Пандемия кезіндегі ағылшын тілі пәні мұғалімдерінің педагогикалық мәдениетін қалыптастыру

Авторлар

Кілт сөздер:

пандемия, білім беру жүйесі, мұғалімнің педагогикалық мәдениеті, тәрбие жұмысы, педагогика.

Аңдатпа

Педагогикалық мәдениет тақырыбы сан қырлы. Ол мұғалімнің кәсіби біліктілігі мен рухани адамгершілік тұрғысынан толық адам болуын талап ететін, сөйлеу дағдысы арқылы баламен қатынасын көрсететін, педагогикалық мәселелерді шығармашылық тұрғысынан шешіп, білім беру мен тәрбиелеу саласында жоғары нәтиже көрсетіп жүретін мұғалім моделі. Зерттеуімізде пандемия кезінде мұғалімдердің педагогикалық мәдениетін қалыптастыру мәселесін қалай шешуге болатынын талқылап көрдік. Қашықтан оқыту процесі білім беру жүйесінде біраз өзгерістер енгізді. Жаңа форматта сабақ өткізу
мұғалімдерден сабырлылық пен асқан төзімділікті талап етті. Педагогикалық мәдениетін қалыптастыру мен дамыту мектепте оқушылар мен әріптестер арасында оңтайлы жүретін
болса, пандемия кезінде мұғалім оқшауланып, жаңа жүйеге тап болды. Қиын сәттерде тез шешім таба білетін мұғалімдер қашықтан оқыту кезінде де өзінің біліктілігін арттыруды,
жаңа форматта қарым-қатынас орнатуды үйренді. Мұғалімдердің онлайн форматта сабақ өткізу әдістемесінен бастап, оқушылармен қарым-қатынас құру принципіне дейін
талқыланып келеді. Оқушылар мен ата-аналарға қолдау көрсетіп, оқыту процесін мейлінше жеңіл, қолжетімді, тиімді өткізуді басты назарда ұстады. Пандемия кезінде мұғалімдерге
түрлі платформа арқылы семинарлар мен тренингтер өткізілді. Қашықтан сабақ өткізу үшін тиімді платформалардың құрылымы мен тиімділігін талқылаған жиналыстар өткізілген.
Оқушыларға білім беруді оңтайландыру мәселесі, мұғалімнің ішкі дайындығы, қарым-қатынас этикасы білім беру ұйымдарының негізгі тақырыбы болды. Ағылшын тілі пәні
мұғалімдеріне сауалнама жүргізіліп, нәтижесі талқыланды.

Әдебиеттер тізімі

Беленький Г.И. Приобщение к искусству слова: (раздумья о преподавании литературы в школе). – М.: Просвещение, 2015. – 192 с.

Блюмкин В.А., Гумницкий Г.Н., Цырлина Т.В. Нравственное воспитание: философско-эстетические основы. – Воронеж: изд-во Воронеж. ун-та, 2014. – 142 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность, сознание, личность. – М.: Педагогика, 2020. – 304 с.

Сластёнин В.А. Профессионализм учителя как явление педагогической культуры // Управление современной школой. Завуч. – 2019. – №6. – С. 79–94.

Степанов П.В. Личность среди других понятий о человеке // Научно-методический журнал заместителя директора школы по воспитательной работе. Центр «Педагогический поиск». – 2015. – №4. – С. 141–144.

Фёдорова С.Н. Профессиональная культура педагога // Педагогика. – 2019. – №2. – С. 65–70.

Базаров Т.Ю. Компетенция будущего: квалификация? Компетентность (критерии качества?) [Электронный ресурс]. URL: http://tftsu.ru:8080/razum.rutftsu.ru/publecctures/lecture_06.html.

Байденко В.И. Выявление состава компетенций выпускников вузов как необходимый этап проектирования ГОС ВПО нового поколения. – М., 2016. – 53 с.

Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. – М., 2019.

Махмурян К.С. Структура, содержание и уровни профессиональной компетентности учителя иностранного языка // Сборник статей МГПУ, МИОО. – М., 2020.

Исеев Р.Р. Опыт дистанционного контроля успеваемости и аттестации студентов в условиях пандемии // The Newman In Foreign Policy. – №54 (98) Vol. 3, 2020. – P. 6–20.

Мальцев В.А., Мальцев К.В. Пандемия и образование // Московский академический экономический форум-2020 / Научные труды ВЭО России (том 224). – М., 2020. – С. 402–415.

Ауэзов Б.Н., Беркимбаев К.М. Педагогическая культура как составляющая профессиональной культуры педагога // Молодой ученый. – 2017. – №4 (138). – С. 354–356.

Амирова З.Б., Агамурадова Р.Ш., Рагимханова Л.К. Современные образовательные технологии формирования коммуникативной культуры учителей иностранных языков // Мир науки, культуры, образования. – 2021. – №4 (59). – С. 122–124.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-03-31

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ