БОЛАШАҚ ЭКОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН АРТТЫРУДА МОБИЛЬДІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ

Авторлар

  • Д.К. СУНАКБАЕВА Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
  • Д.Х. ЮЛДАШБЕК Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

мобильдік оқыту, кәсіби құзыреттілік, білім беру жүйесі, мобильдік технология, болашақ экологтар, ағылшын тілін оқыту.

Аңдатпа

Қазақстанның жоғары білім берудегі ең басты мақсаты кәсібилік, коммуникативтілік және шет тілдік құзыреттілігі, сыни ойлау стилі мен шығармашылық әлеуеті қалыптасқан кәсіби мамандарды даярлау болып табылады. Қазіргі таңда жоғары білім беруді үздіксіз, жан-жақты дамыған, сапалы, мобильді технологияларды қолдана отырып ұйымдастыруда білім алушылардың белсенділігіне, олардың тәуелсіздігіне, қазіргі қоғамның ауыспалы сәттеріне тез бейімделе алу қабілеттілігіне басты назар аударылуы қажет. Болашақ сапалы әрі білікті экологтардың кәсіби даярлығын жетілдірудің оңтайлы резервтерін жинақтау, олардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруда және дамытуда жазық жүйеге ауысады. Жоғары мектептегі білім беру жүйесін кәсіби тұрғыда табысты іске асырудың ең басты факторы коммуникативті құзыреттілікті дамытуда бірегей шығармашылық қабілетті жоғарылатушы білім беру кеңістігін құру мәселесі туындайды. Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінде білім беруді жаңғырту және ақпараттандыру үдерісіне байланысты халықаралық деңгейдегі мамандарды даярлау және оларға берілетін білім сапасын арттыру мақсатында жоғары кәсіби құзыреттілікке ие кәсіби және шығармашылық тұлға ретінде болашақ маманның қалыптасуының жаңа педагогикалық негіздерін әзірлеуге арналған курс қалыптасқан. Болашақ экологтардың кәсіби құзыреттілігінің сапасын арттыруда жаңа технологияларды, білім беру жүйесіндегі оқытудың озық әдістерін барынша көбірек қолданған жөн. Бұл зерттеу жұмысымызда мобильдік оқыту технологиясын қолдану арқылы оқытудың сапасы мен болашақ экологтардың кәсіби құзыреттілігін дамытудың жолдары қарастырылды.

Әдебиеттер тізімі

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Ералина Э.М. Система высшего образования как фактор повышения конкурентоспособности экономики Республики Казахстан: дис. ... док. филос. – Алматы, 2018. – 154 с.

Akeshova M.M., Ernazarova D.Zh., Akeshova N.M. Formation of the communicative competence of the future ecologists in the process of foreign language teaching with the use of information

technologies // AWER Procedia Information Technology & Computer Science. – 2013. – №04. – P. 219–227.

Аналитический обзор: СНГ на пути к открытым образовательным ресурсам // Институт ЮНЕСКО по информационным технологиям в образовании. – М., 2011. – 240 с. [Электронный ресурс]. URL: URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000193654/PDF/193654rus.pdf.multi (дата обращения 07.12.2023)

Berkimbaev K.M., Akeshova M.M., Meirbekov А.Т., Meirbekova G.P. Сorrelation of the traditional approach and information-communicational technologies in training of the future ecologists in Kazakhstan // Life Science Journal. – 2013. – Volume 10(6s). – P. 501–507.

Зимин И.В. Рекомендации по подготовке содержания и структурирования электронного обучающего ресурса. – СПб, 2016. – 102 с.

Козлова Н.М. Цифровые технологии в образовании // Вестник Майкопского государственного технологического университета. – 2019. – №1/40. – С. 83–91.

Восковская А.С. Особенности обучения студентов нового поколения в условиях цифрового общества // Самоуправление. – 2019. – №2(115). – С. 288–290.

Дрыгина М.В. К вопросу использования мобильных технологий для изучения иностранного языка // Самарский научный вестник. – 2018. – №3(24). – С. 317–321.

Гузь Ю.А. Эффективное использование мобильных приложений и планшетов в обучении иностранному языку // Азимут научных исследований: педагогика и психология. – 2017. – №4. – С. 59–62.

Мобильное обучение как усовершенствование образовательной парадигмы [Электронный ресурс]. URL: https://multiurok.ru/files/mobil-noie-obuchieniie-kak-usoviershienstvovaniie.html (дата обращения 07.12.2023)

Kumari M., Vikram S. Mobile Learning: An Emerging Learning Trend // Hi Tech Whitepaper. – 2009. – Т. 11. – P. 18–29.

Rezairad M. Mobile training of new pedagogical technologies in higher education sphere // The Log of social problems and the humanities. – 2013. – P. 156–200.

Кудрявцев А.В. Новые возможности использования мобильных устройств в учебном процессе вуза // Педагогическое образование в России. – 2015. – №7. – С. 1–6.

A Pedagogical Framework for Mobile Learning: Categorizing Educational Applications of Mobile Technologies into Four Types. [Electronic resource]. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ920735.pdf (date of access 07.12.2023)

REFERENCES

Eralina E.M. Sistema vysshego obrazovania kak faktor povyshenia konkurentosposobnosti ekonomiki Respubliki Kazahstan [The higher education system as a factor of increasing the competitiveness of the economy of the Republic of Kazakhstan]: dis. … dok. filosof. – Almaty, 2018. – 154 s. [in Russian]

Akeshova M.M., Ernazarova D.Zh., Akeshova N.M. Formation of the communicative competence of the future ecologists in the process of foreign language teaching with the use of information technologies // AWER Procedia Information Technology & Computer Science. – 2013. – №04. – P. 219–227.

Analiticheskiy obzor: SNG na puti k otkrytym obrazovatelnym resursam [Analytical review: The CIS on the way to open educational resources] // Institut IuNESKO po informacionnym tehnologiam v obrazovanii. – M., 2011. – 240 s. [Electronic resource]. URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000193654/PDF/193654rus.pdf.multi (date of access 07.12.2023) [in Russian]

Berkimbaev K.M., Akeshova M.M., Meirbekov А.Т., Meirbekova G.P. Сorrelation of the traditional approach and information-communicational technologies in training of the future ecologists in Kazakhstan // Life Science Journal. – 2013. – Volume 10(6s). – P. 501–507.

Zimin I.V. Rekomendacii po podgotovke soderjania i strukturirovania elektronnogo obuchaiushego resursa [Recommendations for the preparation of the content and structuring of an electronic learning resource]. – SPb, 2016. – 102 s. [in Russian]

Kozlova N.M. Cifrovye tehnologii v obrazovanii [Digital technologies in education] // Vestnik Maikopskogo gosudarstvennogo tehnologicheskogo universiteta. – 2019. – №1/40. – S. 83–91. [in Russian]

Voskovskaia A.S. Osobennosti obuchenia studentov novogo pokolenia v usloviah cifrovogo obshestva [Features of teaching new generation students in a digital society] // Samoupravlenie. – 2019. – №2(115). – S. 288–290. [in Russian]

Drygina M.V. K voprosu ispolzovania mobilnyh tehnologiy dlia izuchenia inostrannogo iazyka [On the issue of using mobile technologies to learn a foreign language] // Samarskiy nauchnyi vestnik. – 2018. – №3(24). – S. 317–321. [in Russian]

Guz Iu.A. Effektivnoe ispolzovanie mobilnyh prilojeniy i planshetov v obuchenii inostrannomu iazyku [Effective use of mobile apps and tablets in teaching a foreign language] // Azimut nauchnyh issledovaniy: pedagogika i psihologia. – 2017. – №4. – S. 59–62. [in Russian]

Mobilnoe obuchenie kak usovershenstvovanie obrazovatelnoi paradigmy [Mobile learning as an improvement of the educational paradigm]. [Electronic resource]. URL: https://multiurok.ru/files/mobil-noie-obuchieniie-kak-usoviershienstvovaniie.html (date of access 07.12.2023) [in Russian]

Kumari M., Vikram S. Mobile Learning: An Emerging Learning Trend // Hi Tech Whitepaper. – 2009. – Т. 11. – P. 18–29.

Rezairad M. Mobile training of new pedagogical technologies in higher education sphere // The Log of social problems and the humanities. – 2013. – P. 156–200.

Kudriavcev A.V. Novye vozmojnosti ispolzovania mobilnyh ustroistv v uchebnom processe vuza [New possibilities of using mobile devices in the educational process of the university] // Pedagogicheskoe obrazovanie v Rossii. – 2015. – №7. – S. 1–6. [in Russian]

A Pedagogical Framework for Mobile Learning: Categorizing Educational Applications of Mobile Technologies into Four Types. [Electronic resource]. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ920735.pdf (date of access 07.12.2023)

Жүктеулер

Жарияланды

2024-06-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ