«Мәселеге негізделіп оқыту» тәсілінің құрылымы мен ерекшеліктері
169 263
Кілт сөздер:
мәселеге негізделіп оқыту тәсілі, оқыту ортасы, бірлескен оқу тәжірибесі, бағалау стратегиясы, ХХІ ғасыр дағдыларын дамыту.Аңдатпа
Қазіргі студенттерге стандарттарға сәйкес келетін, бірақ нақты контекст пен белсенді қатысу мүмкіндігі жоқ мазмұнға бағытталған тапсырмалар ұсынылады. Бұл тапсырмалар көбінесе студенттерді қызықтыра алмайтындықтан, олар шабыттанбаған жұмысқа және біртіндеп ажырату процесіне әкелуі мүмкін. Осы қажеттілікті шешу үшін Apple Inc. мұғалімдермен және білім беру қоғамдастық көшбасшыларымен бірлесіп оқыту мен оқудағы Challenge Based Learning деп аталатын жаңа тәсілді әзірледі. Мәселеге негізделіп оқыту (Challenge-based learning (CBL)) – бұл Apple, Inc компаниясының білім беру қызметкерлері бастамашылық еткен K12 білім беруіне арналған педагогикалық тәсіл, оның
тамыры проблемалық оқыту мен Джон Дьюидің жұмыстарынан бастау алады. Бұл тәсіл
оқушылардың белсенділігін арттыруға бағытталған. Проблемалық оқытудан
айырмашылығы, мәселеге негізделіп оқыту – бұл бірлескен оқыту тәжірибесі, мұнда
мұғалімдер мен оқушылар бірлесіп, қызықтыратын мәселелерді білуге, нақты мәселелердің
ұтымды шешімдерін ұсынуға және іс-әрекетке көшеді. Аталмыш тәсіл студенттерден
олардың оқуы мен іс-әрекеттерінің әсері туралы ойлануды және олардың шешімдерін
дүниежүзілік аудиторияға жариялауды сұрайды. Бұл мақалада «Мәселеге негізделіп оқыту»
тәсілінің қалыптасуы, құрылымы мен ерекшеліктері талқыланады.
Әдебиеттер тізімі
Merriam-Webster, Webster's New International English Dictionary. Springfield, MA: 4th ed. – Cleveland: Webster’s New World, 2012. – 2667 p. 2. Stephen Bullon, Longman Dictionary of Contemporary English. Pearson ESL; 4th edition. 2012. – 1968 p. 3. Hornby A.S. Oxford Advanced Learner's English Dictionary, Oxford University Press; 7th edition 2005. – 1780 p. 4. Oxford Dictionaries, Oxford Thesaurus English vocabulary, Oxford University Press, USA; UK ed. edition 2012. – 1592 p.
Mueller V.K. English-Russian Muller's dictionary 24 edition, “State Publishing House of Foreign and National Dictionaries” Moscow, 2012. – 537 p.
Dewey, John. Experience & Education, New York, NY: Kappa Delta Pi., 1998. – 124 p.
Kamisheva G.A. Manselege negizdelip ogytu tekhnologiyasynyk paida boluy men damu tyzhyrymdamasy [Elektrondy resurs]. URL: https://melimde.com/problemali-oitu-tehnologiyasini-pajda-bolui-men-damu-tjirimdam.html [in Kazakh]
Freire Paulo. Pedagogy of the Oppressed. – New York: Continuum, 2007. – 172 p.
Apple, Inc. Apple Classrooms of Tomorrow–Today Learning in the 21st Century. Cupertino, California: Apple, Inc., 2008. – 419 p.
Johnson, Laurence F.; Smith, Rachel S.; Smythe, J. Troy; Varon, Rachel K. Challenge-Based Learning: An Approach for Our Time Austin, Texas: The New Media Consortium, 2009. – 243 p.
Nichols, M., Cator, K., Torres, M. and Henderson, D., Challenge Based Learner User Guide. Redwood City, CA: Digital Promise, 2016. – 592 p.
Johnson, L. and Adams, S., Challenge Based Learning: The Report from the Implementation Project. Austin, Texas: The New Media Consortium, 2011. – 412 p.
Nichols, Mark H., Cator, Karen, Challenge Based Learning White Paper. Cupertino, California: Apple, Inc., 2009. – 238 p.
O'Mahony, T.K., Vye, N.J., Bransford, J.D., Sanders, E.A., Stevens, R., Stephens, R.D., Richey, M.C., Lin, K.Y., Soleiman, M.K. A Comparison of Lecture-Based and Challenge-Based Learning in a Workplace Setting: Course Designs, Patterns of Interactivity, and Learning Outcomes. Journal of the Learning Sciences. Volume 21, Issue 1, January 2012. – 206 p.
Santos, Alan R., Sales, Afonso, Fernandes, Paulo, Nichols Mark H. Combining Challenge Based Learning and Scrum Framework for Mobile Application Development. Proceedings of the 2015 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education.
Ibragimova M.N., Nusupbaeva S.A. XXI Gasyrdyn ozyk tehnologolary [Elektrondy resurs]. URL: https://emirsaba.org/hhi-fasirdi-ozi-tehnologiyalari.html [in Kazakh]
Vygotsky, L.S. Mind in society: the development of higher psychological processes. Cambridge: Harvard University Press, 1978. – 246 p.
D.H. Jonassen. Designing Constructivist Learning Environments, Ch. 10 in instructional Design Theories and Models: A new paradigm of instructional Theory, Vol. 2, Pennsylvania State University Press 1999. – P. 216–239.
Lysenkova S.N. Metodom operejayushego obuchenya. – Мoscow: Prosveshenie, 1998. – 192 p. [in Russian]
Nichols, Mark H., Cator, Karen, Challenge Based Learning User Guide. Redwood city, CA: Digital promise, 2016. – 59 p.