Оқушылардың түсінігін арттыру үшін Джепараның жергілікті даналығына негізделген аралас оқыту моделін әзірлеу

Авторлар

  • Найлатул Иззах Муриа Кудус университеті
  • С. Суад Муриа Кудус университеті
  • A. Калиаскарова Abai Kazakh National Pedagogical University
  • С. Сантосо Муриа Кудус университеті

Кілт сөздер:

аралас оқыту моделі, өлке даналылығы, қоғамтану, ұғымдарды түсіну.

Аңдатпа

Бұл зерттеудің мақсаты: 1) пандемия кезіндегі әлеуметтік зерттеулер
бойынша студенттердің тұжырымдамалық түсінігін жақсарта алатын оқу үлгісін ашу және 2)
студенттің тұжырымдамалық түсінігін жақсарту үшін Джепараның жергілікті даналығына
негізделген аралас оқыту моделінің тиімділігін талдау. Бұл зерттеу студенттің
тұжырымдамасын түсінбеуінен, аралас оқыту моделінен және әлеуметтік зерттеулерді оқыту
жергілікті даналыққа сәйкес келмегендіктен жүргізілді. Бұл зерттеу әдісі он кезеңнен
тұратын Борг және Галл процедурасын қолданатын зерттеу және дамыту әдістерінен тұрады.
Өнімді жетілдірудің сынақ жобасы – бұл теңдессіз алдын-ала сынақтан кейінгі бақылау
тобының жобасы. Бұл зерттеудегі деректер көздері мұғалімдер мен студенттерден алынды.
Деректерді жинау әдістері бақылау, сұхбат және тест тапсырмаларынан құралды. Талданған
деректер валидтілік пен сенімділік тесті болды. Оқыту моделінің лайықтылық сынағы
сарапшылық тексеру мен алдын ала тестілеуден тұрды. Оқыту моделінің тиімділік сынағы 1)
қалыптылық пен біртектілік сынағы және 2) тиімділік сынағы екі тәуелсіз таңдау t-тесті
қолданылды. Эксперименттік топтағы оқыту моделінің тиімділік тесті P-мәні = 0,018
минималды стандартты құзыреттілікке жетуі мүмкін. Бұл зерттеу Джепараның жергілікті
даналығына негізделген аралас оқыту үлгісі студенттердің әлеуметтік зерттеулер туралы
тұжырымдамалық түсінігін арттыра алатынын көрсетті.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-06-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ