson W.R. Systematic literature review on self-regulated learning in massive open online courses // Australasian Journal of Educational Technology. – 2019. – №1 (35). – P. 28–41. https://doi.org/10.14742/ajet.3749
Maldonado-Mahauad J., Perez-Sanagustin M., Kizilcec R.F., Morales N., Munoz-Gama J. Mining theory-based patterns from big data: Identifying self-regulated learning strategies in Massive Open Online Courses // Computers in Human Behavior. – 2018. – №80. – P. 179–196. https://doi.org/10.1016/j.chb.2017.11.011
Alimova Sh.Zh., Nygmetova B.D., Kairbayeva A.K. Massive open online course development: experience of a regional university // Bulletin of Ablai khan KazUIR and WL. Series “Pedagogical Sciences”. – 2022. – №4(67). – P. 57–68. https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.67.4.005
Amado C., Dorotea N., Pedro A., Piedade J. MOOCs Design: A Conceptual Framework for Continuous Teacher Training in Portugal // Education Sciences. – 2022. – №5(12). – P. 1–21. https://doi.org/10.3390/educsci12050308
Mahajan R., Gupta P., Singh T. Massive Open Online Courses: Concept and Implications // Indian Pediatrics. – 2019. – №56. – P. 489-495. https://doi.org/10.1007/s13312-019-1575-6
Saegusa T. Mann-Whitney test for two-phase stratified sampling // Stat. – 2021. – №1(10). – P. 1–12. https://doi.org/10.1002/sta4.321