Ағылшын тілін оқытуда қазақ ұлттық ойындарының элементтерін пайдалану

126 187

Авторлар

Кілт сөздер:

тіл үйрену, коммуникативті құзыреттілік, ойын технологиясы, ұлттық ойындарды мағыналы қолдану, танымдық және тәрбиелік мәні.

Аңдатпа

Қазіргі уақытта ағылшын тілін үйренудің маңыздылығы тек Қазақстанда ғана емес, бүкіл әлемде артып келеді. Ағылшын тілін екінші тіл ретінде оқытуда қиындықтар туындайды, өйткені ол тіл үйренушілердің Ана тілі емес. Сондықтан ағылшын тілінің мұғалімдері оқушыларды қызықтырып, оларды ағылшын тілін үйренуге ынталандыру үшін
ең тиімді әдістер мен әдістерді қолдануға тырысуы керек. Ағылшын тілін тиімді оқытудың және оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін дамытуда табысқа жетудің көптеген жолдары бар. Тілдерді оқытудың әлемдік тәжірибесінен белгілі болғандай, ойын технологиясы мақсатқа жетудің тиімді әдістерінің бірі ретінде қарастырылады. Ойын оқыту әдісі ретінде, аға ұрпақтың тәжірибесін кішіге беру ретінде, адамдар оны ежелден бері қолданып келеді. Ойын әрқашан эмоционалды және интеллектуалдық күштердің белгілі бір кернеуін, сондай-ақ шешім қабылдау қабілетін қамтиды. Ойынның құндылығы таусылмайды және ол ойын-сауық мүмкіндіктерімен бағаланбайды. Сонымен, оның құбылысы ойын- сауық, демалыс бола отырып, ол оқуға, шығармашылыққа, адами қатынастар мен жұмыстағы
көріністерге ұқсас модельге айнала алады. Бір қызығы, Қазақстанда шетел тілі оқытушыларының көпшілігі өз сабақтарында рөлдік ойындар, ыстық орындық және т.б.
сияқты ойындарды кеңінен пайдаланады. Осы мақалада тіл үйренушілердің коммуникативтік құзыреттілігін дамытуда қазақтың ұлттық ойындарының элементтерін пайдаланудың
пайдалы жақтарын қарастырамыз.

Әдебиеттер тізімі

Сухомлинский В.А. Духовный мир школьника. – М.: Учпедгиз, 1991. – 54 c.

Бондаренко Ф.К., Матурсик А.И. Воспитание детей в игре: Пособие воспитателю детского сада. 2-е издание. – М.: Просвещение, 1983. – 114 с.

Lin C.J. et.al. Facilitating EFT students’ English grammar learning performance and behaviors: A contextual gaming approach // Computers and education, Vol. 152, July 2020.

Perifanou M.A. Language Micro-gaming: Fun and Informal Microblogging Activities for Language Learning. In: Lytras M.D., Ordones de Pablos P., Damiani E., Avison D., Naeve A., Horner D.G. (eds) Best Practices for the Knowledge Society. Knowledge, Learning, Development and Technology for all. WSKS 2009. Communications in Computer and information science, vol 49. Springer, Berlin, Heidelberg. https://doi.org/10.1007/978-3-642-04757-2_1

Andrea Madotto et al. Exploration based language learning for text-based games. Computation and language (cs.CL); artificial Intelligence (cs. AI) arXiv:2001.08868 [cs.CL]

Игровые технологии обучения: применение и виды. [Электронный ресурс]. URL: https://zaochnik.com/spravochnik/pedagogika/teorija-obuchenija/igrovye-tehnologii-obuchenija/

Richard A.Making it Happen: Interaction in the Second Language Classroom: From Theory to Practice. – New York: Longman, 1988.

Hansen M. Grajmy w jezyku francuskim // Jezyki Obce w Szkole. March-April, 1994. – Pp. 118-121.

Wierus B. and Wierus A. Zagraj razem a nami. Czesc I. // Jezyki obce w szkole. 1994, May-June. – Pp. 218–222.

Дженкенов П.С., Гасымов С.Б., Шилибаев Б.А. Основы национального движения и спорта. Инструмент для чтения. – Тараз: Издательство Таразского университета, 2015. [Электронный ресурс]. URL: http://lib.tarsu.kz/rus/all.doc/Elektron_res/PPS/Zhekenov_ulttyk_kojgakys2015.pdf.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-03-31

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ