Бастауыш мектепте математикалық ұғымдарды түсінуді жақсарту үшін видео-кітаптар құрастыру

Авторлар

  • С. Утаминсих Муриа Кудус университеті https://orcid.org/0000-0002-2613-0052
  • П. Анди Муриа Кудус университеті
  • Ф. Ирфаи Муриа Кудус университеті https://orcid.org/0000-0003-1062-8611
  • A.M. Кузьмина Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Кілт сөздер:

сурет, әңгімелер жинағы, ұғым, түсіну, бөлшектер.

Аңдатпа

Бұл зерттеу төртінші сынып оқушыларының математикалық ұғымдарды
түсінуін жақсарту үшін видео-кітаптар әзірлеуге бағытталған. Жүргізілетін зерттеу түрі –
ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар. Деректерді жинау әдістері
тестілер, бақылаулар, сұхбаттар және құжаттамалау түрінде қолданылады. Бұл зерттеудегі
дереккөздер немесе субъектілер Гробоган Редженси, Пулокулон ауданы, Гугус Йос Сударсо
бастауыш мектебінің 76 төртінші сынып оқушысы болды, соның ішінде бақылау сыныбы
ретінде №1 Пулокулон мемлекеттік бастауыш мектебінің 25 төртінші сынып оқушысы және
№2 Пулокулон Қоғамдық орта мектебінің 24 төртінші сынып оқушысы алынды. №3
Пулокулон IV мемлекеттік бастауыш мектебі эксперименттік топ ретінде қатысты. Алынған
мәліметтердің түрлері сандық және сапалық мәліметтер болып табылады. Қолданылатын
деректерді талдау сипаттамалық сандық болып табылады. Бұл зерттеудің нәтижелері
мұғалімдер мен студенттердің сұраныстарына сәйкес видеолық суретті әңгіме кітаптары
болып табылады, қайта жүргізілген сауалнаманы талдауда видеолық суретті әңгіме
кітаптарына қажеттілік деңгейі жоғары, студенттердің жауабы 84,67% және мұғалімдердің
жауабы 86,67% болды. Әзiрленген кiтап мақсатқа сәйкестігі бойынша сараптамадан
өткiзiлдi, сараптамалық тексеру нәтижелерi лингвистердің орташа ұпайы – 3,07,
материалтанушылардікі – 2,94 және медиа сарапшылардікі – 3,17 болып, орташа ұпайлары
көрсетілген тиісті санатқа жатқызылды. Тиімділік сынағының нәтижелері эксперименттік
сыныпта тәуелсіз t-тестімен тексерілді және бақылау сыныбы <0,05, яғни 0,000 мәнділігін
көрсетті, осылайша Ha қабылданды және H0 қабылданбады, яғни тұжырымдаманы түсінуде
айырмашылықтар болды. Зерттеу нәтижелері бойынша бастауыш төртінші сынып
оқушыларының бөлшек ұғымын түсінуін жақсарту үшін видеолық суретті кітаптарды
пайдалану тиімді деген қорытынды алынды.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-06-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ