Шетел тілін оқытуда мотивацияны активизациялау
16 48
Кілт сөздер:
мотивация, шет тілі, мұғалім, оқушы, әдістеме, дамыту.Аңдатпа
Бұл мақалада сабақтың мотивациясы, жаңалығы және әр түрлі формалары мен әдістері арқылы шетел тілін оқыту студенттердің ұсынылған материалдарды қабылдауын жақсартуға және олардың білім деңгейін арттыруға қалай тиімді әсер ететіні қарастырылады. Сонымен қатар бұл аталмыш тәсілдер шетел тілі сабағында білім алушылардың танымдық іс-әрекетін байытатыны, жүйелейтіні және жандандыратыны дәлелденеді. Шетел тілін оқытудың заманауи әдістеріне және оқытудың әртүрлі формаларына анықтама беріледі. Ең бастысы, алған білімдерін практика негізінде қолдана отырып, кәсіптік мамандық иесі ретінде жұмыс барысында кеңінен қолдануға ықпал етеді. Сонымен бірге сабақтың дәстүрлі емес технологиялары түсіндіріледі, білім алушы үшін пайдалы, оқытушы үшін тиімді жұмыс әдістері де сараланады. Инновациялық педагогикалық технологиялар мен дәстүрлі емес технологиялар, сабақтарда жаңа ақпараттық технологияларды тиімді және қызықты пайдалануға мүмкіндік беретін басқа білім беру әдістерімен байланысты тренингтер, оқытудың жаңа әдістері мен әдістемелеріне анықтамалар мен түсініктемелер ұсынылады. Біз сабақ барысында экскурсиялар, әңгімелер, жобалар, ойындар ұйымдастыра отырып, сабақты музыкалық шығармалармен сүйемелдеу түрлеріне де тоқталдық. Бұл мақалада шет тілі мұғалімдері арасында шетел тілі сабағындағы мотивация мен инновацияға қатынасы және ой-пікірлері туралы сауалнаманың нәтижелері талқыланады.
Әдебиеттер тізімі
Панина Г.С., Вавилова Л.Н. Современные способы активизации обучения: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 175 с.
Кнодель Л.В. Компетенция и компетентность в сфере обучения иностранным языкам: монография. – Киев: ФОП Кандиба Т.П., 2019. – 297 с.
Искакова П.К. Жоғары оқу орындарындағы инновациялық білім беру үдерістерін басқаруды кәсіби қалыптастыру: пед. ғыл. канд. … автореф. – Түркістан, 2012. – 31 б.
Freeman S.Y., Freeman E.D. ESL/EFL Teaching: Principles for Success. – Portsmouth, NH: Heinemann, 2012. – 166 p.
Мухина С.А. Нетрадиционные педагогические технологии в обучении. – М.: Просвещение, 2014. – 384 с. 6. Ayapova K., Yesanov M. Organization of Music Lessons by the Teacher in Various Ways // Miasto Przyszłości. – 2022. – Т. 27. – Р. 189–191. 7. Pranawengtias W. Undergraduate students' motivation on English language learning at Universitas Teknokrat Indonesia // Journal of English Language Teaching and Learning. – 2022. – Т. 3. – №2. – Р. 27–32. 8. Darvin R., Norton B. Investment and motivation in language learning: What's the difference? // Language teaching. – 2023. – Т. 56. – №1. – Р. 29–40. 9. Dörnyei Z., Ushioda E. Teaching and researching motivation. – Routledge, 2021. – 296 р. 10. Filgona J. et al. Motivation in learning // Asian Journal of Education and social studies. – 2020. – Т. 10. – №4. – Р. 16–37. 11. Dörnyei Z. Innovations and challenges in language learning motivation. – Routledge, 2020. – 186 р. 12. Kumorová Z. An innovation in the preparation of teachers of language using multimedia-based education // EDULEARN22 Proceedings. – IATED, 2022. – С. 1191–1197.
REFERENCES
Panina G.S., Vavilova L.N., Sovremennye sposoby aktivizacii obuchenia [Modern ways of activating learning]: uchebnoe posobie dlia studentov vysshih uchebnyh zavedeniy. – М.: Izdatelskiy centr «Academia», 2008. – 175 s. [in Russian]
Knodel L.V., Kompetencia i kompetentnost v sfere obuchenia inostrannym iazykam: monografia [Competence and competency in the field of teaching foreign languages: monography]. – Kiev: FOP Kandiba T.P., 2019. – 297 s. [in Russian]
Iskakova P.K. Jogargy oqu oryndaryndagy innovacialyq bilim bery uderisterin basqarudy kasibi qalyptastyru: ped. gyl. kand. … avtoref. [Professional formation of management of innovative educational processes in universities: abstract]. – Turkistan, 2012. – 31 b. [in Kazakh]
Freeman S.Y., Freeman E.D. ESL/EFL Teaching: Principles for Success. – Portsmouth, NH: Heinemann, 2012. – 166 p.
Muhina S.A. Netradicionnye pedagogicheskie tehnologii v obuchenii [Non-traditional pedagogical technologies in teaching]. – М.: Prosveshenie, 2014. – 384 s. [in Russian] 6. Ayapova K., Yesanov M. Organization of Music Lessons by the Teacher in Various Ways // Miasto Przyszłości. – 2022. – Т. 27. – Р. 189–191. 7. Pranawengtias W. Undergraduate students' motivation on English language learning at Universitas Teknokrat Indonesia // Journal of English Language Teaching and Learning. – 2022. – Т. 3. – №2. – Р. 27–32. 8. Darvin R., Norton B. Investment and motivation in language learning: What's the difference? // Language teaching. – 2023. – Т. 56. – №1. – Р. 29–40. 9. Dörnyei Z., Ushioda E. Teaching and researching motivation. – Routledge, 2021. – 296 р. 10. Filgona J. et al. Motivation in learning // Asian Journal of Education and social studies. – 2020. – Т. 10. – №4. – Р. 16–37. 11. Dörnyei Z. Innovations and challenges in language learning motivation. – Routledge, 2020. – 186 р. 12. Kumorová Z. An innovation in the preparation of teachers of language using multimedia-based education // EDULEARN22 Proceedings. – IATED, 2022. – С. 1191–1197.