ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ШЕТЕЛ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ

Авторлар

Кілт сөздер:

мүмкіндіктер, кәсіби құзыреттер, болашақ шетел тілі мұғалімі, қашықтықтан оқыту, цифрлық құралдар.

Аңдатпа

Қазіргі таңда бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау үдерісінде ең алдыменен жаңашылдыққа баса назар аударылады. Жаңа жағдайда жұмыс істеуге дайын, бүгінгі жаңашылдыққа бейімделген және оған дер кезінде жауап бере алатын сапалы, жаңа маман даярлау – қазіргі уақыттың басты талабы. Осыған орай, жоғары кәсіби білім беру сапасын және оның әлемдік білім деңгейіне сәйкестігін арттырудың қоғамдық қажеттілігі туындайды. Сондықтан қазіргі таңда Қазақстанда қарқынды жүргізіліп жатқан білім беруді реформалау үдерісі азаматтардың білімін цифрландыру идеясын жүзеге асыруға бағытталған. Осындай жағдайларда мектепте қашықтықтан оқытуды жүзеге асыруға дайын, әріптестерімен, оқушылармен және ата-аналармен тіл табыса алатын, сабақ жүргізе алатын, қашықтықтан оқыту ортасында цифрлық құралдарды, қолданбаларды және платформаларды пайдалана отырып, кері байланыс жасай алатын болашақ мұғалімдерді даярлау ерекше маңызды. Мақалада 6В01718-Шетел тілі: екі шетел тілі мамандығы бойынша Қазақстан Республикасы жоғары білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты шеңберіндегі білім беру бағдарламасы екі шет тілін практикалық тұрғыдан игерудің теориясы мен әдістерін оқыту негізінде оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қазіргі инновациялық технологиялар арқылы меңгерту мәселесі де қарастырылды. Сонымен қатар, қашықтықтан оқыту жағдайында болашақ шетел тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттерін қалыптастыру мүмкіндіктері ашу мақсатында «Шетел тілін қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және әдістемесі» авторлық курсының бағдарламасы ұсынылды.

Әдебиеттер тізімі

ҚР Ғылым және жоғары білім министрінің 2022 жылғы 27 маусымдағы №28916 бұйрығына сәйкес бекітілген жоғары білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты. [Электронды ресурс]. URL: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2200028916 (қаралған күні 10.03.2023)

Насибуллов Р.Р. Развитие дистанционной формы обучения будущих учителей (конец ХХ – начало ХХI вв.): Монография / Под общ. ред. А.Н. Хузиахметова. – Казань: Татарское Республиканское издательство «Хэтер», 2013. – 176 с.

Caena F., Redecker C. Aligning teacher competence frameworks to 21st century challenges: The case for the European Digital Competence Framework for Educators (DigcompeDu) // European Journal of Education. – 2019. – №54(3). – P. 356–369. [Electronic resource]. URL: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/ejed.12345 (date of access 26.05.2023)

Джантасова Д.Д. Формирование готовности будущих учителей иностранного языка к работе в системе дистанционного обучения: дис. ... канд. пед. наук. – Караганды: КарГУ им. Академика Е.А. Букетова, 2010. – 199 с.

Саметова Ф., Киынова Ж., Орынханова Г. Цифровые образовательные ресурсы как обеспечение нового качества образования // Вестник КазНУ (серия: педагогические науки). – 2022. – №2(71). – С. 126–134.

Джантасова Д.Д. К проблеме подготовки будущих учителей иностранных языков к работе в системе дистанционного обучения. [Электронный ресурс]. URL: file:///E:/Downloads/k-probleme-podgotovki.pdf (дата обращения 15.03.2023)

Han S. Flipped classroom: Challenges and benefits of using social media in English language teaching and learning // Frontiers in Psychology. – 2022. – №13. – P. 996294. doi: 10.3389/fpsyg.2022.996294

Jiao W. An Empirical Study on Computer Flip Classroom Teaching in College English Teaching // Journal of Physics: Conference Series. – IOP Publishing, 2021. – Т. 1915. – №3. – С. 032020.

Teelken C. Compliance or pragmatism: How do academics deal with managerialism in higher education? A comparative study in three countries // Studies in higher education. – 2012. – Т. 37. – №3. – Р. 271–290.

Kovalenko M., Rusnak A., Lomonosov D. Ways of ensuring the compliance of the activities of higher education institutions with modern challenges // Baltic Journal of Economic Studies. – 2021. – Т. 7. – №5. – P. 104–113.

REFERENCES

QR Gylym jane jogary bіlіm ministrіnіn 2022 jylgy 27 mausymdagy №28916 buirygyna saikes bekіtіlgen jogary bіlіm berudіn memlekettіk jalpyga mіndettі standarty [State mandatory standard of Higher Education, approved in accordance with the order of the minister of Science and higher education of the Republic of Kazakhstan dated June 27, 2022 No. 28916]. [Electronic resource]. URL: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2200028916 (date of access 10.03.2023) [in Kazakh]

Nasibullov R.R. Razvitie distancionnoi formy obuchenia budushih uchitelei (konec XX – nachalo XXI vv.) [Development of distance learning for future teachers (late 20th – early 21st centuries)]: Monografia / Pod obsh. red. A.N. Huziahmetova. – Kazan: Tatarskoe Respublikanskoe izdatelstvo «Heter», 2013. – 176 s. [in Russian]

Caena F., Redecker C. Aligning teacher competence frameworks to 21st century challenges: The case for the European Digital Competence Framework for Educators (DigcompeDu) // European Journal of Education. – 2019. – №54(3). – P. 356–369. [Electronic resource]. URL: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/ejed.12345 (date of access 26.05.2023)

Djantasova D.D. Formirovanie gotovnosti budushih uchitelei inostrannogo iazyka k rabote v sisteme distancionnogo obuchenia [Formation of the readiness of future foreign language teachers to work in the system of distance learning]: dis. ... kand. ped. nauk. – Karagandy: KarGU im. Akademika E.A. Buketova, 2010. – 199 s. [in Russian]

Sametova F., Kiynova J., Orynhanova G. Cifrovye obrazovatelnye resursy kak obespechenie novogo kachestva obrazovania [Digital educational resources as a way to ensure a new quality of education] // Vestnik KazNU (seria: pedagogicheskie nauki). – 2022. – №2(71). – S. 126–134. [in Russian]

Djantasova D.D. K probleme podgotovki budushhih uchitelei inostrannyh iazykov k rabote v sisteme distancionnogo obuchenia [On the problem of future foreign language teacher training for work in the distance learning system]. [Electronic resource]. URL: file:///E:/Downloads/k-probleme-podgotovki.pdf (date of access 15.03.2023) [in Russian]

Han S. Flipped classroom: Challenges and benefits of using social media in English language teaching and learning // Frontiers in Psychology. – 2022. – №13. – P. 996294. doi: 10.3389/fpsyg.2022.996294

Jiao W. An Empirical Study on Computer Flip Classroom Teaching in College English Teaching // Journal of Physics: Conference Series. – IOP Publishing, 2021. – T. 1915. – №3. – S. 032020.

Teelken C. Compliance or pragmatism: How do academics deal with managerialism in higher education? A comparative study in three countries // Studies in higher education. – 2012. – T. 37. – №3. – P. 271–290.

Kovalenko M., Rusnak A., Lomonosov D. Ways of ensuring the compliance of the activities of higher education institutions with modern challenges // Baltic Journal of Economic Studies. – 2021. – T. 7. – №5. – P. 104–113.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-12-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ