САНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ ШЕТЕЛ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ-НЕГІЗДЕЛЕТІН ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Авторлар

  • МЕНДЕКЕНОВА А.Д. Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Кілт сөздер:

кәсіби құзыреттілік, кәсіби-негізделетін құзыреттілік, сандық технологиялар, сандық білім беру платформалары, блокчейн технологиясы.

Аңдатпа

Бұл ғылыми мақала сандық технологияларды қолдану арқылы болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-негізделетін құзыреттілігін қалыптастыру әдістемесін зерттеуге арналған. Ғылыми мақаланың мақсаты: сандық технологияларды қолдану арқылы болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-негізделетін құзыреттілігін қалыптастыру әдістемесін құрастыру және құрастырылған әдістемені тәжірибеде тексеру. Ғылыми мақаланың теориялық маңыздылығын анықтау үшін ғылыми жұмыстың тақырыбына байланысты әдеби дереккөздер талданды және зерттелді. «Кәсіби-негізделетін құзыреттілік» түсінігіне анықтама берілді. Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-негізделетін құзыреттілігінің субқұзыреттіліктері таныстырылды. Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-негізделетін құзыреттілігін қалыптастырудағы сандық технологияны қолданудың маңыздылығы сипатталды. Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-негізделетін құзыреттілігін қалыптастыруға арналған сандық технологиялардың түрлеріне талдау жасалды. Сандық технологиялар қатарына кіретін блокчейн технологиясының болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-негізделетін құзыреттілігін қалыптастырудағы қолданысы сипатталды. Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-негізделетін құзыреттілігін қалыптастыру әдістемесі құрастырылды. Кәсіби-негізделетін құзыреттілікті қалыптастыру әдістемесі тәжірибеде тексерілді. Тәжірибеге 106 білімгерден тұратын бақылау және тәжірибелік топтар қатысты. Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-негізделетін құзыреттілігін қалыптастыру әдістемесі «кәсіби-негізделетін сандық практикум» атты сандық білім беру платформасы негізінде құрылды. Аталған сандық практикум ішінде деректер блоктарының тізбегі жарияланды. Өткізілген тәжірибеге талдау жасалды. Жасалған талдау негізінде тәжірибенің нәтижесі шығарылды.

Әдебиеттер тізімі

Кунанбаева С.С. Теория и практика современного иноязычного образования. – Алматы: Дом печати «Эдельвейс», 2010. – 339 с.

Зеер Э.Ф. Психология профессионального образования. – М.: Издательский центр «Академия», 2003. – 480 с.

Занина Л.В. Компетентностный подход к рассмотрению деятельности преподавателя педколледжа. – Ростов на Дону: Феникс, 2008. – 217 с.

Саванкова, М.В. К вопросу формирования межкультурно-коммуникативной компетенции у студентов педагогических специальностей // Современные проблемы науки и образования. – Алматы, 2020. [Электронный ресурс]. URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=29609 (дата обращения: 27.09.2022).

Кунанбаева С.С. Компетентностное моделирование профессионального иноязычного образования: Монография. – Алматы: Дом печати «Эдельвейс», 2014. – 208 с.

Титова С.В. Модель мобильного обучения иностранным языкам // Педагогика и философия образования. – 2017. – №1. – С. 123–134.

Mendekenova A.D. Canva as an effective digital technology in foreign language education // The 4th issue of Journal of Language Research and Teaching Practice Ablai кhan Kazakh University of International Relations and World Languages. – 2021. – Vol 4. – No 4. – P. 57–66.

Кондрахина Н.Г. Цифровая трансформация иноязычного образования в оптике ключевых изменений и перспектив развития в современном обществе // Гуманитарные науки. Вестник Финансового университета. – 2021. – №11. – С. 133–138.

Богданова М.В. Использование цифровых технологий в преподавании иностранного языка // Шатиловские чтения. Цифровизация иноязычного образования. – СПб., 2020. – С. 235–239.

Тәжіғұлова Ә.І., Артықбаева Е.В., Арыстанова А.Ж. Шеттілін оқытуда цифрлық контентті құрастырудың отандық тәжірибесі // Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. – 2019. – №2 (78). – Б. 35–40.

Джусубалиева Д.М., Мынбаева А.К., Сері Л.Т. Цифровые технологии в иноязычном образовании. Дистанционное обучение: Учебно-методическое пособие. – Алматы: Издательство «Полилингва» Казахского университета международных отношений и мировых языков им. Абылай хана, 2019. – 272 с.

Iermachkova O., Chvalova K. Role of Digital Technologies in the Foreign Language Classroom // International Scientific Conference “Digitalization of Education: History, Trends and Prospects”. – Prague, 2020. – P. 538–543.

Блохина Н.Ю., Кобелева Г.А. Современные образовательные технологии в рамках реализации федерального проекта. «Цифровая образовательная среда»: Учебно-методическое пособие. – Киров, 2020. – 70 с.

REFERENCES

Kunanbaeva S.S. Teoria i praktika sovremennogo inoiazychnogo obrazovania [Theory and practice of modern foreign language education]. – Almaty: Dom pechati «Edelveis», 2010. – 339 s. [in Russian]

Zeer E.F. Psihologia professionalnogo obrazovania [Psychology of professional education]. – M.: Izdatelskiy centr «Akademia», 2003. – 480 s. [in Russian]

Zanina L.V. Kompetentnostnyi podhod k rassmotreniu deiatelnosti prepodavatelia pedkolledja [Competency-based approach concerning with the college teacher’s activities]. – Rostov na Donu: Feniks, 2008. – 217 s. [in Russian]

Savankova M.V. K voprosu o formirovanii mejkulturnoi i kommunikativnoi kompetencii u studentov pedagogicheskih specialnostei [Regarging the question of the formation of intercultural and communicative competence in students of pedagogical specialties] // Sovremennye problemy nauki i obrazovania. – Almaty, 2020. [Electronic resource]. URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=29609 (date of access: 27.09.2022). [in Russian]

Kunanbaeva S.S. Kompetentnostnoe modelirovanie professionalnogo inoiazychnogo obrazovania [Competence modeling of professional foreign language education]: Monografia. – Almaty: Dom pechati «Edelveis», 2014. – 208 s. [in Russian]

Titova S. Model mobilnogo obuchenia inostrannym iazykam [The model of mobile teaching of foreign languages] // Pedagogika i filosofia obrazovania. – 2017. – №1. – S. 123–134. [in Russian]

Mendekenova A.D. Canva as an effective digital technology in foreign language education // The 4th issue of Journal of Language Research and Teaching Practice Ablai кhan Kazakh University of International Relations and World Languages. – 2021. – Vol 4. – No 4. – P. 57–66.

Kondrahina N.G. Cifrovaia transformacia inoiazychnogo obrazovania v optike kliuchevyh izmeneniy i perspektiv razvitia v sovremennom obshestve [Digital transformation of foreign language education in the optics of key changes and development prospects in the modern society] // Gumanitarnye nauki. Vestnik Finansovogo universiteta. – 2021. – №11. – S. 133–138. [in Russian]

Bogdanova M.V. Ispolzovanie cifrovyh tehnologiy v obuchenii inostrannomu iazyku [The use of digital technologies in teaching a foreign language] // Shatilovskie chtenia. Cifrovizacia obuchenia inostrannym iazykam. – SPb., 2020. – S. 235–239. [in Russian]

Tajigulova A.I., Artyqbaeva E.V., Arystanova A.J. Shettіlіn oqytuda cifrlyq kontenttі qurastyrudyn otandyq tajіribesі // Qazaq memlekettіk qyzdar pedagogikalyq universitetіnіn Habarshysy. – 2019. – №2 (78). – B. 35–40. [in Kazakh]

Djusubalieva D.M., Mynbaeva A.K., Seri L.T. Cifrovye tehnologii v inoiazychnom obrazovanii [Digital technologies in foreign language education]. Distancionnoe obrazovanie: Uchebno-metodicheskoe posobie. – Almaty: Izdatelstvo «Polilingva» Kazahskogo universiteta mejdunarodnyh otnosheniy i mirovyh iazykov imeni Abylai hana, 2019. – 272 s. [in Russian]

Iermachkova O., Chvalova K. Role of Digital Technologies in the Foreign Language Classroom // International Scientific Conference “Digitalization of Education: History, Trends and Prospects”. – Prague, 2020. – P. 538–543.

Blohina N.Iu., Kobeleva G.A. Sovremennye obrazovatelnye tehnologii v ramkah realizacii federalnogo proekta [Modern educational technologies within the framework of realization of the federal project]. «Cifrovaia obrazovatelnaia sreda»: Uchebno-metodicheskoe posobie. – Kirov, 2020. – 70 p. [in Russian]

Жүктеулер

Жарияланды

2023-09-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ