Android ас қорыту медиасының дамуы бесінші сынып оқушыларының оқу үлгерімін жақсартты
193 166
Аңдатпа
Android негізіндегі адамның ас қорыту жүйесінің медиасын пайдалану Индонезиядағы бесінші сыныптағы бастауыш мектептің оқу нәтижелерін жақсарта алады. Бұл зерттеудегі әдіс тәсілі сандық және сапалық тәсілдердің қоспасы болып табылады. Сараптамалық валидация сынағы, құрал сынағы, алғышарттар сынағы, техникалық-экономикалық сынағы және тиімділік сынағы қолданылған деректердің дұрыстығы пайдаланылды. Зерттеу нәтижелері бойынша N-Gain балл тестінің орташа пайызы бірінші эксперименттік сыныпта 63,20% және екінші эксперименттік сыныпта 63,24% құрады. Сонымен қатар, бақылау сыныбында N-Gain орташа баллы 38,91% құрады. Тиімділік сынағы 0,000 <0,05 мәнділік мәні бар t-сынағын пайдаланды. Бірінші және екінші эксперименттік сыныптардағы t санының нәтижелері де t кестесінен үлкен мәнді көрсетеді, атап айтқанда бірінші эксперименттік сынып үшін алынған t саны 29,067> 2,017 және t саны 29,654> 2,026 екінші эксперименттік сынып үшін алынды. Бұл есептеулердің нәтижелері студенттердің тестілеу алдындағы және кейінгі сынақтағы оқу нәтижелері арасындағы елеулі айырмашылықтар болып табылады. Сонымен, андроид негізіндегі адамның ас қорыту жүйесінің медиасын пайдалану бастауыш мектептегі бесінші сыныптағы жаратылыстану сабақтарында оқушылардың оқу нәтижелеріне айтарлықтай әсер етеді.