БОЛАШАҚ ФИЗИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ТАПСЫРМАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

Авторлар

  • А. БАТЫРБЕКОВА Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Кілт сөздер:

болашақ физика мұғалімі, құзіреттілік, құзіреттілік тәсіл, әдістемелік қызмет, әдістемелік құзіреттілік, тапсырма, оқу-әдістемелік тапсырма.

Аңдатпа

Бұл мақалада болашақ физика мұғалімдерінің әдістемелік құзіреттілігін қалыптастыруда оқу-әдістемелік тапсырмаларды қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Түрлі салалар бойынша ғалымдардың құзіреттіліктер бойынша зерттеулері талданған. Оқу-әдістемелік тапсырмаларды дайындау үшін қажетті шарттар берілген. Мысал ретінде бірнеше тапсырма келтіріледі. Болашақ физика мұғалімдерінің әдістемелік қызметі кесте бойынша берілген. Ашық және жабық тапсырмалардың ерекшеліктері қарастырылып, мысалдар берліген.

Әдебиеттер тізімі

5В011000 – Физика мамандығы бойынша білім беру бағдарламасы. Қ.А.Ясауи атындағы ХҚТУ. – Түркістан, 2018. 2. Иванов Д.А. Компетентностный подход в образовании. Проблемы, понятия, инструментарий: уч.-методич. пос. / Д.А. Иванов, К.Г. Митрофанов, О.В. Соколова. – М.: АПК и ПРО, 2003. – 101 с. 3. Зуев В.М. Болонский процесс и проблемы высшего экономического образования / Содержание, формы и методы обучения в высшей школе. Аналитические обзоры по основным направлениям развития высшего образования НИИВО. – Вып. 1 / В.М. Зуев. – М., 2005. – 56 с. 4. Tuning Educational Structures in Europe [Electronic resource]. Competences.Methodology. URL: http://www. relint. deusto.es/ tuning proget / index.htm. 5. Спенсер Л. Компетенции на работе / Л. Спенсер, С. Спенсер. – М.: ГИППО, 2005. – 384 с. 6. Brittel T.K. Compentency and Exellence / Т.K. Brittel // Minimum Competency Achievement Testing/Traeger R.M. / &Title C.k.(eds.)/ Berkely, 1980. – P. 23–29. 7. World declaration on higher education for the 21st century: vision and action [Electronic resource] // UNESCO [2010]. URL: http://www.unesco.org/education/educprog/wche/ declaration eng.htm#world%20 declaration 8. Татур Ю.Г. Компетентностный подход в описании результатов и проектировании стандартов высшего профессионального образования // Материалы ко второму заседанию методического семинара: авт. Версия / Ю.Г. Татур. – М.: Исслед. центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – С. 12–23. 9. Кузовлева Н.Е. Развитие методического мышления в процессе профессиональной подготовки будущего учителя: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. – Липецк, 1995. – 233 с.

Pollitt A., Ahmed A., Crisp V. (2007) The demands of examination syllabuses and question papers [Емтихан курсы мен емтихан билеттеріне қойылатын талаптар]. Techniques for monitoring the comparability of examination standards [Емтихан стандарттарының сәйкестігін бақылау техникасы], pp. 166–206. London, Qualifications and Curriculum Authority.

«Физика» пәні бойынша «Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау» педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының білім беру бағдарламасы. Мұғалімге арналған нұсқаулық. – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2018. – 37 б.

Тұрмамбеков Т.А., Сарыбаева Ә.Х., Батырбекова А.Ж. Молекулалық физика курсынан есептер мен тапсырмалар жинағы. – Түркістан: Тұран. – 98 б.

Полицинский Е.В., Теслева Е.П., Румбешта Е.А. Задачи и задания по физике. Методы решения задач и организация деятельности по их решению: учебно-метод. пособие. – Томск: Изд-во Томского педагогического университета, 2009–2010. – 483 с.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-09-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ