«МҰҒАЛІМ-КОМПЬЮТЕР-ОҚУШЫ» ЖҮЙЕСІНДЕГІ БАЙЛАНЫСТАРДЫ НЫҒАЙТУ

97 99

Авторлар

  • Р. БОТАБЕКОВА Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • А. ТУРГАНБАЕВА Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Кілт сөздер:

«|Мұғалім-компьютер-оқушы», оқушылардың оқу жетістіктері, ақпараттық коммуникациялық технологиялар.

Аңдатпа

Қазіргі цифрлық дәуірде технологияның білімге интеграциясы кең таралуда. Бұл интеграцияның маңызды аспектілерінің бірі-мұғалімдер, компьютерлер мен оқушылар арасындағы байланыс. Технология дамып келе жатқандықтан, бұл байланысты нығайту және оның барлық мүмкіндіктерін пайдалану жолдарын зерттеу өте маңызды. Бұл мақалада «мұғалім-компьютер-оқушы» жүйесін нығайтудың маңыздылығы қарастырылады.

Қазіргі оқушылар электронды мәдениет әлемінде өмір сүреді. Ақпараттық мәдениеттегі мұғалімнің рөлі өзгеруде – ол негізгі басқарушы рөлінен бақылаушы рөліне ауысуда. Оқушылар  компьютермен жұмыс жасаған кезде оларға ешқандай қатаң шектеулер мен талаптар қойылмайды. Сондықтан, егер материалды зерделеуде қандай да бір қиындықтар туындаса, оқушылар бұл мәселені кейінге қалдыра салады немесе мүлдем қайта оралмауы да мүмкін. Ал мұғаліммен жұмыс жасау кезінде, оқушыларға нақты міндеттер мен мақсаттар, мерзімдер мен оларға жету жолдары қойылады.  Мұғалім оқушыларға нұсқау беріп, қоғамда өзін қалай ұстау керектігін үйретеді. Бірде-бір заманауи технология қарапайым жай адамның үлкен шығармашылық тұлға болып қалыптасуға ықпал етпейді.

Бұл мақаланы жазудағы мақсат – осы үш компонент арасындағы байланысты нығайтуға бағытталған талаптар мен ұсыныстарды қалыптастыру. Оқушылардың компьютерді дұрыс мақсатта пайдалануы, мұғалімдердің оқушыларға деген қарым-қатынысын жақсартуға негізделеді.

Әдебиеттер тізімі

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

Фомиченко А.С. Взаимоотношения в системе «учитель-ученик» как условие успешности учебной деятельности школьников // Психологическая наука и образование. – 2017. – Том 22. № 5. – С. 39–47. DOI: 10.17759/pse.2017220505

Pianta R.C., Hamre B.K., Burchinal M.A course on effective teacher-child interactions: Effects on teacher beliefs, knowledge, and observed practice // American Educational Research Journal. – 2012. – Vol. 49. – P. 88–123.

Johnson M.L., Becker S.A., Cummins M., Estrada, V., Freeman, A., & Hall, C. (2018). NMC/CoSN Horizon Report: 2017 K12 Edition. The New Media Consortium.

Albion P.R. (2016). Evaluating the Impact of a Classroom Response System in Higher Education. Australasian Journal of Educational Technology, – 32(2), 59–74.

Ertmer P.A. (2015). Teacher Pedagogical Beliefs: The Final Frontier in Your Quest for Technology Integration? Educational Technology Research and Development, – 63(3), 483–500.

Graham C.R. (2013). Emerging Practice and Research in Blended Learning. In M. G. Moore (Ed.), Handbook of Distance Education (3rd ed., pp. – 333–350). Routledge.

Jyoti Bhalla. Computer Use by School Teachers in Teaching-learning Process // Journal of Education and Training Studies – 2013 – DOI:10.11114/jets.v1i2.98

Britt J.E. Teacher-student relationships and student achievement in grades six and seven mathematics. VA, Lynchburg: Liberty University, – 2013. – 287 p.

Санникова М.Ю., Антропова Т.С. Повышение эффективности взаимодействия в системе «учитель-ученик» // Муниципальное образование: инновации и эксперимент // – 2013.– № 4. – С. 57–61.

Siddiq F., Scherer R. The relation between teachers’ emphasis on the development of students’ digital information and communication skills and computer self-efficacy: the moderating roles of age and gender. Large-scale Assess Educ 4, 17 (2016). https://doi.org/10.1186/s40536-016-0032-4

Gablinske Patricia Brady, «A CASE STUDY OF STUDENT AND TEACHER RELATIONSHIPS AND THE EFFECT ON STUDENT LEARNING» (2014). Open Access Dissertations. Paper 266. https://digitalcommons.uri.edu/oa_diss/266

Блоховцева Г.Г. Перспективы развития дистанционного образования. Преимущества и недостатки. Международный научный журнал // «Символ науки» //, – №10-2/2016.

Гринченко Н.А. Показатели культуры здоровья обучающихся в образовательной школе. Международный научный журнал // «Символ науки» //, – №10-2/2016.

«Молодой учёный». // Международный научный журнал // № 14 (148), – Казан – 2017.

Влияние удаленного обучения на успеваемость школьников https://iz.ru/995125/2020-04-03/eksperty-otcenili-vliianie-udalennogo-obucheniia-na-uspevaemost-shkolnikov

Перепелкина Н.А. Методы и приёмы организации взаимодействия в системе отношений «Учитель- ученик». – Образовательная социальная сеть, – 2012

REFERENCES

Fomichenko A.S. Vzaimootnosheniya v sisteme «uchitel-uchenik» kak uslovie uspeshnosti uchebnoj deyatelnosti shkolnikov [Relationships in the «teacher-student» system as a condition for the success of schoolchildren's educational activities] // Psychological Science and Education. 2017. Volume 22. No. 5. P. 39–47. DOI: 10.17759/pse.2017220505. [In Russian].

Pianta R.C., Hamre B.K., Burchinal M.A course on effective teacher-child interactions: Effects on teacher beliefs, knowledge, and observed practice // American Educational Research Journal. 2012. Vol. 49. P. 88-123.

Johnson, M.L., Becker, S. A., Cummins, M., Estrada, V., Freeman, A., & Hall, C. (2018). NMC/CoSN Horizon Report: 2017 K12 Edition. The New Media Consortium.

Albion P.R. (2016). Evaluating the Impact of a Classroom Response System in Higher Education. Australasian Journal of Educational Technology, 32(2), 59-74.

Ertmer P.A. (2015). Teacher Pedagogical Beliefs: The Final Frontier in Your Quest for Technology Integration? Educational Technology Research and Development, 63(3), 483-500.

Graham C.R. (2013). Emerging Practice and Research in Blended Learning. In M.G. Moore (Ed.), Handbook of Distance Education (3rd ed., pp. 333-350). Routledge.

Jyoti Bhalla. Computer Use by School Teachers in Teaching-learning Process // Journal of Education and Training Studies – 2013 – DOI: 10.11114/jets.v1i2.98

Britt J.E. Teacher-student relationships and student achievement in grades six and seven mathematics. VA, Lynchburg: Liberty University, 2013. 287 p.

Sannikova M.Yu., Antropova T.S. Povyshenie effektivnosti vzaimodejstviya v sisteme «uchitel-uchenik» // Municipalnoe obrazovanie: innovacii i eksperiment [Improving the effectiveness of interaction in the «teacher-student» system // Municipal education: innovations and experiment]. 2013. No. 4. S. 57-61. [In Russian].

Siddiq F., Scherer, R. The relation between teachers’ emphasis on the development of students’ digital information and communication skills and computer self-efficacy: the moderating roles of age and gender. Large-scale Assess Educ 4, 17 (2016). https://doi.org/10.1186/s40536-016-0032-4

Gablinske, Patricia Brady, «A CASE STUDY OF STUDENT AND TEACHER RELATIONSHIPS AND THE EFFECT ON STUDENT LEARNING» (2014). Open Access Dissertations. Paper 266. https://digitalcommons.uri.edu/oa_diss/266

Blohovtseva G.G. Perspektivy razvitiya distancionnogo obrazovaniya. Preimushestva i nedostatki. Mezhdunarodnyj nauchnyj zhurnal // «Simvol nauki» [Prospects for the development of distance education. Advantages and disadvantages. International scientific journal «Symbol of Science»], No. 10-2/2016. [In Russian].

Grinchenko N.A. Pokazateli kultury zdorovya obuchayushihsya v obrazovatelnoj shkole. Mezhdunarodnyj nauchnyj zhurnal // «Simvol nauki» // [Indicators of the health culture of students in an educational school. International scientific journal «Symbol of Science»], No. 10-2/2016. [In Russian].

«Molodoj uchyonyj». // Mezhdunarodnyj nauchnyj zhurnal [«Young scientist». International Scientific Journal] No. 14 (148), Kazan – 2017. [In Russian].

Vliyanie udalennogo obucheniya na uspevaemost shkolnikov [The impact of remote learning on student performance] https://iz.ru/995125/2020-04-03/eksperty-otcenili-vliianie-udalennogo-obucheniia-na-uspevaemost-shkolnikov [In Russian].

Perepelkina N.A. Metody i priyomy organizacii vzaimodejstviya v sisteme otnoshenij «Uchitel- uchenik». [Methods and techniques for organizing interaction in the system of relations «Teacher-student»] – Obrazovatelnaya socialnaya set –2012. [In Russian].

Жүктеулер

Жарияланды

2023-06-30