ЖОО студенттерін үстеу арқылы сөйлеу дағдысына үйрету: педагогикалық тәсіл

20 37

Авторлар

  • С. Нұрғали Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Кілт сөздер:

үстеу, сөйлеу дағдысы, педагогика, университет студенттері, коммуникация, ауызша сөйлеу, тіл үйрену.

Аңдатпа

Бұл зерттеу университет студенттерінің ауыз екі сөйлеу дағдыларын жетілдіру құралы ретінде үстеуді оқытуды қарастырады. Зерттеу үстеулердің сөйлеу тілінің анықтығын, екпінін және еркіндігін қалай жақсарта алатынын түсінуге бағытталған, атап айтқанда, тиімдірек қарым-қатынасқа ықпал етеді. Зерттеуде үстеулерді қолдануға бағытталған мақсатты араласуларға дейін және одан кейін университет студенттерінің сөйлеу көрсеткіштерінің сапалық және сандық талдауын қоса алғанда, аралас әдістемелік тәсіл қолданылды. Студенттерді үстеу түрлерімен (тәсілі, орны, мезгілі, дәрежесі, жиілігі) және олардың сөйлеудегі рөлімен таныстыру үшін бірқатар семинарлар, практикалық жаттығулар және кері байланыс сабақтары өткізілді. Нәтижелер студенттердің үстеулерді мақсатты түрде қолдану қабілетінің айтарлықтай жақсарғанын көрсетеді, нәтижесі ретінде нюансты, түсінікті және тартымды сөйлеу болды. Зерттеудің қорытындысында автор үстеуді оқытуға бағытталған педагогика тек ауызша коммуникацияны жақсартып қана қоймай, сонымен қатар студенттердің өздерінің ауызша хабарламаларын қалай құрастыратынына қатысты өзін-өзі тануына ықпал етеді деген тұжырым жасайды.

Мақалада қазіргі жағдайда болашақ мамандарға білім беруде, олардың біліктілігі мен ерік-жігерін өрістетіп, ұлттық рухани жетістігін байытуда негізгі рөлді атқарушы тұлға – педагогтің  айтылым әрекеті арқылы үстеулерді студенттерге меңгертудің жолдары баяндалады.

Әдебиеттер тізімі

Carter R., McCarthy M. Cambridge grammar of English: A comprehensive guide. – Cambridge: Cambridge University Press, 2006. – 985 p.

Sheldon A. The role of parallel function in the acquisition of relative clauses in English // Journal of verbal learning and verbal behavior. – 1974. – Т. 13. – №3. – P. 272–281.

Halliday F. Rethinking International Relations. – MacMillan, 1994. – 289 p.

McCarthy M., O'Keeffe A. 2. Research in the teaching of speaking // Annual review of applied linguistics. – 2004. – Т. 24. – P. 26–43.

Richards J.C., Rodgers T.S. Approaches and methods in language teaching. – Cambridge: Cambridge university press, 2014. – 409 p.

Nunan D. Teaching English to speakers of other languages: An introduction. – New York: Routledge, 2015. – 210 p.

Ortega F. The cerebral subject and the challenge of neurodiversity // BioSocieties. – 2009. – Т. 4. – №4. – С. 425–445.

Celce-Murcia M., Olshtain E. Discourse-based approaches: A new framework for second language teaching and learning // In: Handbook of research in second language teaching and learning. – New York: Routledge, 2005. – С. 729–741.

Ellis N.C. Frequency effects in language processing: A review with implications for theories of implicit and explicit language acquisition // Studies in second language acquisition. – 2002. – Т. 24. – №2. – P. 143–188.

Quirk Randolf, Sidney Greenbaum, Geoffrey Leech, and Jan Svartvik. A Comprehensive Grammar of the English Language. – London: Longman, 1985. – 1650 p.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-30

Журналдың саны

Бөлім

ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПӘНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ