Есептер шығару арқылы оқушылардың математикалық интуициясы мен логикасын дамыту

113 201

Авторлар

  • Ю.И. Попова М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
  • М.А. Абдуалиева М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Кілт сөздер:

математикалық интуиция, логика, математика, оқушы, оқу процесі.

Аңдатпа

Мақалада авторлар мектептегі оқу процесінде оқушылардың математикалық
интуициясы мен логикасын дамытудың өзекті мәселесін қарастырады. Бұл мәселе
Қазақстанда аз зерттелген және осы салада қосымша зерттеулерді қажет етеді. Мақалада оқушылардың математикалық интуициясы мен логикасын дамыту бойынша әдебиеттерді талдау қорытындыланады, зерттеудің негізгі мазмұны есептерді шешу барысында оқушылардың интуитивтік және логикалық ойлауын анықтау және сапалы нәтижелерді қамтамасыз ету бойынша тұжырымдау эксперименті болып табылады. Осы зерттеу нәтижесінде оқушылардың көпшілігінде есептерді шығару барысында математикалық интуиция мен логика дағдылары жоқ екені анықталды. Оқушылардың интуитивтік және
логикалық ойлауын дамыту үшін математикадан стандартты емес тапсырмалар түріндегі қосымша материалды енгізу қажет, бұл оқудың тиімділігін арттырып, оқу процесіне барлық оқушыларды тартуға мүмкіндік береді деген қорытынды жасалды. Авторлар сабақта
оқушылардың логикалық және интуитивті ойлауын дамыту үшін мұғалімдерге практикалық ұсыныстар береді. Бұл мақала және зерттеу нәтижелері жалпы білім беретін мектептердің мұғалімдеріне, жас ғалымдарға, мектеп әдіскерлеріне қызықты болады.

Әдебиеттер тізімі

СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ

Yohanes R.S. Pengembangan Model Pembelajaran Matematika untuk Mengaktifkan Otak Kanan Unpublished Disertation. – Surabaya: UNESA, 2007. – 108 h.

Маликов Т.С. Соотношение интуиции и логики в математике и ее обучении: монография. –Алматы: НИЦ «Гылым», 2002. – 166 с. 3. Fischbein E. The Interaction between The Formal, The Algorithmic and The Intuitive Components in A Mathematical Activity. In R.Biehler, R.W. Scholz, R. Straser, & B. Winkelmann (Eds.). In the book: Didactics of Mathematics as a Scientific Discipline. – Dordrecht: Kluwer Academic, 1994. – S. 231–245.

Выготский Л.С. Мышление и речь. Психика, сознание, бессознательное. – М.: Изд-во «Лабиринт», 2000. – 368 c.

Войтов А.Г. Самоучитель мышления. – 2-е изд. – М.: Информационно-внедренческий центр «Маркетинг», 2001. – 408 с.

Колягин Ю.М., Луканкин Г.Л. и др. Методика преподавания математики. – М.: Просвещение, 2018. – 480 с.

Сефибеков С.Р. Учитель, умей направлять ученика // Математика в школе. – 1991. – №5. – С. 50–52.

Слепкань З.И. Психолого-педагогические основы обучения математике: метод. пособие. – К.: Рад. школа, 2018. – 192 с.

Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. – М.: Просвещение, 2019. – 77 c.

Битянова М.Р., Азарова Ж.В., Афанасьева Е.И., Васильева Н.Л. Работа психолога в школе. – М.: Совершенство, 1998. – 238 с.

Дворяткина С.Н., Щербатых С.В. Роль системы дополнительного профессионального образования в развитии нового стиля мышления современного специалиста (на примере переподготовки учителя математики) // Психология образования в поликультурном пространстве. – 2019. – №3 (47). – С. 76–88.

Евдокимова И. С., Шатохина А. А. Развитие математической интуиции учащихся // Научно-методический электронный журнал «Концепт». – 2017. – Т. 39. – С. 2021–2025.

REFERENCES

Yohanes R.S. Pengembangan Model Pembelajaran Matematika untuk Mengaktifkan Otak Kanan Unpublished Disertation [Development of mathematical learning Model to activate the right brain Unpublished dissertation]. – Surabaya: UNESA, 2007. – 108 h. [in Indonesian]

Malikov T.S. Sootnoshenie intuicii i logiki v matematike i ee obuchenii: monografiia [The relationship of intuition and logic in mathematics and its teaching: monograph]. – Almaty: NIC «Gylym», 2002. – 166 s. [in Russian]

Fischbein E. The Interaction between The Formal, The Algorithmic and The Intuitive Components in A Mathematical Activity. In R.Biehler, R.W. Scholz, R. Straser, & B. Winkelmann (Eds.). In the book: Didactics of Mathematics as a Scientific Discipline. – Dordrecht: Kluwer Academic, 1994. – S. 231–245.

Vygotski L.S. Myshlenie i rech. Psihika, soznanie, bessoznatelnoe [Thinking and speech. Psyche, consciousness, unconscious]. – M.: Izd-vo «Labirint», 2000. – 368 c. [in Russian]

Voitov A.G. Samouchitel myshleniia [A self-help guide to thinking]. – 2-e izd. – M.: Informacionno-vnedrencheski centr «Marketing», 2000. – 368 s. [in Russian]

Koliagin Ju.M., Lukankin G.L. i dr. Metodika prepodavaniia matematiki [Methods of teaching mathematics]. – M.: Prosveshenie, 2018. – 408 s. [in Russian]

Sefibekov S.R. Uchitel, umei napravliat uchenika [Teacher, be able to guide the pupil] // Matematika v shkole. – 2020. – №5. – S. 50–52. [in Russian]

Slepkan Z.I. Psihologo-pedagogicheskie osnovy obucheniia matematike: metod. posobie. – K.: Rad. shkola, 2018. – 192 s. [in Russian]

Shukina G.I. Aktivizaciia poznavatelnoi deiatelnosti uchashihsia v uchebnom processe [Activation of cognitive activity of students in the educational process]. – M.: Prosveshenie, 2019. – 77 c. [in Russian]

Bitianova M.R., Azarova Zh.V., Afanasieva E.I., Vasilieva N.L. Rabota psihologa v shkole [The work of a psychologist at school]. – M.: Sovershenstvo, 1998. – 238 s. [in Russian]

Dvoriatkina S.N., Sherbatyh S.V. Rol sistemy dopolnitelnogo professionalnogo obrazovaniia v razvitii novogo stilia myshleniia sovremennogo specialista (na primere perepodgotovki uchitelia matematiki) // Psihologija obrazovaniia v polikulturnom prostranstve [The role of the system of additional professional education in the development of a new style of thinking of a modern specialist (on the example of retraining a mathematics teacher)]. – 2019. – №3 (47). – S. 76–88. [in Russian]

Evdokimova I.S., Shatohina A.A. Razvitie matematicheskoi intuicii uchashihsia [Development of students' mathematical intuition] // Nauchno-metodicheski elektronnyi jurnal «Koncept». – 2017. – T. 39. – S. 2021–2025. [in Russian]

Жүктеулер

Жарияланды

2022-12-29

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ